Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    90 € valt goed mee, probleem is dat m'n ouders niet zo gek zijn van online bestellen...en hoe meer tussenpersonen hoe hoger de prijs.

EPER zegt 21.26€ BTW in. maar dat is nog zonder dealer-marge. Ik gok dus een 25€ maar als ge nog ff wilt kijken zou het geweldig zijn.
    Blijkbaar is er vergeten geweest een factuur op te maken...

Kan je dus ook de exacte prijs niet meer zeggen, maar het zal idd wel rond de €25 schommelen.

Comment

• En hier nog eens vrij realistisch het interieurgeluid, kwestie van je wat te helpen in je keuze
      Daarstraks in Brugge door allemaal smalle straatjes gereden met hoge bebouwing... fak fak fak
      Alfa Romeo 147 1.6 interior sound with K&N 57i

Wel weer 3 tuners gehad die zich bedreigd voelden op hun terrein

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Blijkbaar is er vergeten geweest een factuur op te maken...

Kan je dus ook de exacte prijs niet meer zeggen, maar het zal idd wel rond de €25 schommelen.
          Wat een toeval

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          En hier nog eens vrij realistisch het interieurgeluid, kwestie van je wat te helpen in je keuze
          Daarstraks in Brugge door allemaal smalle straatjes gereden met hoge bebouwing... fak fak fak
          Alfa Romeo 147 1.6 interior sound with K&N 57i

Wel weer 3 tuners gehad die zich bedreigd voelden op hun terrein
          Mij moet ge nie meer overtuigen hoor
          En uw 3 filmpjes zijn geen goed materiaal om ouders te overtuigen

Brul-competitie met tuners ofwat?
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Haha ja, plots zo'n Honda CRX en een Hyundai Coupé met gigantische uitlaten die zich niet wilden laten kennen

Ik mij ook niet, uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

WAUW

Comment

• 'r heeft wel iets, maar ik denk dat je het snel beu zou zijn...

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Eén van de weinige wagens die ik kan smaken in 't geel.

Mooi, toch al op foto...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Yellow doesn't suit an 8C IMO.

Comment

• Ze zouden eigenlijk een raceversie van de 8C moeten maken voor lemans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                          'r heeft wel iets, maar ik denk dat je het snel beu zou zijn...
                          Ik zou een 8C niet snel beu worden

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik zou dit niet gauw beu raken...

Gisterenavond:

Ma echt, wtfffffffffffffff

Die rode Stond zo hard te blinken onder de lantaarnpalen, geile kleur, knapste velgen, manueel en bruin lederen interieur

holy moly

Zo geil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Ik zou een 8C niet snel beu worden

ik ook niet, maar dat geel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Ik zou dit niet gauw beu raken...

Gisterenavond:

Ma echt, wtfffffffffffffff

Die rode Stond zo hard te blinken onder de lantaarnpalen, geile kleur, knapste velgen, manueel en bruin lederen interieur

holy moly

Zo geil.
                                Gewoon een vraagje uit nieuwgierigheid, ben jij kleurenblind?
                                Ik vind dat rood totaal niet mooi, te oranje-achtig, maar omdat niet iedereen kleuren op dezelfde manier waarneemt (kleur stoornis) vind de één mooier wat de ander minder mooi vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Gewoon een vraagje uit nieuwgierigheid, ben jij kleurenblind?
                                  Ik vind dat rood totaal niet mooi, te oranje-achtig, maar omdat niet iedereen kleuren op dezelfde manier waarneemt (kleur stoornis) vind de één mooier wat de ander minder mooi vind.
                                  Laat uw ogen dan eens nakijken als je wil, want als die kar niet rood is, dan weet ik t ook niet meer. het neigde zelfs in het donker naar bordeau om het extreem te stellen.

Comment

• Niks mis met m'n ogen.
                                    Enkele maanden geleden zijn we voor de wetenschapsweek met de wetenschap-klassen op bezoek geweest bij de afdeling oogziekten bij UZ Campus in Gent.
                                    Het "hoofd"/leidende doktor van die afdeling was toevallig ook een groot autofan en vertelde uitgebreid over het verschil in kleurenkeuzes bij auto's etc. Vandaar...

Comment

• Ja, blabla.

In het echt was het bloedrood, op foto slaat het idd oranje uit...

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die plofjes in de uitlaat zijn zooooo geil

Comment

Working...
                                          X