Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog iets zeldzamer in het wit! Vandaag op mijn werk

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Eindelijk nog eens kunnen platen in Knokke men 2de 8C vorige was een rood exemplaar, zwart staat hem toch ook wel goed! Wie meer foto's wil roept maar!

Comment

• Die quadrifoglio past er wel niet echt op imo.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Godverdomme, wat een zieke auto is dat toch

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              Die quadrifoglio past er wel niet echt op imo.
              Quadrifoglio past beter IN die auto.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Lotto gewonnen zoon ?

Maar wel een prachtig exemplaar en wat een racehistorie .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                  Lotto gewonnen zoon ?

Maar wel een prachtig exemplaar en wat een racehistorie .
                  Ha, ik heb nu eenmaal ervaring met zotte 1600's

Zalige wagen... Maar ik vrees dat ik de prijs niet wil weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Ha, ik heb nu eenmaal ervaring met zotte 1600's

Zalige wagen... Maar ik vrees dat ik de prijs niet wil weten

Ik vrees ook dat het qua bedrag een halve 8C zal zijn .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Wat is het hier stil

pics van vorige zondag :

Giro nelle colline II

Comment

• Wat blijft de derrière van de vorige Spider toch mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                          Wat blijft de derrière van de vorige Spider toch mooi...
                          Inderdaad ! veel goesting om een aan te schaffen na vorige week maar moet mezelf bedwingen

Comment

• Kwestie van ons te kunnen intomen: graag een waslijst aan zwakke/slechte/dure punten van de oude Spider... ASAP

Comment

• Heb zelf ook een eind zitten uitkijken voor een GTV.

Zoals gewoonlijk, indien goed onderhoud gehad eigenlijk een probleemloze auto als je kan leven met de rammels

Bij de Spider wel opletten dat je de kap open/toe doet als de wagen volledig horizontaal staat, anders kan het mechanisme blokkeren.

Dank voor bovenstaande berichten trouwens, nu zit ik ook weer die bakken te checken

Comment

• G*dver ! Ik zei EEN WASLIJST
                                Rammels zijn rap op te lossen: goeie radio

Ik wil... *slapt zichzelf - nee, niet verantwoord, ge rijdt bijna geen kilometers - te zot voor die taksen en verzekering- TS is distributie iedere 60k km/drie jaar, doet ge dat niet ligt de boel in frut - ge zijt ge groot voor ne Spider, Barchetta idem - dakmechanisme te dicht bij uwe dikke kop-

IK WIL TOCH

Comment

• Haha herkenbaar.. Zou eigenlijk dom zijn om mijn 147 ervoor in te ruilen maarja... Zo vet he

Nog wat wachten voor de verzekering en dan een V6, eventueel op LPG

Comment

• Gisteren bij de dealer geweest.
                                    Wat mij opviel:
                                    • Mito 1.4tb + 18duimers --> remschijven vertonen treffende gelijkenissen met schijfremmen op een mountainbike
                                    • geen wielkastbekleding/zwarte plastic bij de Mito waardoor ge (in dit geval) een mooie rode zone achter uw velg had. Gelukkig koopt in België bijna niemand een rode
                                    • het kleurverschil tussen de rode lederen zetels en de rode bekleding op de deuren bij de 159

Verder nog: S.Z. heerst en een dikke 164 QV V6 die buiten te koop stond

Airbagstoring van de 147 is nu dus opgelost, foutmeldingen van 3 sensors die dan op proffessionele wijze "verwijderd" zijn (lees als: doorsolderen).
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• iemand die dit weekend naar SpaItalia gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Gisteren bij de dealer geweest.
                                        Wat mij opviel
                                        • geen wielkastbekleding/zwarte plastic bij de Mito waardoor ge (in dit geval) een mooie rode zone achter uw velg had. Gelukkig koopt in België bijna niemand een rode
                                        • het kleurverschil tussen de rode lederen zetels en de rode bekleding op de deuren bij de 159.

Dat zijn nu van die slordigheden wat zo jammer zijn hé.
                                        Enerzijds willen ze maar wat graag meedraaien in het Audi & BMW clubje (cfr. de huidige prijzen), maar dan zijn dit soort dingen onvergeeflijk

Comment

Working...
                                        X