Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand hier ervaring met shop.alfisti.net?
zou deze graag op mijne spider willen,zou dit staan?(rode spider 2007)
of misschien weet er iemand een adres in B waar ze "team dynamics" velgen verkopen?
Motor is een RB26 omgebouwd naar single-turbo uit een Nissan Skyline R34, volledige aandrijving zal ook overgebouwd worden. Doel is 800pk op de 4 wielen http://www.pistonheads.com/gassing/t...6&i=0&nmt=Alfa 147-GTR&mid=180136
Als daily heeft hij nog een 147, gestart als een gewone 1.6, daarna getuned tot 280pk om daarna een 2 liter turbo erin te zetten met 400pk. Wel voorwielaandrijving
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
yep, ik heb er persoonlijk al vaak iets gekocht en met de 156-club hebben we er al vaker groepsaankopen gedaan, en alleen maar goede ervaringen met Alfisti
Dit jaar bestaat Alfa Romeo 100 jaar,op bijna elk zichzelf respecterend autoevenement word dit op een of ander manier gevierd.
Zelf doen ze er momenteel niet mee,maar enkele ontwerpstudio´s uit Italië (natuurlijk) vieren dit wel.
Bertone met een waanzinnig ontwerp,zonder meer het gekste van de show,met meer extreme fantasie dan in sommige SF-films,de Pandion.
De naam komt van een visarend,de Pandion haliaetus,die goed te herkennen is aan zijn grote geknikte vleugels.
Het ontwerp van Stile Bertone heeft deze zeker ook,je kan er niet naast zien.
Parkeergarages zijn absoluit te vermijden met deze creatie.
En toch hoe meer ik hem zag hoe liever ik hem zag.
Wel vanaf heden is mijn geliefde 156 sw 8v er niet meer , heb een klein ongelukje gehad, maar er is al een vervanger op den oprit een 156 sw 16v Ti.... hiet zijn een paar foto's .....
Auw Ed, ziet er een stevige crash uit! Achterstevoren tegen een paal gegaan?
De opvolger ziet er heerlijk uit!
Nee een stom Peugoet 307 erin gereden, zag mij niet stil staan , was aan het wachten voor een vrachtwagen de links af moest......... en btw die paal ziet er slechter uit dan de auto
Lees hier waarom Alfa Romeo en Maserati kort geleden definitief zijn samengevoegd. Steeds vaker moeten we voor het nieuws wat we eigenlijk willen horen
Wel vanaf heden is mijn geliefde 156 sw 8v er niet meer , heb een klein ongelukje gehad, maar er is al een vervanger op den oprit een 156 sw 16v Ti.... hiet zijn een paar foto's .....
Hier de vervanger..........
Oei Ed, da's een stevige klap geweest.
Je hebt zelf toch niks?
Comment