Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verschrikkelijk wat bezielt die mensen.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Reclamefilmpje voor de uitloopserie van de 147, wel origineel:
      Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Na mijn Ford Focus en mijn Mondeo van 10 jaar oud ben ik aan het overwegen om een occasie 159 SW aan te schaffen.. zijn er dingen waarop ik volgens jullie extra moet letten bij een Alfa? Is hij beter geworden technisch vanaf een bepaald bouwjaar? Welke motor is de meest betrouwbare? (mag zowel diesel als benzine zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultum Bekijk Berichten
          Na mijn Ford Focus en mijn Mondeo van 10 jaar oud ben ik aan het overwegen om een occasie 159 SW aan te schaffen.. zijn er dingen waarop ik volgens jullie extra moet letten bij een Alfa? Is hij beter geworden technisch vanaf een bepaald bouwjaar? Welke motor is de meest betrouwbare? (mag zowel diesel als benzine zijn.
          Hier wat leesvoer over de 159: http://www.alfaforum.nl/forum/showth...kke-punten-159

Laat je niet afschrikken, dit is een "best of" van wat er allemaal kan misgaan, maar hij heeft de reputatie van best wel betrouwbaar te zijn. Ik zou persoonlijk voor een jtd gaan, wegens beste verhouding verbruik / prestaties (de benzines zijn behoorlijk gulzig)
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Bedankt! Ik kom van een niet zo betrouwbare focus (enorm veel problemen mee gehad) dus daar kan het alleen maar beter waarom dan niet die mooie italiaanse bella

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Deze wagen zou in het bezit zijn van iemand uit de buurt van Gent.
                Kan iemand mij meer info geven.
                Graag was ik in contakt gekomen met die man.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Ik zou toch voor 1 gaan vanaf MY08. Daaraan zijn verschillende aanpassingen gedaan: Andere velgen, standaard electronische sper (Q2), andere stoelen, gewichtsbesparing, andere tellers, openen kofferbak zonder sleutel, enz.

Herkenbaar aan de 'vierkante' antenne en het openen van de kofferklep door op het logo te duwen.

159 is een schitterende wagen, met een schitterende wegligging en een schitterende vormgeving...

...zolang alles goed gaat.

Van zodra er iets serieus fout zit, kan je NIET op Alfa Romeo rekenen.
                  Hou daar een klein beetje rekening mee.
                  mmm, klinkt inderdaad wel beter dan om MY08 te zoeken.

Van het niet op Alfa te kunnen rekenen.. mja, das wel een grote downside, maar de aantrekking van de wagen is veel te groot om me te weerhouden 1tje te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                    ...zolang alles goed gaat.

Van zodra er iets serieus fout zit, kan je NIET op Alfa Romeo rekenen.
                    Hou daar een klein beetje rekening mee.
                    Moet je ondanks alles toch enigszins proberen te relativeren...
                    'k Begrijp wel dat het probleem onaanvaardbaar was, maar je moet ook realistisch blijven, ik zou er alvast niet op vertrouwen dat het bij VAG/BMW tot zelfs Mercedes... zoveel beter afgehandeld zou worden. 'k Denk dat de kans groot is dat je daar ook van het kastje naar de muur gaat. En de mate waarin zo'n zaken correct afgehandeld worden is dikwijls dealer specifiek. Je moet er een beetje geluk mee hebben... ik heb het blijkbaar getroffen met de garage waar ik nu zit, want het is bij Audi -als ik de verhalen mag geloven- toch ook opletten geblazen waar je gaat.

Dit gezegd zijnde, 't is idd leuk meegenomen als je een MY2008 hebt. Je kan dat argument gebruiken om bij de oudere exemplaren nog wat van de prijs te pitsen.

Comment

• Wie viert er dit jaar het 100 jarig bestaan van Alfa Romeo in Milaan mee?
                      Via www.alfisti.com kan je je inschrijven voor een 2 dagen durend event in en rond Milaan op 26 en 27 juni, met oa rondrit in de stad.. beperkt tot 3000 Alfa romeo's..
                      prijs is 132 euro per auto (met 2 inzittenden), diner inbegrepen..
                      Ik ben ingeschreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                        Wie viert er dit jaar het 100 jarig bestaan van Alfa Romeo in Milaan mee?
                        Via www.alfisti.com kan je je inschrijven voor een 2 dagen durend event in en rond Milaan op 26 en 27 juni, met oa rondrit in de stad.. beperkt tot 3000 Alfa romeo's..
                        prijs is 132 euro per auto (met 2 inzittenden), diner inbegrepen..
                        Ik ben ingeschreven
                        Ik zou graag gaan, maar 't zal afhangen van de examenregeling dan

Wel zonder auto. Goodwood zou ik dit jaar ook willen doen gezien het thema en lijkt me ook wat meer haalbaar in mijn geval
                        Last edited by zwoemba; 09/01/2010, 11:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Deze wagen zou in het bezit zijn van iemand uit de buurt van Gent.
                          Kan iemand mij meer info geven.
                          Graag was ik in contakt gekomen met die man.

+ YouTube Video
                          Man man....

Nog een schoonheid:
                          8C 2900B Le Mans

Comment

• 8C is gewoon belachelijk mooi, gewoon door zijn simpele lijnen

Welke garage is dat?

Comment

• Nen tijd terug stond bij Buga eveneens een zwarte 8C met nummerplaat in de showroom.
                              Mooi ding hoor zeker, maar ik vond hem erg klein Om de een of andere reden had ik een imposantere verschijning verwacht

Comment

• vorig jaar op spa, bij bovenkomen eau rouge de 8c van buga vol gas voorbij...
                                Kippevelmoment :p
                                Giulietta

Comment

• na reclame voor de 147 vanop de bodem van de zee ... zetten ze nu een MiTo in een winkelkarretje

.:: www.arcticblue.be/alfa156 ::.
                                  .:: www.alfaromeo156club.be - www.alfaromeo159club.be::.

Comment

• Sjiek gedaan

Comment

• Fak.

Die Brera Italia Independent die nu ook op het salon staat is ZO geil

Ik wil dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        Fak.

Die Brera Italia Independent die nu ook op het salon staat is ZO geil

Ik wil dat.
                                        Ohhhh zo mooi maar wel duur
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• nog een interessant artikel van op italiaspeed.com...

Alfa Romeo's centenary year has got underway with the famed Italian sports brand's future becoming even more confused although Fiat CEO Sergio Marchionne dismissed at the Detroit Auto Show notions that it could be sold but did admit that it was facing a crunch year.

A battle raged all last year over the future direction of Fiat Group's Alfa Romeo division, whether to chase higher volumes or continue to push into upmarket territory, and it was at the beginning of December that Marchionne brought the boiling situation right out into the public eye by openly questioning its future strategy, with the timing surprising onlookers as his comments came in an interview that overshadowed the official preview of the brand-new Alfa Romeo Giulietta two days later, the brand's most important new model for several years. "We need to work a lot harder on Alfa to make an intelligent decision that effectively preserves the highest possible value to Fiat," Marchionne told Automotive News Europe in an interview.

His comments came in fact during a tumultuous week for Alfa Romeo as it was also embarrassingly forced to drop the name 'Milano' for its new C-segment car just days before its official world preview. Marchionne hinted that after the launch of the Giulietta, the name hastily very chosen for the replacement model for the long running Alfa 147, there could be a product freeze or that Chrysler platforms could underpin future models. "Certainly the availability of D and E segment [platforms] in the United States which are capable of being Alfa Romeo-ised is there," he said. "We need to look at the economics of that opportunity," Marchionne added.

This was borne out somewhat in the pre-Christmas business plan that was presented to the Italian government in Rome when a short-term (2010-2011) product plan contained nothing more than the fig-leaf of a new 'GTA'-branded version of the Alfa 8C Competizione sports car during the centenary year. On the continual repositioning of the brand Marchionne also told ANE: "We need to stop doing it. You cannot be a newborn Christian every four years. It's the same religion, eventually you need to own a religion and carry it to conclusion."

Prior to Christmas the Financial Times, and then last week Milano Finanza, both claimed in reports that Alfa Romeo could be eventually sold to VW Group if the Giulietta is a failure, reviving a story that dates back to a time when the German carmaker was reportedly interested in acquiring the Alfa Romeo name. Rebuffed by Fiat, it settled on trying to turn its aligned Spanish SEAT carmaker into the Group's upscale, sports brand.

These two recent media reports have heighted tensions further over Alfa Romeo's long-term future and yesterday in Detroit Marchionne told reporters emphatically: "It is not for sale," but he admitted that the sports division presented the biggest issues of the three Fiat Group Automobiles' brands. Marchionne added that: "we need to sell cars, not talk about history."

Marchionne said he understood the problems involved that needed to be resolved with the Alfa Romeo division. "We need to be realistic with what Alfa can and should do," he told reporters in Detroit, but added ominously that: "2010 is a make or break it for Alfa." He added: "Alfa plays in a very, very difficult market because strategically it has an ambition to go after higher end German cars; when you look at execution it's been relatively poor."
                                          Dat komt dus niet goed...

Comment

Working...
                                          X