Had de foto al op FB gezien, ziet er knap uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bon zoektocht is begonnen naar een Alfa 147 van begin jaren 2000 1.6 benzine liefst 105pk versie.
wat denken jullie van deze 2:
van de deze spreekt mij de kleur enorm aan:
van deze de velgen en de garantie jammer dat er geen dakraam inzit:
ze gaan wel voor erg weinig geld weg vind ik voor zo'n mooie auto.
ben ook al van iemand hier teweten gekomen dat distributieriem om de 3jr moet vervangen worden + spanners en rollen. oppassen voor tikkende motor en de draagarmen.
Is er nog iets slecht of positief aan dit model?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Rond 1975 genomen, heerlijk zo'n ouwe foto's
Op het SCARBforum is er momenteel ook een pareltje aan het groeien : Jos Hugense , die jaren met het GTV beest heeft geracet , is daar een topic over begonnen . Klikkerdeklik .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBon zoektocht is begonnen naar een Alfa 147 van begin jaren 2000 1.6 benzine liefst 105pk versie.
wat denken jullie van deze 2:
van de deze spreekt mij de kleur enorm aan:
van deze de velgen en de garantie jammer dat er geen dakraam inzit:
ze gaan wel voor erg weinig geld weg vind ik voor zo'n mooie auto.
ben ook al van iemand hier teweten gekomen dat distributieriem om de 3jr moet vervangen worden + spanners en rollen. oppassen voor tikkende motor en de draagarmen.
Is er nog iets slecht of positief aan dit model?
On a serious note, op mijn 147 is de boel terug rechtgetrokken en er zit al een andere deur in, die wel nog moet gespoten worden. Kan ik deze terug gebruiken nu de Seat in panne staat
Auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
I wouldn't say no to that
Vandaag op 't autosalon verliefd geworden op een 159 Sportwagon TI. Zoooooo moooooi.
De Giulietta vond ik in feite ook beter dan op foto. Vooral het interieur is wel knap en het stuur om duimen en vingers bij af te likken. Ne keer gaan testrijden staat bij deze op de to do-lijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk BerichtenPrachtige auto, die GTA. Maar waarom alleen FWD?! Zo'n gemiste kans...
En dan komen we bij het punt: "de 147 had in de eerste plaats al achterwielaandrijving moeten hebben"...wat inderdaad geen slecht idee zou geweest zijn
En als we dan toch bezig zijn: deftige draagarmen zouden handig zijn, niet-roestende knalpotten hebben natuurlijk niet diezelfde Italiaanse flair maar hebben toch écht hun voordelen, kleur in het interieur brengen is een goed plan maar toch liever niet de kleur van oplichtende verklikkerlampjes en foutmeldingen,...
En kijkt ge naar bijvoorbeeld een Gta, een 159 Ti, een Brera....en dan vergeet ge al die opmerkingen.
En dan komt de Mi.To opeens in beeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Zo moet een Alfa gereden worden. Nu heb ik zeer diep respect voor de piloot om met die auto zo door de bocht te gaan. Toen ik de kans kreeg om een historic rally te rijden met zo'n 2.0 GTV Bertone (bijna 't zelfde model maar met de dikke achterlichten) stond ik paf van de slechte rijhouding. En ik dacht dat die in mijnen 33 al slecht was. Knieën onder mijn oksels, stuur breder dan mijn schouders, pook tegen mijne knie in derde (eerste was dus onmogelijk te selecteren) en als kers op de taart mijn armen gestrekt en nog maar amper aan't stuur kunnen. Hoe is het in godsnaam mogelijk! Had speciaal smalle sportsloefkes aan, maar ze waren nog te breed om op dat middenste pedaal te kunnen duwen. Italiaanse instappers verplicht. Tiphielen geblazen dus...
Een belevenis was het wel. En heeeerlijk genieten eens je je erover gezet had.
Comment
Comment