Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    http://www.2dehands.be/autos/autos/a...l?user=3047525

Hoeveel zou deze waard zijn? (aannemende dat je alleen de koppeling moet vervangen en de wagen eens een onderhoudje geven)
    Ik denk dat 3000 wel een faire prijs is . Bijna perfecte exemplaren kosten minstens 5000 , dus ...
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Dit topic geeft maar weer eens aan hoe slecht het met Alfa Romeo gesteld is.
      Het lijkt wel een oldtimer topic.
      Gelukkig hebben we af en toe nog een moderne bijdrage van jou.

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Bedankt hiervoor.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Speciaal voor ijsjesman:

Koerstomatjes
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• collega van me zit heel onrustig te wachten op zijn giluetta, hij droomt van zijn dna-knop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
            Speciaal voor ijsjesman:

Koerstomatjes
            Kijk dat is al een stuk beter, een nieuwe Romeo voor de verandering.

@ brjefs, niets mis mee.
            Alfa Romeo heeft een mooie historie, maar als het een beetje tegen zit is het alleen nog historie wat de klok slaat.
            Over 15 jaar past dan ook een 8C prima in dit topic.

Comment

• Hier, zo rooskleurig is de Alfa Romeo toekomst.

Comment

• Is dat niet rooskleurig? Een nieuwe spider (wel nog 2013 wachten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Is dat niet rooskleurig? Een nieuwe spider (wel nog 2013 wachten )

SUV´s volledig op Dodge basis,Spider half italiaans,half Amerikaans(Spaghetti Western).

Voor de liefhebber die niet op een € moet zien.

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    SUV´s volledig op Dodge basis,Spider half italiaans,half Amerikaans(Spaghetti Western).
                    Hoeft ook weer geen drama te zijn, de huidige Spider is ook al een halve Yankee.
                    Positief aan het USA-verhaal is dat er misschien wat meer ruimte komt voor de ontwikkeling van een dikke, krachtige benzinemotor, iets waar in Europa alleen te weinig markt voor is.
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Comment

• is da uwe auto ?
                              kan het zijn da ge veel aan 'the getaway' staat ?

Comment

• Neenee, is de mijne niet , ik zie dat je in Beringen woont ? Dan weet ik wel dewelke je bedoelt .

Comment

• die zen velgen hebben nog wat meer spaakjes zeker ?

Comment

• Nee, is exact dezelfde , alleen heeft hij een trekhaak . En is ook een 1.9 denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                                      Neenee, is de mijne niet , ik zie dat je in Beringen woont ? Dan weet ik wel dewelke je bedoelt .
                                      en hij heeft ook een Maserati Spyder Biturbo
                                      .:: www.arcticblue.be/alfa156 ::.
                                      .:: www.alfaromeo156club.be - www.alfaromeo159club.be::.

Comment

• Binnenkort er nog wat extra uploaden
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• doe maar!

Comment

Working...
                                          X