Post ontvangen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
SCHITTEREND
Das bijna een reden om terug in een Alfa te gaan rondkarren
Ik zag hier trouwens op de site ergens staan dat de gezusters Brera & Spider een nieuwe 1750 TB (turbo benzine) gaan krijgen ter vervanging van de 2.2JTS (GM ?). Weet iemand of die nieuwe motor van Alfa (Fiat) zelf is ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk dacht van wel, ja
Komt ook in de 159
Fijn zo, dan hebben ze toch het licht gezien
Ik hoop alleen dat het obese karakter van de Brera / Spider daarmee een beetje verdoezeld kan worden. (Anders nog eens flink op regime ?)
En dat ze qua klank ook écht van de familie zijn !
Comment
-
Zo te zien 2 van de forum-tomaten. Manu met het elleboogje
Nog ff 2 pannings van vorige week
Last edited by quadrifoglio; 03/05/2009, 23:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenForummers op de achtergrond ?
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZo te zien 2 van de forum-tomaten. Manu met het elleboogje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenJa die ook dan is nu de vraag waar blijven de foto's
De rest van mijn lading staat al bij deBATjes . Die van Manu volgen later .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
De rest van mijn lading staat al bij deBATjes . Die van Manu volgen later .
ondertussen nog wat pics van de Tour Auto
Tour Auto 2009
Comment
-
-
-
Dikke kar
Heb 2 vraagjes:- heeft een prefacelift 147 een plastieken bodemplaat onder het carter?
- Heb daarjuist eens gekeken hoe de aanzuigbuizen lopen naar de luchtfilter ==> belachelijk lang. Nu heb ik gezien dat de enige aanzuigopening onder een afdekking zit (foto 1, omcirkeld met oranje). Zou het een verschil maken (qua geluid, makkelijker lucht aanzuigen) als ik die afdekking ervanaf zou laten?
zonder afdekking
Comment
Comment