Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIndirect wel, ne maat van mij heeft daar zijn Thesis 3.0 v6 gekocht, met garantie, en is erg te spreken over de dienst na verkoop (er zijn daar toch al voor een paar duizend euro aan herstellingen aan gebeurd, allemaal onder garantie zoals het hoort).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDju, want die hebben ne rooie Spider te koop staan (inschr datum mijne verjaardag - IT'S A SIGN ! ) die vreselijk mijn ogen uitsteekt
Comment
-
Ik voel een pittige discussie opkomen met mijne wederhelft
Ikke: Italo wild <-> hij: een dozijn VW's met her en der een verloren Honda. Feitelijk boeit het hem niet, zolang ze maar niet te veel stilstaan. En in dat opzicht weegt het 146 trauma bij hem zwaarder door als bij mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenIk voel een pittige discussie opkomen met mijne wederhelft
Ikke: Italo wild <-> hij: een dozijn VW's met her en der een verloren Honda. Feitelijk boeit het hem niet, zolang ze maar niet te veel stilstaan. En in dat opzicht weegt het 146 trauma bij hem zwaarder door als bij mij
Comment
-
Onze Spider is aan de passagierskant helemaal naar de klote . La mama reed op een grote baan en ineens rijdt een andere vrouw uit een zijstraat recht op haar in... Ongeloolijk!!! Die vrouw is dus zeker in fout... De Spider rijdt nog maar beide gordels werken nietmeer dus er mag nietmeer mee gereden worden... Hij wordt zsm gerepareerd, voor zover dat het mogelijk is.
Comment
-
Oei , dat ziet er inderdaad niet lekker uit .
Hopelijk houdt de mamma er niet aan over .
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenAlfa meet ? Jama, ik heb genen Alfa meer eh (na de 146 was de goesting efkes over )
Ben ik daar met mijn wannabe Lanciaake dan ook welkom ?
En verder, wat dat overtuigen betreft: het is het proberen waard, maar kwens u toch veel succes :
Bon : Antwerpen - Wachtebeke is maar 50 km . Dat moet die A112 dus nog aankunnen .
Iets te doen op paasmaandag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenDikke 166 Quadrifoglio!
Ben jij trouwens niet vrij op Paasmaandag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDat ook ja .
Ben jij trouwens niet vrij op Paasmaandag ?
Zal morgen eens kijken. Wat is er te doen?
Comment
-
Meeting in Wachtebeke:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEr is er hier eentje volk aan het ronselenOorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenZal morgen eens kijken. Wat is er te doen?
Vorig jaar heb je dat wegens vers vaderschap net gemist , als ik mij niet vergis .
Comment
Comment