Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Platte batterij is idd niet echt aangenaam. Tijdje terug ook gehad, zat er nog net genoeg kracht in om de hele boel te doen flippen...
Recentelijk staat m'n kilometerteller ook af en toe spontaan te pinken. Voor de zekerheid toch maar ff langs de garage geweest waar ik een spontane "ach, ik ken u al, weer zitten prutsen " kreeg te horen. Legt hem aan de pc, staat er enkele minuten werkelijk en dan een droge "kom eens terug als je het voorhebt aub... het is weer, nja "
Die gasten maken toch soms ook wat mee van onverklaarbare toestanden denk ik
Ja, alles was ook aan het flippen: niet genoeg kracht om het info-scherm te laten oplichten maar wel vollebak tuuten, verwarming die telkens begon te blazen en dan weer stopte, airbagstoring,... Zalig
Achja, batterij stak er al in toen we de auto kochten (december 2007, time flies.) en de laatste tijd werd hij vaak gestart alleen om hem uit de garage te rijden (anders kan de Mazda niet uit). It was bound to happen.
Op bijna 3 jaar tijd ook zo goed als geen kosten gehad:
schroefdraad carter laten herstellen
volgende week binnenbrengen op het carter opnieuw te laten herstellen en de deurvanger te repareren (scheurt uit, gekend probleem).
Startmotor zit er ook aan te komen (blijft beetje hangen bij het starten) en imo zouden de voorste draagarmen ook vervangen mogen worden (ouders denken daar anders over, merken niets).
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Eigenlijk exact als die wat Fredoo had, zilver met rood leder en 17 inch Selespeeds + beetje verlaagd. Superdik
Rood leer in een 156 is heerlijk
Ik vind de Recaro's ook niet onaardig, alleen zitten ze behoorlijk kut als je mijn lichaamsbouw hebt.
Ik was deze week een ritje aan het doen met Jules_w van het forum, en net op het moment dat ik zei dat ik nog geen andere 156 met originele xenons had gezien op de mijne na passeerden we een turkentaxi156 met originele xenons
Comment