Ben hier eens aan het zien voor een deftige iPod connectie op de 147... Ne mens zo afzetten voor een stom kabeltje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBen hier eens aan het zien voor een deftige iPod connectie op de 147... Ne mens zo afzetten voor een stom kabeltje
Heb het dan maar niet gekocht, volgens mij moet je zoiets eerder zoeken in een elektrowinkel ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenI know the feeling, het goedkoopste kabeltje dat ik vond(in de gewone winkel) was €20.
Heb het dan maar niet gekocht, volgens mij moet je zoiets eerder zoeken in een elektrowinkel ofzo.
Vriend van mij heeft welgeteld 450euro moeten neerleggen!!
Swel bedienbaar via het stuur en titel komt op boordcomputer
Dat het hoog kan oplopen bewijst ook dit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump Bekijk BerichtenVriend van mij heeft welgeteld 450euro moeten neerleggen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMan man...
@Zwoemba: Gij hebt laatst uw draagarmen laten vervangen zeker? Hoeveel kost dat ongeveer, want ik moet m'n radio harder en harder zetten om het gekraak niet te horen...
draagarmen vallen erg goed mee van prijs dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtendoe dat weg!!! te laat, nu wil ik dat weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZo beter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
@Zwoemba: Gij hebt laatst uw draagarmen laten vervangen zeker? Hoeveel kost dat ongeveer, want ik moet m'n radio harder en harder zetten om het gekraak niet te horen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHet altijd boeiende leven van een Alfa Romeo rijder...
Na +3 uur hangt m'n binnenspiegel HOPELIJK vast
Ik ga doodsangsten uitstaan als ik morgen de eerste meters rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk BerichtenIk heb bij mijn gtv ook enorm gesukkeld om die spiegel vast te krijgen. Uiteindelijk heb ik iets van loctite gevonden speciaal om binnenspiegels vast te lijmen. Het is niet goedkoop (rond de 14 euro en je kan er maar één spiegel mee vastlijmen) maar het is echt goed. Veel succes en ik hoop voor jou dat je spiegel er morgen nog aanhangt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, had ik ook al gekocht maar dat marcheerde voor geen meter bij mij..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenvreemd, mijn binnenspiegel had wel een metalen voetje, mss dat het jouwe plastiek is? Je hebt toch dat gaasje er tussen gestoken e? Met wat hangt hij er nu aan gelijmd?
Nu zit er zo'n TEC7 silicone achtig gedoe tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenBij Carglass langs gaan, die hebben daar lijm voor.
Dat heb ik the hard way geleerd: wekenlang rondrijden met een spiegel die half naar beneden zakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenNog niet geprobeerd?
Comment
-
@ zwoemba: zalige constructie!
Vraagje: hoe zouden jullie reageren op het volgende:
een vriend van mij kocht (op mijn aanraden) twee jaar geleden een tweedehands 166 JTD bij een garage gespecialiseerd in Italiaanse wagens. De Alfa had toen 120000 km op de teller (onderhoudsboekje afgestempeld, maar wel stempel van de vorige garage), en werd verkocht met een jaar garantie.
Daarna is de wagen steeds op onderhoud geweest in de garage waar hij gekocht is, met een laatste oliewissel in juni (kmstand 145000). In juli viel de motor plots stil. Verdict: distributieriem hing er in flarden bij.
Omdat we vermoedden dat de riem nog nooit gewisseld was, meldden we dat aan de garage voordat we de wagen naar ginder sleepten. Ze zegden toen toe dat ze de wagen wilden herstellen aan de kostprijs van het materiaal (tot hiertoe geen enkel probleem).
Toen ze de wagen te zien kregen, bleek dat het begeven van de distributieriem het gevolg was van een kapotgedraaide waterpomp. Volgens hen was dat een heel ander verhaal, en plots waren ze niet meer bereid om wat dan ook te doen qua tussenkomst. De riem was volgens hen wel degelijk gewisseld op 120000 km.
Geschatte kosten: tussen 2000 en 3000 euro.
Zie ik het nu verkeerd, of is het eigenlijk aan de garage die een wagen verkoopt en onderhoudt om de vervangingsintervallen van slijtagedelen (zoals een waterpomp) op te volgen? Weet er iemand trouwens om de hoeveel km zo'n pomp moet vervangen worden bij een 2.4 JTD van 2003? Ik zou denken dat zoiets standaard vervangen wordt met de distributieriem, maar blijkbaar niet dan? Een klant die niets van auto's kent, kan toch onmogelijk zelf gaan zeggen wat er allemaal aan een auto moet vervangen worden?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
Comment