Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDie quadrifoglio past er wel niet echt op imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Maar wel een prachtig exemplaar en wat een racehistorie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenLotto gewonnen zoon ?
Maar wel een prachtig exemplaar en wat een racehistorie .
Zalige wagen... Maar ik vrees dat ik de prijs niet wil weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHa, ik heb nu eenmaal ervaring met zotte 1600's
Zalige wagen... Maar ik vrees dat ik de prijs niet wil weten
Ik vrees ook dat het qua bedrag een halve 8C zal zijn .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenWat blijft de derrière van de vorige Spider toch mooi...
Comment
-
Heb zelf ook een eind zitten uitkijken voor een GTV.
Zoals gewoonlijk, indien goed onderhoud gehad eigenlijk een probleemloze auto als je kan leven met de rammels
Bij de Spider wel opletten dat je de kap open/toe doet als de wagen volledig horizontaal staat, anders kan het mechanisme blokkeren.
Dank voor bovenstaande berichten trouwens, nu zit ik ook weer die bakken te checken
Comment
-
G*dver ! Ik zei EEN WASLIJST
Rammels zijn rap op te lossen: goeie radio
Ik wil... *slapt zichzelf - nee, niet verantwoord, ge rijdt bijna geen kilometers - te zot voor die taksen en verzekering- TS is distributie iedere 60k km/drie jaar, doet ge dat niet ligt de boel in frut - ge zijt ge groot voor ne Spider, Barchetta idem - dakmechanisme te dicht bij uwe dikke kop-
IK WIL TOCH
Comment
-
Gisteren bij de dealer geweest.
Wat mij opviel:- Mito 1.4tb + 18duimers --> remschijven vertonen treffende gelijkenissen met schijfremmen op een mountainbike
- geen wielkastbekleding/zwarte plastic bij de Mito waardoor ge (in dit geval) een mooie rode zone achter uw velg had. Gelukkig koopt in België bijna niemand een rode
- het kleurverschil tussen de rode lederen zetels en de rode bekleding op de deuren bij de 159
Verder nog: S.Z. heerst en een dikke 164 QV V6 die buiten te koop stond
Airbagstoring van de 147 is nu dus opgelost, foutmeldingen van 3 sensors die dan op proffessionele wijze "verwijderd" zijn (lees als: doorsolderen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGisteren bij de dealer geweest.
Wat mij opviel- geen wielkastbekleding/zwarte plastic bij de Mito waardoor ge (in dit geval) een mooie rode zone achter uw velg had. Gelukkig koopt in België bijna niemand een rode
- het kleurverschil tussen de rode lederen zetels en de rode bekleding op de deuren bij de 159.
Dat zijn nu van die slordigheden wat zo jammer zijn hé.
Enerzijds willen ze maar wat graag meedraaien in het Audi & BMW clubje (cfr. de huidige prijzen), maar dan zijn dit soort dingen onvergeeflijk
Comment
Comment