Oorspronkelijk geplaatst door KDS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
quanta costa?
Na een nieuwe spoorstang moet de wagen weer uitgelijnd worden.
Kan je niet even naar je spoorstang kijken?
Dat is de stang die vanaf je stuurhuis vertrekt naar de fusee.
een chap haaks om met draad op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMijn ervaring met alfa koppelingen (156 1.9jtd en 166 2.4jtd) harde pedaal en eigelijk weinig feeling dat je erin hebt...
De 147 1.6 z'n koppeling daarentegen is superlicht.
Wel al een paar keer op Alfa-fora gelezen dat het zou te maken hebben met de drukgroep van de koppeling die versleten zou zijn...wij rijden in dat geval al bijna 8 jaar met een kapotte drukgroep.
Drukgroep zou ook niet afzonderlijk te koop zijn alleen in een set samen met de koppeling (280 excl btw + een hoop werkuren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenRolstangen, tiens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenToch wel weer typisch dat ze "roesten" en "Alfa Romeo" in één zin samen moeten zetten.. alsof die auto's daar ook werkelijk staan te roesten.. zucht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNet ff gekeken, valt nog goed mee van prijs...
ff zien of die van een GTA past
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenBen 90% zeker van wel
Mijn 147 houdt wel goed baan maar met lastwissels heeft 'ie wel problemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenStoort jou dat soms niet?
Mijn 147 houdt wel goed baan maar met lastwissels heeft 'ie wel problemen
Euhm ik merk soms wel dat hij behoorlijk overhelt (autosnelweg-opritten) maar over het algemeen stoor ik mij er niet de hele tijd aan.
Droom-147 zou een hardere ophanging hebben, lichtgewicht velgen, fatsoenslijke kuipzetels (standaardzetels zijn nog véél te breed voor mij),...ahja...en meer dan 105pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFak
Wat valt er te doen aan bodyroll?
Nieuwe dempers - stugger
Veerpootbrug
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDaarjuist gezien in Wijnegem:
3.0 V6 met antraciet velgen, en zwarte nrplaat vooraan, mss een maat van Gio?
En originele xenon....tegen die kar kan ik niet tegen op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenSinds een maandje ofzo werkt m'n CV ook niet meer deftig...blijkbaar dan toch gekend?
Sinds een weekje ofzo kreeg ik m'n kar niet meer op slot
Op zich geen ramp (staat toch nooit in stad ofzo) maar daarstraks wou de passagiersdeur totaal niet meer toegaan
Die klikte dus niet meer in dat slot...die bleef dus constant open staan, enorm lastig dus
Spijtig genoeg was dat voor't werk dus zelf kon ik er niet naar zien en heb ik hem even weg gedaan naar m'n mechanieker (zit daar 2 straten verder, altijd handig)
Uiteindelijk is't slot gedemonteerd geweest, laten verschieten met een tik van de hamer en 't werkte terug! Schoot terug los, goed gesmeerd met WD40 en de boel werkte terug. Ketel ging terug op slot.
Voorlopig kan ik hem alleen maar sluiten aan de passagierskant met de sleutel zelf. Die ik het aan de bestuurderskant springen de sloten terug open (idem als je met afstandsbediening sluit)
Dus dat is nog iets dat ik moet opgelost krijgen. Probleem ligt ergens aan't slot van de bestuurderskant denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGodverdomme
Achteras geplooid op de Alfa, 2 uur (!!!!!) zitten aan sukkelen + uitlijning + nieuwe startmotor nodig door slijtage
't is weer een propere factuur
Om van de rammels nog maar te zwijgen
Comment
Comment