Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag op school.

Eigenlijk maar een matig geluidje voor een Alfa V6, vond ik. Maar echt onder belasting heb ik hem niet gehoord natuurlijk.
    Wel vette kar.

Comment

• Il Mostro

Eerste keer dat ik ze irl zag was op de SCARB Buitenlandrit 2007, rode SZ en gele RZ ==>
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• En jij belt mij niet?

Daarvoor had ik wel 100km met een E30 willen rijden

BTW: wie was dat? Subaru/CRX-man?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Vandaag op school.

Eigenlijk maar een matig geluidje voor een Alfa V6, vond ik. Maar echt onder belasting heb ik hem niet gehoord natuurlijk.
          Wel vette kar.
          beseft de jeugd wel wat zo'n opgefokte 75 waard is? Ophaning kunnen testen?

Comment

• Ik ga hier waarschijnlijk geband worden nu , maar ik vind het een verschrikkelijk lelijk ding en ik zou dat echt niet moeten hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Ik ga hier waarschijnlijk geband worden nu , maar ik vind het een verschrikkelijk lelijk ding en ik zou dat echt niet moeten hebben
              Ik vind het ook niet zo'n mooie auto, maar toen ik dat ding IRL zag was het toch "wow!".

Achja, Alfa eh

Comment

• Zo eentje heb ik vorige week zien voorbijrijden, was de eerste keer in mijn leven dat ik er eentje in het echt zag.

Mooi van lelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                  Ik ga hier waarschijnlijk geband worden nu , maar ik vind het een verschrikkelijk lelijk ding en ik zou dat echt niet moeten hebben
                  Daarom ook de bijnaam Il Monstro,en ik zou er maar al te graag eentje hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Ik vind het ook niet zo'n mooie auto, maar toen ik dat ding IRL zag was het toch "wow!".

Achja, Alfa eh
                  Dat doet Alfa met je hé

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                  Mooi van lelijkheid
                  Zo is het kort en goed uitgelegd.En zo zijn er meerdere auto´s.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Weet iemand of deze velgen echt te verkrijgen zijn?
                    Het zijn volgens mij 19"... En we hadden echt graag een typische alfa-velg op onze 159 SW Ti...
                    De (volgens mij oerlelijke) velgen die er standaard onder staan worden wel in een grijze kleur gespoten, maar als we deze kunnen verkrijgen... Raaaaauuuuuuwtsch

Iemand die meer weet?

Comment

• Ersatzteile Alfa Romeo, Alfa Romeo, Ersatzteile, Tuning, Parts, Spare, Parts, Bertone, Guilia, Spider, Alfa Romeo Spareparts,

zeker de moeite voor onderdelen te bestellen

Comment

• Oké, den 147 gaat binnen een paar weken op groot onderhoud --> ondermeer filters vervangen --> perfecte moment om extra te zagen voor een K&N ofzo

Iemand een idee wat een OEM-filter kost (op EPER stond de prijs er niet bij geloof ik), en Zwoemba hoeveel kost de K&N ongeveer?

Comment

• K&N heb ik gekocht voor rond de €90 in de uk

Voor de filters kijk ik vanavond even op de facturen als ik thuis ben

Comment

• 90 € valt goed mee, probleem is dat m'n ouders niet zo gek zijn van online bestellen...en hoe meer tussenpersonen hoe hoger de prijs.

EPER zegt 21.26€ BTW in. maar dat is nog zonder dealer-marge. Ik gok dus een 25€ maar als ge nog ff wilt kijken zou het geweldig zijn.

Comment

• Hier in België was het €120 of €125, weet het niet meer precies...

Begrijpelijk, maar 500% te vertrouwen hoor

Comment

• Op Ebay, vanuit Engeland voor 76£ (+verzending)

Bijna 20.000 tevreden klanten.

Comment

• De mijne komt van hier: http://stores.ebay.co.uk/Racedynamics2u

Maar jouw link ziet er idd ook wel goed uit

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                                      Het zijn volgens mij 19"... En we hadden echt graag een typische alfa-velg op onze 159 SW Ti...
                                      De (volgens mij oerlelijke) velgen die er standaard onder staan worden wel in een grijze kleur gespoten, maar als we deze kunnen verkrijgen... Raaaaauuuuuuwtsch

Iemand die meer weet?
                                      de velg is origineel Alfa (velg "Otto Ci") maar bij mijn weten niet te krijgen in die kleur.
                                      begin vorig jaar was er een tijdje spraakje van Alfa Unica (vergelijkbaar met BMW Individual) ze hadden zelfs op de salonstand in Brussel enkele modellen mee met speciale aankleding (velgen/velgkleur, laklaag, lederstijl van het interieur)... Jammer genoeg is dat plan al terug afgeblazen, god mag weten waarom...

MAAR toeval wil dat ik vandaag bij Buga Westerlo een witte Spider gezien heb met die velgen erop,en ook in het donkergrijs. Ga ook eens kijken en info vragen... Hertals-Westel is ni wijt eh!
                                      Last edited by Stephane; 20/03/2009, 00:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                        Jammer genoeg is dat plan al terug afgeblazen, god mag weten waarom...
                                        Kwam te kostelijk uit voor Alfa en bijgevolg zijn er maar enkele wagens afgeleverd volgens het Unica programma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten

Iemand die meer weet?
                                          AUB

8C velgen voor een 147!!!!

8C style wheels for 147 156 GT GTV Spider

.

Comment

Working...
                                          X