Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

You are my hero .

Hebben ze die ook in het zwart ?

Alfa Romeo inspired T Shirt
    Brand new.
    'i'd rather push my ALFA than drive a BMW!!'
    Offered in Small, Medium, Large , XL and XXL...........100% COTTON
    Can be offered in Red / Royal blue / white / black / dark blue / orange / YELLOW

With choice of motif: Red / Royal blue / white / black / dark blue / orange / Cream / Green / Kawasaki Green. / YELLOW

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Comment

• Al die fokkin klote spiders die buitenkomen zeg

Nu wil ik weer een GTV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Al die fokkin klote spiders die buitenkomen zeg

Nu wil ik weer een GTV
          Wat houd je tegen?

Comment

Nieuwe aankoop gedaan Vaarwel AW reputatie

zalig t-shirt

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
              Wat houd je tegen?
              Z'n vriendin?

Comment

• Denk dat het toch een stap achteruit is tov de 147, kwalitatief gezien. Heel erg veel beter rijdt een GTV ook niet naar mijn mening. De 147 ken ik nu toch vrij goed en weet wat ik er aan heb, qua kosten/onderhoud en zo.
                Mag ik eigenlijk meer dan tevreden zijn met wat ik heb

Om van de ouders nog maar te zwijgen.

Maar eenmaal ga werken zie ik me nog wel eentje kopen in een impulsieve bui

Comment

Nieuwe aankoop gedaan Vaarwel AW reputatie

Meesterlijk.

Eigenlijk zou die tekst ook op de achterkant moeten staan...

Comment

Denk dat het toch een stap achteruit is tov de 147, kwalitatief gezien. Heel erg veel beter rijdt een GTV ook niet naar mijn mening. De 147 ken ik nu toch vrij goed en weet wat ik er aan heb, qua kosten/onderhoud en zo.
                    Mag ik eigenlijk meer dan tevreden zijn met wat ik heb

Om van de ouders nog maar te zwijgen.

Maar eenmaal ga werken zie ik me nog wel eentje kopen in een impulsieve bui
                    Als ik jouw was,zou ik de 147 houden en een oude Alfa kopen
                    De reputatie van de 2.0 16 V motoren is barslecht.
                    Ik heb een keer op +-2 weken 5 motoren van dit type moeten vervangen,waaronder 2 motoren in 1 dezelfde wagen.
                    Deels ligt het aan de bestuurder,meer aan de motor,met name de krukaslagerschalen,wat haat ik dat ratelgeluidje.

Comment

• Ik ben nog een beetje te 'wild' voor een klassieker

Comment

• En zijn die 2.0 blokken echt zo slecht? Want ik dacht dat het nog een van de betere was voor een GTV...? Niet supersnel maar wel degelijk mits goed onderhoud.

Over de 2.0 V6 turbo heb ik nog niet zoveel goeds gelezen

Comment

• I mean

Een GTV ziet er zo vet uit, maar ik zou toch gek moeten zijn om de 147 weg te doen, zomaar

Weliswaar verre van perfect maar meer dan genoeg... Ik rij er eigenlijk amper mee, tijdens de week zit ik op kot en om in het weekend op café te gaan haal ik die ook niet uit... Maar je merkt het wel dat het niet zo goed is dat 'ie stilstaat. Rammelkes, tikjes uit de motor, dingen die soms wat flippen, ruiten die amper open/toe gaan... En als je er dan een uurke of 2 stevig mee rijdt is die weer helemaal zoals 'ie moet zijn

Ik heb ff een periode gehad dat ik me aan alles ergerde, maar nu die draagarmen vervangen zijn en de K&N erop zit is dat precies een andere kar

En ja, hij is veel te traag voor zijn vermogen en zeker veel te traag voor zijn verbruik See if I care...

Nuja, heb eens een weekendje met een 159 mogen rijden en als ik dan in de 147 stapte was het ook wel ff van: "ow fak, kutbak ".

Probleempje nu is de versnellingsbak... Het gaat echt niet meer om van tweede naar derde te gaan zonder gekraak als je wat doorduwt ? Maar is blijkbaar ook een gekend probleem van de 147...

Maar een diesel heeft nu eenmaal geluidsisolatie nodig, een benzine niet

Mss dit weekend ook nog eens een toerke doen als het weer zo mooi blijft
                          Last edited by zwoemba; 16/03/2009, 20:50.

Comment

IProbleempje nu is de versnellingsbak... Het gaat echt niet meer om van tweede naar derde te gaan zonder gekraak als je wat doorduwt ? Maar is blijkbaar ook een gekend probleem van de 147...
                            ...bij raggers
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 't is er alleszins niet op verbetert sinds hij in mijn bezit is...

Allé, ik hoop toch dat het dat is (moertje met roest of zo?). Als het effectief de bak is zal dat wel iets minder zijn

Binnenkort eens laten nakijken.

Comment

• Het 2.5 v6 blok uit de 156, is dat een stevig, betrouwbaar blokje of eerder een probleemgeval?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                  Het 2.5 v6 blok uit de 156, is dat een stevig, betrouwbaar blokje of eerder een probleemgeval?

Goed .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                    Goed .

Stalker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Stalker
                                      It is not I my dear , but the webmaster overhere .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                      X