Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
zucht,, staan er ergens knappe te koop
Er staat ook een verdomd lekker Caterhammetje tussenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Tijdje geleden had ik hier gepost dat ik een Alfa TZ gezien had bij een lokale oldtimer-verkoper, maar ik ging ervan uit dat het een replica was... Toevallig kom ik nu foto's tegen van die kar, 't is een originele uit '64
Prijs op aanvraag natuulijk...tijdje sparen waarschijnlijk
Linkje naar de verkoper, heeft ook een heleboel andere Alfa-oldtimers
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenoverheerlijk, ik wil ook zo'n handschoentjes
Als je echt een budget beschikbaar hebt momenteel , NIET TWIJFELEN !!!
En geef Dave zeker een dikke bees van Kristal .
Comment
-
Gisteren nog eens aan het wegdromen naar de tijd dat ik naar de lagere school werd gebracht in de Alfasud van mijn moeder die ze geerft had van haar vader.
Toen ik 12 was en mijn moeder besloot dat de kosten te hoog werden aan de wagen heb ik nog aan haar oren staan zagen dat ze die niet mocht wegdoen en dat ik er mee ging leren rijden
Ik ben erin geslaagd de auto bijna 2 jaar achteraan de oprit te laten staan. Maar toen moesten we verhuizen en kon de wagen niet mee. Dus op naar de schroot
Tranen gelaten uiteraard.
Nu wil ik ooit diezelfde wagen wel terugkopen en gisteren kwam ik deze ad tegen.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=173899465
Net dezelfde als die van ons indertijd enkel heeft deze gelijk een semi-leder interieur ipv gans in okergeel stof. Helaas heb ik er voor de moment de centen niet voor, anders was ik er vandaag al achter
Nu vroeg ik mij af of er iemand mensen weet die zo eentje in bezit hebben, om eens een ritje in mee te krijgen. Ook om mijn vriendin eens de feeling van een echte Alfa te laten voelen
M'n vriendin wil ook afzakken naar de Centennial van Alfa in Milaan. Dus daar zullen we er zeker ook zien staan (als het lukt om te gaan)1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenGisteren nog eens aan het wegdromen naar de tijd dat ik naar de lagere school werd gebracht in de Alfasud van mijn moeder die ze geerft had van haar vader.
Toen ik 12 was en mijn moeder besloot dat de kosten te hoog werden aan de wagen heb ik nog aan haar oren staan zagen dat ze die niet mocht wegdoen en dat ik er mee ging leren rijden
Ik ben erin geslaagd de auto bijna 2 jaar achteraan de oprit te laten staan. Maar toen moesten we verhuizen en kon de wagen niet mee. Dus op naar de schroot
Nu wil ik ooit diezelfde wagen wel terugkopen en gisteren kwam ik deze ad tegen.
Net dezelfde als die van ons indertijd enkel heeft deze gelijk een semi-leder interieur ipv gans in okergeel stof. Helaas heb ik er voor de moment de centen niet voor, anders was ik er vandaag al achter
Nu vroeg ik mij af of er iemand mensen weet die zo eentje in bezit hebben, om eens een ritje in mee te krijgen. Ook om mijn vriendin eens de feeling van een echte Alfa te laten voelen
M'n vriendin wil ook afzakken naar de Centennial van Alfa in Milaan. Dus daar zullen we er zeker ook zien staan (als het lukt om te gaan)
Ik ken persoonlijk in België geen personen die een Sud bezitten , maar in NL zijn er heel wat . Misschien jouw vraag eens op het SCARBforum stellen ?
Of eens een kijkje komen nemen bij één of ander evenement ?
Dit is trouwens mijn lievelingsSud bij de Club :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenGisteren nog eens aan het wegdromen naar de tijd dat ik naar de lagere school werd gebracht in de Alfasud van mijn moeder die ze geerft had van haar vader.
M'n vriendin wil ook afzakken naar de Centennial van Alfa in Milaan. Dus daar zullen we er zeker ook zien staan (als het lukt om te gaan)
Bij garage Berckmoes in Mechelen een echte alfist in hart en nieren...
En reeds meer dan 50 jaar ervaring in Alfa Romeo...
Nog veel ander speelgoed ook... SZ,Montreal,Guilietta,164,Alfetta,90, Etc....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Er staat trouwens nog ergens een énorm knappe 75 TS te koop met een heel lage kilometerstand, leer etc.
Zou de links eens moeten zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
Er staat trouwens nog ergens een énorm knappe 75 TS te koop met een heel lage kilometerstand, leer etc.
Zou de links eens moeten zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNog eentje om Simoni nog wat meer zot te maken :
Heb me op beide al staan vergapen Wat een goddelijke verschijningen!
Comment
Comment