Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merci

Tijd voor een GTV?
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nee...

En in m'n utopische dromen komt voor de moment ook niet veel Alfa meer voor

Comment

• Begint stilletjesaan op te vallen dat veel van de Alfa-lovers en eigenaars....als opvolger niet vaak naar Alfa's kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Begint stilletjesaan op te vallen dat veel van de Alfa-lovers en eigenaars....als opvolger niet vaak naar Alfa's kijken.
          Ik val in herhaling , maar het wordt inderdaad tijd dat jullie eens een Alfa kopen .

Par example : Deze even schone jongens hebben jullie leeftijd en ... Godmiljaar !

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ik wou er al iets bij schrijven in de aard van "de meesten reden toch al Alfiat, dus daar kunnen we het niet op steken"

En om een 90 te vinden...niet echt dik gezaaid he
            Een 75 (3.0, ik ben snel tevreden) staat nog altijd op m'n lijstje van "moet ik gehad hebben"...maar nu nog niet. De MX is voorlopig een goede intro in de RWD-wereld

Comment

Ik wou er al iets bij schrijven in de aard van "de meesten reden toch al Alfiat, dus daar kunnen we het niet op steken"

En om een 90 te vinden...niet echt dik gezaaid he
              Een 75 (3.0, ik ben snel tevreden) staat nog altijd op m'n lijstje van "moet ik gehad hebben"...maar nu nog niet. De MX is voorlopig een goede intro in de RWD-wereld
              Ik pestkop graag hé jongen . Maar dat wist je natuurlijk al .

Toen ik jouw leeftijd had , reed ik in een Audi 80 rond . En nog later in een Honda Prelude Hondamatic van 1979 , die ik zo terug zou kopen indien er nog een niet verrot exemplaar zou te vinden zijn .

Hé , ik heb blijkbaar iets met roest .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Ben hem wel beu eigenlijk

Die TVR .

Wat wil je dan?

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Begint stilletjesaan op te vallen dat veel van de Alfa-lovers en eigenaars....als opvolger niet vaak naar Alfa's kijken.
                Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                Ik val in herhaling , maar het wordt inderdaad tijd dat jullie eens een Alfa kopen .
                Het is erg hé de laaste tijd.
                Maar het is niet onze schuld hé,Alfa zelf is de oorzaak.Hoog tijd dat ze wakker worden en bouwen wat hun klanten willen,geen Astra-look-a-like.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                  Die TVR .
                  Wat wil je dan?
                  Heb je hem ook zien staan, die TVR?

Voor de rest probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken want het is toch niet aan de orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                    Ik pestkop graag hé jongen . Maar dat wist je natuurlijk al .
                    Tsjah...humor van ouders is mééstal niet geslaagd

Hé , ik heb blijkbaar iets met roest .
                    In dat geval kan ik met volle trots zeggen dat ik goed bezig ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Het is erg hé de laaste tijd.
                      Maar het is niet onze schuld hé,Alfa zelf is de oorzaak.Hoog tijd dat ze wakker worden en bouwen wat hun klanten willen,geen Astra-look-a-like.
                      Funny cos it's true

Eerste keer dat ik een Giulietta zag, reed ongeveer 200 meter voor ons de snelweg op.
                      "Oooh kijk, de nieuwe Seat Ibiza"

dichterbij:
                      "Oooh neen, 't is de nieuwe Astra"

Rijdt hem bijna voorbij:
                      'Och...t is de Alfa"

So much for auto's die opvallen tussen de rest (wat de vorige generatie Alfa's imo wel nog wat deed)

Comment

Tsjah...humor van ouders is mééstal niet geslaagd

In dat geval kan ik met volle trots zeggen dat ik goed bezig ben.

Bon , blijkbaar tijd om je te komen instoppen .

Dit alweer in herhaling vallend stom grapje om je mede te delen dat er op 3 oktober in de omgeving van Maastricht weer een Limburgrit van de SCARB zal starten en dat je aanwezigheid ( om weer maar eens in herhaling te vallen ) ten zeerste op prijs gesteld wordt .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• In het weekend mag ik een half uur langer opblijven.

Staat genoteerd, ga zeker proberen een kijkje te komen nemen.

Comment

• In Italië zijn veel zaken dubbelop. Dat is soms erg lastig maar soms ook fantastisch. Het Centenario feest in Milaan is voorbij maar komt nu als klap op

Comment

• Gisteren een SZ in het wild gezien, damn, m'n hartslag meteen in het toepasselijke rood
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Deze?

Kenteken heb ik nu echt eens niet op gelet, stond bij een Italiaan (I kid U not) in de Kempen
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ah, zal wel een andere geweest zijn dan. Er was gisteren ook een meeting, daarmee...

Comment

• Afgelopen weekend naar de GP F1 gaan zien in Monza, en ook even langs het Alfamuseum in Arese geweest.
                                      Wat sfeerbeeldjes:

Onze bolide van dienst, op de Gotthardpas:

Het Alfamuseum, ik ben daar in mijn leven al zeker 40 keer langsgereden zonder te beseffen wat het was

De eerste 159:
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• De Nuvola:

De tomaat der tomaten:
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• In het museum was het recentste model de 156, en er werd nergens gewag gemaakt van toekomstplannen, gaf het gevoel dat je op een begrafenis aanwezig was van iemand die eigenlijk zijn laatste adem nog moest uitblazen. Wel mooi ingericht, dat museum. En gratis inkom

De leegstaande en overwoekerde alfafabriek...

In monza een 8c zien rijden, heerlijk!

Comment

Working...
                                          X