Ook leuke herinneringen aan deze Alfa 155 dat ik hem ben gaan testen op het autosalon met Jean-Pierre Vandewauwer als testpiloot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAaah, die ben ik vandaag ook nog tegengekomen, samen met een tiental andere deelnemers.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Comment
-
-
Ferrari - Alle offiziellen Inhalte des Autoherstellers aus Maranello: Alle Wagen im Sortiment und die großen historischen Modelle, die offiziellen Ferrari-Händler, der Online-Store und die sportlichen Aktivitäten der Marke, die seit 1947 ein weltweiter Botschafter für italienische Spitzenerzeugnisse ist
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dik 150 Alfa's van SCARB-leden (Nederlanders, Belgen, Amerikanen en een Australisch koppel) zijn onderweg naar Milaan via een omweg. Eenzelfde aantal vertrekt eind deze week om zich bij hen te voegen voor het Centenario-weekend.
Op SCARBtube enkele beelden (uploads en favorieten). Er volgt de komende dagen meer.
Een voorproefje:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dinky Boy Bekijk BerichtenDik 150 Alfa's van SCARB-leden (Nederlanders, Belgen, Amerikanen en een Australisch koppel) zijn onderweg naar Milaan via een omweg. Eenzelfde aantal vertrekt eind deze week om zich bij hen te voegen voor het Centenario-weekend.
Op SCARBtube enkele beelden (uploads en favorieten). Er volgt de komende dagen meer.
Een voorproefje:
+ YouTube Video
Zondag heb ik met een Australisch koppel staan praten op SpaItalia,die gasten zijn hierheen gekomen,en hebben een MiTo gehuurd om naar al deze evenementen te kunnen.
Ze hadden trouwens toffe raamstickers van de Australische Alfaclub op die wagen hangen.Spijtig dat ze er geen meer bijhadden.
Er was trouwens een cameraploeg uit Californie,die een item aan het draaien waren.
Comment
-
Jammer dat ik (nog) geen oude Alfa heb. Ooit komt er wel eens een Alfasud.
Niettemin, vrijdag vertrek ik mee de vlieger naar Milaan voor de Centennial van Alfa.
Ben reuzebenieuwd en kan al bijna nie meer wachten.
kHoop dat ik misschien ergens een ritje in een Alfasud kan versieren.
Was de laatste wagen van mijn grootvader, en om één of andere reden laat die mij niet los
(ook al is die ca 15 jaar geleden naar de schroothoop verwezen )1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
Comment