Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook leuke herinneringen aan deze Alfa 155 dat ik hem ben gaan testen op het autosalon met Jean-Pierre Vandewauwer als testpiloot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Aaah, die ben ik vandaag ook nog tegengekomen, samen met een tiental andere deelnemers.
      Jah was van een oldtimerrondrit die aankwam in munsterbilzen en dan ben ik maar een paar fotokes gaan maken
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Er staat nu trouwens zo'n Brera Italia Independent bij Italcars in Kortrijk...

fak

Comment

• Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankzagato Bekijk Berichten

Jou nieuwste aanwinst Frank??

.

Comment

• Misschien, weet nog niet wat kiezen de BRERA I I 1750 TURBO of de GIULIETTA QV 1750 TURBO.
                  Kwil eerst de giulietta in levende lijve zien en voelen.

Comment

• *kuch*brera*kuch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

Zender Milano?

Comment

• Ferrari - Alle offiziellen Inhalte des Autoherstellers aus Maranello: Alle Wagen im Sortiment und die großen historischen Modelle, die offiziellen Ferrari-Händler, der Online-Store und die sportlichen Aktivitäten der Marke, die seit 1947 ein weltweiter Botschafter für italienische Spitzenerzeugnisse ist

Comment

• Deze morgen nog achter een zalige Alfa gereden.
                          Een Spidertje (coda lunga, K&M-style) in het geel. Had ook een dubbele uitlaat in het midden waaruit een lekker geluidje kwam samen met wat plofjes bij het schakelen.

Man man
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Toch exclusief hé

Comment

• Waren er nog 3 meer, zoiets. (2 zwarte en een witte Spider)

edit:

Deze had vanbinnen op de middentunnel een "8C Spider Limited Edition"-plaatje kleven.

Last edited by ; 21/06/2010, 00:10.

Comment

• Die grijze

Comment

• 100 jaar Alfa Romeo
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dik 150 Alfa's van SCARB-leden (Nederlanders, Belgen, Amerikanen en een Australisch koppel) zijn onderweg naar Milaan via een omweg. Eenzelfde aantal vertrekt eind deze week om zich bij hen te voegen voor het Centenario-weekend.

Op SCARBtube enkele beelden (uploads en favorieten). Er volgt de komende dagen meer.

Een voorproefje:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dinky Boy Bekijk Berichten
                                      Dik 150 Alfa's van SCARB-leden (Nederlanders, Belgen, Amerikanen en een Australisch koppel) zijn onderweg naar Milaan via een omweg. Eenzelfde aantal vertrekt eind deze week om zich bij hen te voegen voor het Centenario-weekend.

Op SCARBtube enkele beelden (uploads en favorieten). Er volgt de komende dagen meer.

Een voorproefje:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zondag heb ik met een Australisch koppel staan praten op SpaItalia,die gasten zijn hierheen gekomen,en hebben een MiTo gehuurd om naar al deze evenementen te kunnen.
                                      Ze hadden trouwens toffe raamstickers van de Australische Alfaclub op die wagen hangen.Spijtig dat ze er geen meer bijhadden.
                                      Er was trouwens een cameraploeg uit Californie,die een item aan het draaien waren.

Comment

• heb die ook gezien

vond het al raar dat er greetings from australia op die mito's op belgisch plak hing
                                        Giulietta

Comment

• Jammer dat ik (nog) geen oude Alfa heb. Ooit komt er wel eens een Alfasud.
                                          Niettemin, vrijdag vertrek ik mee de vlieger naar Milaan voor de Centennial van Alfa.
                                          Ben reuzebenieuwd en kan al bijna nie meer wachten.

kHoop dat ik misschien ergens een ritje in een Alfasud kan versieren.
                                          Was de laatste wagen van mijn grootvader, en om één of andere reden laat die mij niet los
                                          (ook al is die ca 15 jaar geleden naar de schroothoop verwezen )
                                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Working...
                                          X