Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fak.

Is trouwens ook de baan waar ze met Top Gear zijn gaan filmen in Roemenië voor de aflevering van komend seizoen.

Comment

• Vorige week een TZ1 gezien langs de kant van de weg ==>

De oldtimergarage waar hij bij stond heeft altijd vet spul staan (vooral oude Engelse dingen zoals Jag XK140, Austin Healey, Lotusje,... en een deel Alfa's zoals Giulia's, GTV's en momenteel een 2600 Sprint) alleen is z'n site niet echt up to date.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Vorige week een TZ1 gezien langs de kant van de weg ==>

De oldtimergarage waar hij bij stond heeft altijd vet spul staan (vooral oude Engelse dingen zoals Jag XK140, Austin Healey, Lotusje,... en een deel Alfa's zoals Giulia's, GTV's en momenteel een 2600 Sprint) alleen is z'n site niet echt up to date.

Jij post mooie dingen de laatste dagen, doe zo voort!

Comment

• De lekkerste Alfa!
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik moet mij een deze toch weer eentje aanschaffen,

hebben we al gehad:

Alfa 147
            Alfa 156
            Alfa 159
            Alfa GT

Alfa - still lovin' it.
            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
              De lekkerste Alfa!
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Da gastje: "leeejluk!"

Favo-kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                ik moet mij een deze toch weer eentje aanschaffen,

hebben we al gehad:

Alfa 147
                Alfa 156
                Alfa 159
                Alfa GT

Alfa - still lovin' it.
                ik zou zeggen ga eens met een 75 3.0 v6 rijden of een gtv6, dat waren in mijn ogen de laatste echte alfa's. Het design is nog altijd top, maar op vlak van rijbeleving zijn ze toch achteruit gegaan, op vlak van kwaliteit dan weer vooruit.

Comment

• Alfa Romeo 164 bj 9/90 2.0 TS

Iemand ervaringen met:

- Alfa 164
                  - 2.0 TS

?

Comment

• Nee.
                    Helaas
                    Maar kijk wel voor een Super (met dat chroombiesje rondom) Die zijn het mooist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Iemand ervaringen met:

- Alfa 164
                      - 2.0 TS

?
                      Ik heb er eens zo een als vervangwagen gehad, is een zalige snelwegcruiser, met voldoende pit (150 pk) en veel binnenruimte. De motor heeft nog een distributieketting, dus geen riemzorgen. De hele opbouw is ook een pak eenvoudiger dan de 166, de onderhoudskosten liggen dus ook een stuk lager (logisch, het ontwerp dateert uit de jaren '80, staat op het platform van de Saab 9000 / Lancia Thema / Fiat Croma). Kilometerstanden van boven de 400 000 komen geregeld voor. En de prijzen liggen erg laag... Heb je er eentje op het oog?
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                        Heb je er eentje op het oog?
                        ik ga u PM sturen

Comment

• Tijdens de opkuis nog op een folder gestoten van de AR 147, bestemd voor dealers.

"The main reason for purchasing Audi A3 and BMW 3 Series Compact is style closely followed by build quality, this bodes well for AR 147, which brings a strong accent on build quality"
                          "This spirited engine produces 75 bhp/litre but is nevertheless capable of economical fuel consumption"
                          48 pagina's geleuter, waarvan 1 hoofdstuk van toch wel 1 volledige pagina: "Reliability and quality"

Volgende week nog eens aan de computer laten hangen om foutmeldingen te wissen en nog ergens een rammel te verhelpen, om vervolgens een meeting te doen en hopelijk zonder geplooide mechaniek terug thuis te komen

Er zijn zeker betere wagens te vinden... maar

Comment

• Hmmmm....

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Iemand ervaringen met:

- Alfa 164
                              - 2.0 TS

?

een kennis van me heeft al 400 000km op lpg met een 164 2.0 ts 8v

Comment

• 164
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Zalig! Zo'n foto wil ik later ook hebben, nu de auto nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Is dat soms een speciale versie van de SS? (Er zitten kleine winglets aan de neus ipv een bumper.)

Wel veel mooier zo

Comment

• Gisteren was er zo eentje op de meeting... Wat een auto toch

Verder bij mijn 147 ook gemerkt dat 'ie nu wel goed de bocht ingaat, maar bij lastwissels is 'ie toch (te) snel uit balans. Valt er daar iets aan te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Is dat soms een speciale versie van de SS? (Er zitten kleine winglets aan de neus ipv een bumper.)

Wel veel mooier zo
                                          Misschien gewoon een detailverschil tussen een Giulietta ( 1300 ) en Giulia ( 1600 ) SS ?

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Verder bij mijn 147 ook gemerkt dat 'ie nu wel goed de bocht ingaat, maar bij lastwissels is 'ie toch (te) snel uit balans. Valt er daar iets aan te doen?
                                          Rustiger rijden .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X