Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wou er al iets bij schrijven in de aard van "de meesten reden toch al Alfiat, dus daar kunnen we het niet op steken"
En om een 90 te vinden...niet echt dik gezaaid he
Een 75 (3.0, ik ben snel tevreden) staat nog altijd op m'n lijstje van "moet ik gehad hebben"...maar nu nog niet. De MX is voorlopig een goede intro in de RWD-wereld
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik wou er al iets bij schrijven in de aard van "de meesten reden toch al Alfiat, dus daar kunnen we het niet op steken"
En om een 90 te vinden...niet echt dik gezaaid he
Een 75 (3.0, ik ben snel tevreden) staat nog altijd op m'n lijstje van "moet ik gehad hebben"...maar nu nog niet. De MX is voorlopig een goede intro in de RWD-wereld
Ik pestkop graag hé jongen . Maar dat wist je natuurlijk al .
Toen ik jouw leeftijd had , reed ik in een Audi 80 rond . En nog later in een Honda Prelude Hondamatic van 1979 , die ik zo terug zou kopen indien er nog een niet verrot exemplaar zou te vinden zijn .
Ik val in herhaling , maar het wordt inderdaad tijd dat jullie eens een Alfa kopen .
Het is erg hé de laaste tijd.
Maar het is niet onze schuld hé,Alfa zelf is de oorzaak.Hoog tijd dat ze wakker worden en bouwen wat hun klanten willen,geen Astra-look-a-like.
Het is erg hé de laaste tijd.
Maar het is niet onze schuld hé,Alfa zelf is de oorzaak.Hoog tijd dat ze wakker worden en bouwen wat hun klanten willen,geen Astra-look-a-like.
Funny cos it's true
Eerste keer dat ik een Giulietta zag, reed ongeveer 200 meter voor ons de snelweg op.
"Oooh kijk, de nieuwe Seat Ibiza"
dichterbij:
"Oooh neen, 't is de nieuwe Astra"
Rijdt hem bijna voorbij:
'Och...t is de Alfa"
So much for auto's die opvallen tussen de rest (wat de vorige generatie Alfa's imo wel nog wat deed)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
In dat geval kan ik met volle trots zeggen dat ik goed bezig ben.
Bon , blijkbaar tijd om je te komen instoppen .
Dit alweer in herhaling vallend stom grapje om je mede te delen dat er op 3 oktober in de omgeving van Maastricht weer een Limburgrit van de SCARB zal starten en dat je aanwezigheid ( om weer maar eens in herhaling te vallen ) ten zeerste op prijs gesteld wordt .
In Italië zijn veel zaken dubbelop. Dat is soms erg lastig maar soms ook fantastisch. Het Centenario feest in Milaan is voorbij maar komt nu als klap op
In het museum was het recentste model de 156, en er werd nergens gewag gemaakt van toekomstplannen, gaf het gevoel dat je op een begrafenis aanwezig was van iemand die eigenlijk zijn laatste adem nog moest uitblazen. Wel mooi ingericht, dat museum. En gratis inkom
De leegstaande en overwoekerde alfafabriek...
In monza een 8c zien rijden, heerlijk!
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment