Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren een Brera gezien in mat zwart.
Dat is waarschijnlijk een Italian Independent uitvoering, ik zal het volgende keer eens vragen (no logo)...
hier een 159 mat zwart: http://www.flickr.com/photos/dreamer...7623753546637/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtendoe maar!Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk wacht vol ongeduld
In the meanwhile...tijdje geleden een pm gekregen van "ons aller forum-moeder", of ik niet naar Maastricht wou afkomen voor de start van de Limburgrit van het Nederlandse Alfa-forum. Dat laat ik mij geen 2 keer vragen
Uiteindelijk geen Gentenaren gezien () maar wel een paar toffe karretjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenUiteindelijk geen Gentenaren gezien ()
Vergeef me zoon , maar ik ben nog niet helemaal genezen en zag het niet zitten om 500 km in de auto te zitten . En het zit hem blijkbaar in mijn hoofd , want ik was het helemaal vergeten om jou te verwittigen .
Wel bedankt voor de mooie foto 's .
@Icefarmer : Was inderdaad zeer gezellig ! Je zou er bijna een Alfa voor kopen .
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
@Icefarmer : Was inderdaad zeer gezellig ! Je zou er bijna een Alfa voor kopen .
Als ze bij Alfa nu wat beter hun best hadden gedaan.
Ik zou deze hieronder wel kopen,maar wegens te duur zal ik maar de naam van de meeting wijzigen.
- RWD-carsmeeting
- Italmanymeeting
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Vandaag tijdens een ontspannings-ritje (genieten van het weer) toevallig voorbij Racing Box/Disco Volante Cars gereden, maar eens gestopt om een kijkje te gaan nemen ==>HEER-LIJK!
Die garage is dus gewoon exact hoe een olditimer-garage eruit moet zien. Prachtige foto-locatie eigenlijk voor een oldtimer-shoot
Een schuur bomvol classics in alle mogelijke staten van restauratie, de ganse muur vol met oude opschriften/metalen uithangborden en oude reclames, de wagens min of meer kriskras door mekaar, overal motorblokken/zijvleugels/interieurs/...van allerlei auto's,...
Disco Volante ==> Alfa
Behalve "the usual suspect", de 'simpele' Giulia, had hij ook:
1959 Spider: 26,5d €
Giulia Sprint Veloce: 26d € (interieur en alles aanwezig)...en hij heeft nog eentje staan in z'n andere depot
And so on...
Comment
-
Ik wist niet dta het zo groot was vanbinnen .
Toch eens binnenlopen een keer dan, schandalig eigenlijk want dat is maar 5 min wandelen van bij mijn thuis
Maar er staan inderdaad zalige bakken
Ik denk dat hij zelf met een brera rijdt en af en toe staat er ook een elise.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment