Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Iemand van de Alfisti weet van bedrijven die de 3.2 V6 JTS (GM) motor tunen? Ik heb weet van Autodelta (UK) en that's it. Vind niks. Zelfs geen cold air intake...
    ik geloof dat madeno die blokken ook tuned. Maar het enige waarmee echt merkbaar resultaat geboekt wordt is toch die compressor van autodelta hoor. Met die compressors heeft savali al redelijk wat ervaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Iemand van de Alfisti weet van bedrijven die de 3.2 V6 JTS (GM) motor tunen? Ik heb weet van Autodelta (UK) en that's it. Vind niks. Zelfs geen cold air intake...
      Als het al gedaan wordt door de besten, why bother then?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
        ik geloof dat madeno die blokken ook tuned. Maar het enige waarmee echt merkbaar resultaat geboekt wordt is toch die compressor van autodelta hoor. Met die compressors heeft savali al redelijk wat ervaring.
        Madeno doet enkel 'n chipje, ben je op 'n eigenlijk best luie Opel-V6 weinig tot niks mee. Dat blok heeft - imo - scherpere nokkenassen nodig, een volumineuse inlaatlijn, een deftige uitlaat en een agressiever motorsturing. 'k Vind 't niet.

Savali ken ik niet, effe googlen.
        Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
        Als het al gedaan wordt door de besten, why bother then?
        De compressor-ombouw bij Autodelta kost wel een gigantisch pak geld. Helaas.

Comment

• Is Novitec ook geen Alfa tuner?

Comment

• iemand reeds ervaring met de nieuwe 2.0jtdm 163pk motor? impressie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
              Is Novitec ook geen Alfa tuner?
              voor de 159/Brera alleen optisch...

Comment

• Squadra? Al twijfel ik of die iets hebben voor de 3.2JTS
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Toch wel ze, squadra heeft wel wat

Comment

• Eentje voor Simoni :

Hier te koop
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Eventjes uit m'n eigen topic halen:
                      Aangezien het olie-druppen stilletjesaan weer erger is geworden en er sowieso een oplossing moet gevonden worden vóór de volgende onderhoudsbeurt, ben ik op zoek naar een verdeler van "Midlock" producten (of een ander merk dat carterschroefdraadherstelkits() verkoopt).
                      Iemand?

Comment

• Vent toch, godverdomme

10 seconden niet opletten, borduur HARD getoucheerd

--> velg geplooid en gat in m'n band

Weer €125 naar de kloten

Stuur stond/staat ook weeral scheef... Zal wel door de velg zijn, hopelijk niks aan de ophanging

Comment

• Iemand die trouwens weet waarvoor dat lampje brand van de airbag?

Ik vermoed dat het aanduidt dat de airbag uitstaat voor een kinderzitje, alleen is dat dus niet zo. Elektronica die bokt?

Comment

• bij mijn gt zit een stekker onder de zetel die eens slecht contact gaf , dan brandde dat lampje ook dacht ik.
                            mischien daar eens kijken.

Comment

• Hmm ja zou wel eens kunnen, lampje is beginnen branden nadat ik het interieur had zitten stofzuigen... Morgen eens checken, merci voor de tip!

Comment

• Terugsteken helpt niet hoor
                                Moet via de examiner gereset worden en ondertussen gaan ze "de zwakke contacten vervangen" aka solderen.

Vanzelfsprekend doet men dit aan dealertarieven

Comment

• Ah, lekker

'k Heb het wat gehad met Alfa op dit moment

Comment

• Factuur daarvoor was bij ons net geen 50 euro, belachelijk veel voor 4 contacten te solderen maarja...

Keuring zegt er niks van als het lampje brandt (166 is zo gekeurd), 't is gewoon dat uw airbags niet zullen werken...

Comment

• bij mij stak gewoon de stekker een beetje scheef.
                                      gewoon op zijn plaats gestoken .

Comment

• Was bij mijn oude 146 ook, eens friemelen aan die stekkerkes, auto eens opnieuw starten en dan was het weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Ah, lekker

'k Heb het wat gehad met Alfa op dit moment
                                          Als ge tegen ne borduur opvlamt, dat kunt ge moeilijk de auto kwalijk nemen hé

Comment

Working...
                                          X