Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
    Effe random vraagje, iemand ervaring met de tweedehandswagens van bij Buga ?
    Indirect wel, ne maat van mij heeft daar zijn Thesis 3.0 v6 gekocht, met garantie, en is erg te spreken over de dienst na verkoop (er zijn daar toch al voor een paar duizend euro aan herstellingen aan gebeurd, allemaal onder garantie zoals het hoort).
    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Mijn vernieuwde draagarmen beginnen ook weer te kraken na een dikke 5000 km

Ik hoop dat het met de combinatie buitentemperatuur/veel stilstaan te maken heeft anders is het echt wel triestig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
        Indirect wel, ne maat van mij heeft daar zijn Thesis 3.0 v6 gekocht, met garantie, en is erg te spreken over de dienst na verkoop (er zijn daar toch al voor een paar duizend euro aan herstellingen aan gebeurd, allemaal onder garantie zoals het hoort).
        Dju, want die hebben ne rooie Spider te koop staan (inschr datum mijne verjaardag - IT'S A SIGN ! ) die vreselijk mijn ogen uitsteekt

Comment

Dju, want die hebben ne rooie Spider te koop staan (inschr datum mijne verjaardag - IT'S A SIGN ! ) die vreselijk mijn ogen uitsteekt
          Redden die hap en mee doen aan al de gezellige AR feestjes her en der .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ik voel een pittige discussie opkomen met mijne wederhelft
            Ikke: Italo wild <-> hij: een dozijn VW's met her en der een verloren Honda. Feitelijk boeit het hem niet, zolang ze maar niet te veel stilstaan. En in dat opzicht weegt het 146 trauma bij hem zwaarder door als bij mij

Comment

Ik voel een pittige discussie opkomen met mijne wederhelft
              Ikke: Italo wild <-> hij: een dozijn VW's met her en der een verloren Honda. Feitelijk boeit het hem niet, zolang ze maar niet te veel stilstaan. En in dat opzicht weegt het 146 trauma bij hem zwaarder door als bij mij
              Nogmaals : Samen dan even naar een leuke Alfameet komen . En stuur hem dan maar eens bij mij . Ik heb al ergere gevallen overtuigd .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Alfa meet ? Jama, ik heb genen Alfa meer eh (na de 146 was de goesting efkes over )
                Ben ik daar met mijn wannabe Lanciaake dan ook welkom ?
                En verder, wat dat overtuigen betreft: het is het proberen waard, maar kwens u toch veel succes :

Comment

• Tijdje terug

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• nog:

En de (aller)laatste
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Onze Spider is aan de passagierskant helemaal naar de klote . La mama reed op een grote baan en ineens rijdt een andere vrouw uit een zijstraat recht op haar in... Ongeloolijk!!! Die vrouw is dus zeker in fout... De Spider rijdt nog maar beide gordels werken nietmeer dus er mag nietmeer mee gereden worden... Hij wordt zsm gerepareerd, voor zover dat het mogelijk is.

Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 08/02/2010, 16:49.

Comment

• Comment

• Miljaar
                          Uw ma heeft toch niks ?

Comment

• Fak, ik zou al erg kritisch tegenover dat 'repareren' staan.

Zeker met zo'n cabrio.

Comment

• Oei , dat ziet er inderdaad niet lekker uit .

Hopelijk houdt de mamma er niet aan over .

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                              Alfa meet ? Jama, ik heb genen Alfa meer eh (na de 146 was de goesting efkes over )
                              Ben ik daar met mijn wannabe Lanciaake dan ook welkom ?
                              En verder, wat dat overtuigen betreft: het is het proberen waard, maar kwens u toch veel succes :

Bon : Antwerpen - Wachtebeke is maar 50 km . Dat moet die A112 dus nog aankunnen .

Iets te doen op paasmaandag ?
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Dikke 166 Quadrifoglio!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                  Dikke 166 Quadrifoglio!
                                  Dat ook ja .

Ben jij trouwens niet vrij op Paasmaandag ?
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Er is er hier eentje volk aan het ronselen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                      Dat ook ja .

Ben jij trouwens niet vrij op Paasmaandag ?

Zal morgen eens kijken. Wat is er te doen?

Comment

• Meeting in Wachtebeke:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Er is er hier eentje volk aan het ronselen
                                          Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Klopt .

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                          Zal morgen eens kijken. Wat is er te doen?
                                          Zie hierboven .

Vorig jaar heb je dat wegens vers vaderschap net gemist , als ik mij niet vergis .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X