Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMij stoort die achterkant van de Mito toch wel een beetje, een bumper op nen bumper op nen bumper... en dan zijn we eindelijk tot de achterklep. De snuit is in feite erg mooi, maar de proporties kloppen niet 100%... denk dat ze beter het design van de Mito hadden gebruikt voor de Milano (of diens proporties). Dan was de snuit wat breder, en de overhang van de snuit wat kleiner. Maja... nuff said. Toen ik de 147 de eerste keer zag, vond ik het de perfectie. Zelden of nooit voel je dat voor een auto.
Ik weet nog toen de 147 uitkwam, ik een jaar of 13 was en dacht van, vetjes, tegen dat ik 18 ben zijn die bakken toch geen drol meer waard --> ik wil dat
Had de 147 eerder dan m'n rijbewijs
Ik ben nu stilletjes links en rechts aan het uitkijken voor eventueel iets anders ma bon... diep vanbinnen herstel ik dat italiaans rommelgeval gewoon, vloek een paar keer voor de zoveelste factuur en ga verder rijden tot er weer wat nieuws is
De nagel op de kop...
Comment
-
ik vond de originele 147 niet echt super, maar de facelift heeft mij wel kunnen overtuigen...
de Mito heeft me nog nooit geraakt, en zal dat ook nooit doen, een 8C daarentegen
desondanks de vele ongemakken die ik al ben tegengekomen met mijn 147, zijn er toch nog momenten, waarop ik voor geen geld ter wereld wil wisselen... maar als morgen de superpot in mijn broekzak valt, dan wil ik toch nog eens nadenken over een 159 Ti
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Ik ben nu stilletjes links en rechts aan het uitkijken voor eventueel iets anders ma bon... diep vanbinnen herstel ik dat italiaans rommelgeval gewoon, vloek een paar keer voor de zoveelste factuur en ga verder rijden tot er weer wat nieuws is
De nagel op de kop...
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
desondanks de vele ongemakken die ik al ben tegengekomen met mijn 147, zijn er toch nog momenten, waarop ik voor geen geld ter wereld wil wisselen... maar als morgen de superpot in mijn broekzak valt, dan wil ik toch nog eens nadenken over een 159 Ti
Echt een virus hé,ongeloofelijk wat je die wagen vergeeft.
Je bent soms zelfs blij om haar het nodige onderhoud te geven zodat ze terug gezond krijgt.
Na al die miserie nu met de keuring ivm verlaging,ben ik nu zelfs bijna blij dat de gewone vering er terug onder zit(hopelijk zeveren ze morgen nu niet meer).Weer vertrokken voor veel km´s rijplezier.
Momenteel is er ook geen enkele (betaalbare) wagen die ik in de plaats zou willen,ik zou gewoonweg niet weten wat!!!
Hoewel een mooie tweedehands Brera nog steeds een kanshebber is.
Deze week ,na meer dan 4 jaar ,pas ontdekt hoe je de kofferklep verder laat openspringen.Zo heb je weer iets nieuws aan je wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDeze week ,na meer dan 4 jaar ,pas ontdekt hoe je de kofferklep verder laat openspringen.Zo heb je weer iets nieuws aan je wagen.
Zwoemba, magistrale foto, alleen die fiets breekt het een beetje, alsof je zegt dat je best naast een Alfa nog een fiets kan bezitten
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenNog nooit er aan gedacht om hem wat lager te leggen?
't Is alleen keuringwise quasi onmogelijk om het te doen zonder miserie, dus ik zal het maar zo laten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenLekker, ik rij over een hobbel in de weg en mijn binnenspiegel valt ervan
Alfa
Dat heb ik the hard way geleerd: wekenlang rondrijden met een spiegel die half naar beneden zakt.
Comment
-
Vraagje, wat is dit volgens jullie alfa kenners waard (ongeveer)?
een zwarte pre-facelift 164 2.0TS met 96.000km. Koetswerk in zeer goede staat, en interieur voor zover ik kon zien idem (perfecte staat van zetels e.d.). Veel opties zal hij niet hebben, wel al zeker een elektrisch schuifdak. Wielen zijn 15 of 16" diepvelgbed Azev-style wielen...
Oud eigenaarskoppel, en vermoedelijk ook eerste eigenaar.
Heb er nog niet mee kunnen rijden of nader bezien, maar technisch zal het wel snor zitten wss. Hij klonk iig gezond.
idee'tje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVraagje, wat is dit volgens jullie alfa kenners waard (ongeveer)?
een zwarte pre-facelift 164 2.0TS met 96.000km. Koetswerk in zeer goede staat, en interieur voor zover ik kon zien idem (perfecte staat van zetels e.d.). Veel opties zal hij niet hebben, wel al zeker een elektrisch schuifdak. Wielen zijn 15 of 16" diepvelgbed Azev-style wielen...
Heb er nog niet mee kunnen rijden of nader bezien, maar technisch zal het wel snor zitten wss. Hij klonk iig gezond.
idee'tje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVraagje, wat is dit volgens jullie alfa kenners waard (ongeveer)?
idee'tje?
Je mag zeggen dat je Manu en Kristal kent , maar niet waar de wagen staat , want anders ben je hem kwijt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichtenhttp://www.alfa164register.nl/
Je mag zeggen dat je Manu en Kristal kent , maar niet waar de wagen staat , want anders ben je hem kwijt .
Comment
Comment