Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alfa romeo als safetycar in SBK

De 159 als safetycar op Philip Island in Australie mooier kan da niet Ben ook nog in Assen en Silverstone geweest, en volgende maand naar Imola en naar de laatste race in Magny-Cours , hopelijk om Max Biaggi te huldigen als kampioen rijd ook op een Italiaans pareltje Aprilia RSV4, sta voor moment met 60 punten voor in de rangschikking
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Deze is toffer als het op Alfa aankomt, en idem vlakbij

Heeft nog een tijdje een Giulia TZ2 te koop gehad, keertje bij Racingbox zien staan, maar hij is nu blijkbaar verkocht.

Volgens mij werkt die ook samen met racingbox want de foto's zijn bij racingbox getrokken
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• De link naar discovolante staat dan ook op de site van racingbox
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• En na de GT is nu ook de Spider blijkbaar uit productie ...

Comment

• Owla das wel snel nochtans een van mijn favoriete cabrio's
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              En na de GT is nu ook de Spider blijkbaar uit productie ...
              nu al ? ik dacht pas in de herfst (nuja, 't is ook wel herfstweer) en die paar maanden zullen het verschil niet maken, de productie draaide toch al een jaar op een heel laag pitje naar het schijnt, dus het einde is nabij, ook voor de Brera trouwens.

't wordt stil in de Alfa Showrooms : MiTo, Giulietta, 159 en 159 SW ... euhm en dan hebben we het gehad vrees ik
              .:: www.arcticblue.be/alfa156 ::.
              .:: www.alfaromeo156club.be - www.alfaromeo159club.be::.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fruyt Bekijk Berichten
                nu al ? ik dacht pas in de herfst (nuja, 't is ook wel herfstweer) en die paar maanden zullen het verschil niet maken, de productie draaide toch al een jaar op een heel laag pitje naar het schijnt, dus het einde is nabij, ook voor de Brera trouwens.

't wordt stil in de Alfa Showrooms : MiTo, Giulietta, 159 en 159 SW ... euhm en dan hebben we het gehad vrees ik
                Nederlandse dealers zouden hun bestellingen al moeten gedaan hebben, en nu is het gedaan, aldus autoblog.

Comment

• khad beter nooit op die site gekeken

Comment

• En die staat dan nog op 500m van hier ofzo
                    Dat is toch die met de nieuwe motor dacht ik ?
                    En een prachtig interieur.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

Het zijn toch prachtige karretjes
                      Schitterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        En die staat dan nog op 500m van hier ofzo
                        Dat is toch die met de nieuwe motor dacht ik ?
                        En een prachtig interieur.
                        Inderdaad
                        Jammer genoeg een 1300.

Comment

• Ook prachtig

Comment

• En tegenwoordig moeten die ruitjes gesloten blijven op trackdays!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              khad beter nooit op die site gekeken

Ik probeer daar zo weinig mogelijk voorbij te rijden, zorgt voor gevaarlijke verkeerssituaties anders

Comment

• Ik zie het al staan in het belang
                                "Rode cabrio zorgt voor kettingbotsing op de luikersteenweg ter hoogte van de oltimerverkoper racingbox"
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Zita gisteren op de rug van een depanneur zien vertrekken.

heb sinds de stortbui van deze week water in de wagen
                                  gisterenavond kon ik amper nog koppelen...
                                  ca 113500 km, dus onderhoud en distributieriem komen er weer aan
                                  en de remmen mogen er ook nog bij

Ze maakt me wel duidelijk dat ze een alfa is hoor

Comment

• Water in de wagen?

Comment

• Meestal verstopte afwateringsgaten net voor de voorruit, als ik mij het nog goed herinner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        Water in de wagen?
                                        yep, voeteind chauffeurskant is de mat doorweekt
                                        met de sneeuw dit jaar op een gegeven moment ook gehad... toen airco afgezet en alles laten drogen... uiteindelijk geen last meer van gehad, zelfs niet toen airco terug aanging met het warme weer
                                        maar toen ik een paar dagen geleden in de wagen stapte na de laatste hevige regenbui, stonk het een beetje in de wagen... dus ik voelde aan de bekleding en het water kwam er gewoon door

ik heb dus ergens een inloop van afvoerwater

maar die koppeling man...

Comment

Meestal verstopte afwateringsgaten net voor de voorruit, als ik mij het nog goed herinner

Comment

Working...
                                          X