Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Binnenkort er nog wat extra uploaden
    Ik wacht vol ongeduld

Comment

• Gisteren een Brera gezien in mat zwart.

Dat is waarschijnlijk een Italian Independent uitvoering, ik zal het volgende keer eens vragen (no logo)...

hier een 159 mat zwart: http://www.flickr.com/photos/dreamer...7623753546637/

Comment

• Wat ze allemaal hebben staan bij Stelvio.dk

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Fuck ik wil da nog steeds zo hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            doe maar!
            Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
            Ik wacht vol ongeduld
            Komen eraan zo gauw ik zin heb om mezelf door een 1000-tal foto's te worstelen

In the meanwhile...tijdje geleden een pm gekregen van "ons aller forum-moeder", of ik niet naar Maastricht wou afkomen voor de start van de Limburgrit van het Nederlandse Alfa-forum. Dat laat ik mij geen 2 keer vragen
            Uiteindelijk geen Gentenaren gezien () maar wel een paar toffe karretjes.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ooit heb ik dit! (liefst voordat 99% van de exemplaren terug is gekeerd tot stof en roest)

Echt zo heerlijk dik. 75 V6

Comment

• Vandaag eens een aantal foto´s uit de oude door gegroepeerd.

Een prachtige meeting was dat.

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Uiteindelijk geen Gentenaren gezien ()

Vergeef me zoon , maar ik ben nog niet helemaal genezen en zag het niet zitten om 500 km in de auto te zitten . En het zit hem blijkbaar in mijn hoofd , want ik was het helemaal vergeten om jou te verwittigen .

Wel bedankt voor de mooie foto 's .

@Icefarmer : Was inderdaad zeer gezellig ! Je zou er bijna een Alfa voor kopen .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Man man man

Comment

• En ik heb zin om een GT te kopen

Comment

• No problem moeder....er waren genoeg Alfa's om de aandacht af te leiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          En ik heb zin om een GT te kopen

Comment

• Meer foto's (honderdtal) te vinden op deze link

Comment

• Als ik tijd heb ga ik deze eens gaan bekijken denk ik.

Ik doe meer km's nu en iedere week de tank gaan volgooien gaat er ook wel wat over

Comment

• Hier nog een filmpje van een aantal 8C's die los gaan op het circuit van Zandvoort!

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Al een gedeelte van het Alfa-materiaal vanop de 6 Hours, on-track-foto's volgen nog wel eens...

Real deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

@Icefarmer : Was inderdaad zeer gezellig ! Je zou er bijna een Alfa voor kopen .

Als ze bij Alfa nu wat beter hun best hadden gedaan.

Ik zou deze hieronder wel kopen,maar wegens te duur zal ik maar de naam van de meeting wijzigen.
                                    • RWD-carsmeeting
                                    • Italmanymeeting

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Comment

• Vergane glorie in Arese:

1986:

2010:

Herfsttafereeltje:

Last edited by elio; 05/10/2010, 23:35.
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Vandaag tijdens een ontspannings-ritje (genieten van het weer) toevallig voorbij Racing Box/Disco Volante Cars gereden, maar eens gestopt om een kijkje te gaan nemen ==>HEER-LIJK!

Die garage is dus gewoon exact hoe een olditimer-garage eruit moet zien. Prachtige foto-locatie eigenlijk voor een oldtimer-shoot
                                        Een schuur bomvol classics in alle mogelijke staten van restauratie, de ganse muur vol met oude opschriften/metalen uithangborden en oude reclames, de wagens min of meer kriskras door mekaar, overal motorblokken/zijvleugels/interieurs/...van allerlei auto's,...

Disco Volante ==> Alfa
                                        Behalve "the usual suspect", de 'simpele' Giulia, had hij ook:

1959 Spider: 26,5d €

Giulia Sprint Veloce: 26d € (interieur en alles aanwezig)...en hij heeft nog eentje staan in z'n andere depot

And so on...

Comment

• Ik wist niet dta het zo groot was vanbinnen .
                                          Toch eens binnenlopen een keer dan, schandalig eigenlijk want dat is maar 5 min wandelen van bij mijn thuis
                                          Maar er staan inderdaad zalige bakken
                                          Ik denk dat hij zelf met een brera rijdt en af en toe staat er ook een elise.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X