Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maserati | Alfa Romeo | General Italian - Alfa Romeo TZ3 Corsa unveiled at Villa D'Este - http://farm5.static.flickr.com/4057/4549002952_2187d0561c.jpg Alfa Romeo TZ3 Corsa Milano, April 2010: Zagato Atelier announces the introduction of the Alfa Romeo TZ3 Corsa at the XII Villa D'Este Concours d'Elegance. The TZ3...

Comment

• Deze week een Brera gezien, motorisatie onbekend. Fak dat klonk goéd

Comment

• En dat, dat is één vet spel en doet me enorm denken aan de TZ1!
        Alleen zonde dat de voorbumper zo weinig blijkt te betekenen, zoals je ziet op de foto's aan Villa d'Este.

Comment

• In Kortrijk rijdt heir sinds kort en moddervette Spider rond.

Hij heeft dat Alfa 8c kleur ( ik wist niet dat je dit kon krijgen ), en de antraciete ti - velgen.

Man dat is een lekkere bak zeg

Comment

• FAK!

Instant boner-materiaal
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
              En dat, dat is één vet spel en doet me enorm denken aan de TZ1!
              Alleen zonde dat de voorbumper zo weinig blijkt te betekenen, zoals je ziet op de foto's aan Villa d'Este.

850 kilo voor 420 pk!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  In Kortrijk rijdt heir sinds kort en moddervette Spider rond.

Hij heeft dat Alfa 8c kleur ( ik wist niet dat je dit kon krijgen ), en de antraciete ti - velgen.

Man dat is een lekkere bak zeg
                  wil ik wel is zien

Comment

• Op de KULAK werkt er ook iemand met een Nero Spider in 3.2 V6, wat een lekkere bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
                      Op de KULAK werkt er ook iemand met een Nero Spider in 3.2 V6, wat een lekkere bak
                      pics please

Comment

• Il Priom Giorno Italiano

Zondag ben ik eens langsgeweest op dit evenement.
                        Het was meer dan de moeite,weinig moderne Lambo´s of Alfa´s maar toch veel mooi materiaal.

De rest van de foto´s vind je hier : http://s33.photobucket.com/albums/d9...%20Parmentier/

Comment

• Van op de vorige Skylimit trackday

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            FAK!

Instant boner-materiaal
                            I just came

Heb nog maar één keer het genoegen gehad om de gewone 8C te zien en het geluid was fenomenaal, hij kwamen langs achteren voorbij geknald en ik wist meteen aan het geluid dat het de 8C moest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                              pics please

Naast mijn barchetta

Lagen zelfs lederen handschoenen in, in hetzelfde kleur als het interieur (bruin, dacht ik).
                              Last edited by guess_who; 05/05/2010, 13:41.
                              2000 Lancia Delta 1.9 TD
                              2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                              eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                FAK!

Instant boner-materiaal

Comment

• Comment

• En *kuch*

Zeg dat maar eens hier over een Alfa

Comment

• Paar opmerkingen:
                                      • meer-jarenplannen van Alfa zijn meestal met een "korreltje" zout te nemen
                                      • een Suv, eikes
                                      • een tweede suv, ffs
                                      • bye bye Brera en GT (niet dat die laatste een verrassing is, heeft zelfs geen facelift gekregen tijdens z'n carriere)
                                      • geen 166-opvolger meer? Veel tam-tam en speculaties geweest (zowel over Maserati-motoren als Mercedes-, Jaguar en nog 17 ander onderstellen)...maar uiteindelijk op niks uitgedraaid? (again, niet echt een verrassing...maar toch enorm spijtig. Geen 166 meer, Thesis idem...bummer)
                                      • Ben benieuwd naar de 159-opvolger, ze klinken alvast ambitieus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten

Naast mijn barchetta

Lagen zelfs lederen handschoenen in, in hetzelfde kleur als het interieur (bruin, dacht ik).
                                        thanks
                                        maar in't rood veel knapper
                                        wat zijn eigenlijk de optische verschillen tussen een 2.4jtd en een 3.2 V6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                          Ik was van de week bij de dealer en die zei dat Maserati die rol zou overnemen.
                                          Pfff, wat ne zever. Alsof de meeste (ex-)166-rijders opeens een Maser zouden kunnen betalen.
                                          Achja, de ontwikkelingskosten voor een auto, waar ze op voorhand al kunnen voorspellen dat hij nauwelijks verkocht gaat geraken, zijn meestal niet te verantwoorden. Economische verantwoorde beslissingen zuigen van tijd tot tijd.

Anyway, vandaag een ritje gaan maken met de MX omdat het goed weer was. Net op het moment dat ik een rustig en tof baantje wil inrijden, zie ik dat er een zwarte 75 aangereden komt achter mij. Zelfs in m'n achteruitkijkspiegel zag ik hem blinken dat het geen naam had, kopje dus paar keer omgedraaid om hem wat beter te zien.
                                          Even later hangen we alletwee achter een tragere wagen, ik versnelling terug en pinker aan. De 75 wacht nog even tot ik een stuk voorbij de tragere wagen ben en trekt dan vol het kot open. ==>
                                          Het zalige geluid van de Alfa-V6 die z'n keelgat openzet en plots een veel groter deel van m'n achteruitkijkspiegel inneemt.
                                          Natuurlijke reactie: gigantisch brede grijns

Someday I tell you, someday...

Comment

Working...
                                          X