Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die ongeveer (procentueel) weet hoeveel korting er wordt gegeven op een Mito Distinctive "145 E31.0" 1,4 benzine?

Comment

• Ik dnek niet dat je daar een vast percentage op kan kleven.
      Is nogal heel variërend en hangt af van garage tot garage en moment tot moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
        Ik dnek niet dat je daar een vast percentage op kan kleven.
        Is nogal heel variërend en hangt af van garage tot garage en moment tot moment.
        Vanmiddag eens Buga Berchem binnenstappen. Ik passeer daar toch.

Thnx anyway

Comment

• 'k Heb de offert hier liggen. Wel maar bitter-weinig korting

Alfa Romeo Mito 1.4 78pk Distinctive
          Rosso Alfa exterieur
          Competizione zwart interieur

Netto 17 050

Koplampsproeiers 150
          BiXenon 749,99
          Vloermatten 60
          Premium pack 590 (parkeersensoren, automatische airco, nog wat troep)
          Pack visibility 250 (automatische ruitenwissers en verlichting + zo'n automatisch dn spiegel)
          Sport Pack II 1 390 (18" Sport velg, achterbumper, sportinterieur Tessuto met 'kuipjes', ...)
          Pastelkleur 200

Totaal opties: 3 390

Korting 'premie à la carte' 500

Totaal: 20 440 - 500 = 19 940

Er moet toch meer marge zijn voor die korting

Comment

• Dat is inderdaad gene vette
            Maarre, bijna 800000 oude Belgische frankskes voor een relatief klein autooke met 78 pk...
            En dan kijk ik net even op de website, daar staat de 1.3 JtdM (90pk) vanaf € 14150 ?
            Maar ja, er staat ook eerst '1.3 JTDm BENZINE 90pk...' en bij de standaard uitrusting 'achteraan koplampen met LED'...
            Last edited by ; 01/09/2009, 19:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
              Dat is inderdaad gene vette
              Maarre, bijna 800000 oude Belgische frankskes voor een relatief klein autooke met 78 pk...
              En dan kijk ik net even op de website, daar staat de 1.3 JtdM (90pk) vanaf € 14150 ?
              Maar ja, er staat ook eerst '1.3 JTDm BENZINE 90pk...' en bij de standaard uitrusting 'achteraan koplampen met LED'...
              Inderdaad, die korting is echt niks. Anderzijds is zo'n 20 000 euro voor zo'n klein bakske énorm veel geld.

Ik moet geen diesel hebben. Trouwens, die 14150 telt niet meer ofzoiets... Actie afgelopen.

Iemand eventueel andere plannen? 149 is al wat verouderd hè

En kom niet af met Fiesta ofzo hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                Inderdaad, die korting is echt niks. Anderzijds is zo'n 20 000 euro voor zo'n klein bakske énorm veel geld.

Ik moet geen diesel hebben. Trouwens, die 14150 telt niet meer ofzoiets... Actie afgelopen.

Iemand eventueel andere plannen? 149 is al wat verouderd hè

En kom niet af met Fiesta ofzo hè

Daar gaat mijn mooie roze Fiesta al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
                  Daar gaat mijn mooie roze Fiesta al
                  'k Heb al gemaild om de offerte aan te passen naar ne "Spino witte" en nog wat kleine zaakjes. Misschien nog zetelverwarming voor u

Comment

• Mijn binnenspiegel hangt er nog steeds aan !!

Maar nu is het lampje in mijn rechterkoplamp gesprongen

man man man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Mijn binnenspiegel hangt er nog steeds aan !!

Maar nu is het lampje in mijn rechterkoplamp gesprongen

man man man
                      Der staat mij precies wat te wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                        'k Heb al gemaild om de offerte aan te passen naar ne "Spino witte" en nog wat kleine zaakjes. Misschien nog zetelverwarming voor u

Jippie

Comment

• @ Zwoemba: Als het een troost mag zijn, mijn wederhelft had hiervoor een Golf IV en daar was ook zo goed als altijd wel ergens een lampke van kapot
                          De spiegel is er echter nooit afgekomen.
                          Maar die heeft dan wel al drie keer voorgehad dat een zijruit naar beneden donderde.
                          Kan ook tellen
                          Oh ja, en afpellende rubber op de kunststofdelen binnenin.
                          @ Xoxo: jaja, de geneugten van een Alfa te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                            @ Zwoemba: Als het een troost mag zijn, mijn wederhelft had hiervoor een Golf IV en daar was ook zo goed als altijd wel ergens een lampke van kapot
                            De spiegel is er echter nooit afgekomen.
                            Maar die heeft dan wel al drie keer voorgehad dat een zijruit naar beneden donderde.
                            Kan ook tellen
                            Oh ja, en afpellende rubber op de kunststofdelen binnenin.
                            @ Xoxo: jaja, de geneugten van een Alfa te rijden
                            'k Heb juist een BMW weggedaan om die reden dus

Comment

• Gespot in Italia, in de garage van mijne neef:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                Gespot in Italia, in de garage van mijne neef:

Comment

• Een paar jaar geleden reed hij daar dagelijks mee rond, maar helaas heeft hij hem daarna een paar jaar laten buitenstaan, met veel rottigheid als gevolg

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                    Een paar jaar geleden reed hij daar dagelijks mee rond, maar helaas heeft hij hem daarna een paar jaar laten buitenstaan, met veel rottigheid als gevolg
                                    Das ook erg...

Comment

• Prachtig.

Comment

• How zeg

Ik startte deze namiddag de 147 en krijg "storing remsysteem EBD"

No problemo, ff opnieuw starten en de foutmelding was idd weg. In ruil daarvoor bleef het linkerlampje van mijn interieurverlichting branden en dat spel ging alleen maar uit als ik de schakelaar gebruikte voor het lampje rechts

Nog eens opnieuw gestart en alles is nu weer zoals het oude

Ik vraag mij toch af wat die Italianen toch allemaal uitsteken

Comment

• Alfa MiTo Quadrifoglio Verde 170 pk.

Comment

Working...
                                          X