Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Transit-bestuurder wou de achterkant van de 147 van wat dichterbij bekijken toen moeder daarstraks rondreed. Te dichtbij dus, gelukkig aan lage snelheid.
Had het rode licht niet gezien zei hij, schade valt op het eerste zicht nog relatief mee? Achterbumper heeft een deuk door het sleepoog van de Transit en een hele boel gebarsten lak waar hij geplooid heeft. Kofferdeksel heeft een mooie verticale bluts. Kofferslot werkt wel niet meer.
Achja, hij verklaarde dat hij het licht niet gezien had en heeft dat ook op het aanrijdingsforumulier gezet. Pretty straightforward dus, juist nog kijken wanneer we hem kunnnen binnenbrengen bij de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Als de foto's wat zijn verwerkt maak ik wel een apart topic aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenSchitterende foto, Zwoemba. Waar ergens genomen?
Natuurlijk niet zo mooi als die van Zwoemba
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenSchitterende foto, Zwoemba. Waar ergens genomen?
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenSchitterende foto’s van een organisatorisch rampzalig weekend..zo erg zelfs dat we besloten hebben van zondag niet meer mee te doen aan het “hug around Milan” event, en gewoon de stad gaan bezoeken zijn..
Comment
-
In tegenstelling tot het evenement in Milaan,was Alfa Romeo op Goodwood serieus tegenwoordig.
Ik heb er eventjes met een verantwoordelijke van Alfa Storico kunnen spreken,hij schaamde zich bijna voor zijn werkgever.
Hier voor het GW2010 album.
http://s33.photobucket.com/home/ICEFARMER/allalbums
.
Comment
-
Comment
-
Ik zou er mijn geld niet (meer) kunnen aan geven, maar er reed er vandaag plots eentje achter mij, een zwarte... Blijft toch wel een dikke kar.
Nog eentje van Milaan
Enkele dagen geleden begon op de mijne ook de kilometerteller te pinken for no reason, ondertussen is ook het ook weer weg, for no reason. Ok dan
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDamn, die kerel heeft wel een erg lekker geluid uit z'n 4 cilinders weten toveren.
2liter-blok, bilsteins, Gta Allegerita-velgen van Alfaholics. Damn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNiet mis, spijtig dat er niks bijstaat over z'n mods
Comment
Comment