Iemand die ongeveer (procentueel) weet hoeveel korting er wordt gegeven op een Mito Distinctive "145 E31.0" 1,4 benzine?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk BerichtenIk dnek niet dat je daar een vast percentage op kan kleven.
Is nogal heel variërend en hangt af van garage tot garage en moment tot moment.
Thnx anyway
Comment
-
'k Heb de offert hier liggen. Wel maar bitter-weinig korting
Alfa Romeo Mito 1.4 78pk Distinctive
Rosso Alfa exterieur
Competizione zwart interieur
Netto 17 050
Koplampsproeiers 150
BiXenon 749,99
Vloermatten 60
Premium pack 590 (parkeersensoren, automatische airco, nog wat troep)
Pack visibility 250 (automatische ruitenwissers en verlichting + zo'n automatisch dn spiegel)
Sport Pack II 1 390 (18" Sport velg, achterbumper, sportinterieur Tessuto met 'kuipjes', ...)
Pastelkleur 200
Totaal opties: 3 390
Korting 'premie à la carte' 500
Totaal: 20 440 - 500 = 19 940
Er moet toch meer marge zijn voor die korting
Comment
-
Dat is inderdaad gene vette
Maarre, bijna 800000 oude Belgische frankskes voor een relatief klein autooke met 78 pk...
En dan kijk ik net even op de website, daar staat de 1.3 JtdM (90pk) vanaf € 14150 ?
Maar ja, er staat ook eerst '1.3 JTDm BENZINE 90pk...' en bij de standaard uitrusting 'achteraan koplampen met LED'...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDat is inderdaad gene vette
Maarre, bijna 800000 oude Belgische frankskes voor een relatief klein autooke met 78 pk...
En dan kijk ik net even op de website, daar staat de 1.3 JtdM (90pk) vanaf € 14150 ?
Maar ja, er staat ook eerst '1.3 JTDm BENZINE 90pk...' en bij de standaard uitrusting 'achteraan koplampen met LED'...
Ik moet geen diesel hebben. Trouwens, die 14150 telt niet meer ofzoiets... Actie afgelopen.
Iemand eventueel andere plannen? 149 is al wat verouderd hè
En kom niet af met Fiesta ofzo hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenInderdaad, die korting is echt niks. Anderzijds is zo'n 20 000 euro voor zo'n klein bakske énorm veel geld.
Ik moet geen diesel hebben. Trouwens, die 14150 telt niet meer ofzoiets... Actie afgelopen.
Iemand eventueel andere plannen? 149 is al wat verouderd hè
En kom niet af met Fiesta ofzo hè
Daar gaat mijn mooie roze Fiesta al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk BerichtenDaar gaat mijn mooie roze Fiesta al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMijn binnenspiegel hangt er nog steeds aan !!
Maar nu is het lampje in mijn rechterkoplamp gesprongen
man man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten'k Heb al gemaild om de offerte aan te passen naar ne "Spino witte" en nog wat kleine zaakjes. Misschien nog zetelverwarming voor u
Jippie
Comment
-
@ Zwoemba: Als het een troost mag zijn, mijn wederhelft had hiervoor een Golf IV en daar was ook zo goed als altijd wel ergens een lampke van kapot
De spiegel is er echter nooit afgekomen.
Maar die heeft dan wel al drie keer voorgehad dat een zijruit naar beneden donderde.
Kan ook tellen
Oh ja, en afpellende rubber op de kunststofdelen binnenin.
@ Xoxo: jaja, de geneugten van een Alfa te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten@ Zwoemba: Als het een troost mag zijn, mijn wederhelft had hiervoor een Golf IV en daar was ook zo goed als altijd wel ergens een lampke van kapot
De spiegel is er echter nooit afgekomen.
Maar die heeft dan wel al drie keer voorgehad dat een zijruit naar beneden donderde.
Kan ook tellen
Oh ja, en afpellende rubber op de kunststofdelen binnenin.
@ Xoxo: jaja, de geneugten van een Alfa te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenGespot in Italia, in de garage van mijne neef:
Comment
-
Een paar jaar geleden reed hij daar dagelijks mee rond, maar helaas heeft hij hem daarna een paar jaar laten buitenstaan, met veel rottigheid als gevolg
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEen paar jaar geleden reed hij daar dagelijks mee rond, maar helaas heeft hij hem daarna een paar jaar laten buitenstaan, met veel rottigheid als gevolg
Comment
-
How zeg
Ik startte deze namiddag de 147 en krijg "storing remsysteem EBD"
No problemo, ff opnieuw starten en de foutmelding was idd weg. In ruil daarvoor bleef het linkerlampje van mijn interieurverlichting branden en dat spel ging alleen maar uit als ik de schakelaar gebruikte voor het lampje rechts
Nog eens opnieuw gestart en alles is nu weer zoals het oude
Ik vraag mij toch af wat die Italianen toch allemaal uitsteken
Comment
Comment