Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    Ffkes frustratie uitwerken:

Mijne Giulietta is nog steeds niet geleverd, PFFFFFFFFFFFFFF

sinds zondag in de haven van Antwerpen en nog steeds niet in Brugge geraakt. Hoe moeilijk kan dat zijn, das ocharme 1 uur rijden van elkaar verwijderd :'(

pffffffffffff
    Amai, die is toch ook al lang geleden besteld he?

Ik volg logistiek management, je zou er van verschieten wat een (overbodige) papierwinkel het allemaal is voor een simpel transportje te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inferno51 Bekijk Berichten

Ik volg logistiek management, je zou er van verschieten wat een (overbodige) papierwinkel het allemaal is voor een simpel transportje te doen.
      11 DEC besteld maar wat ALFA problemen gehad bij de bestelling. Ik had teveel opties aangetikt en moest er verwijderen .

Ik vraag mij af of ik hem zelf zou moeten rijden met garage platen van Antwerpen naar Brugge. Ik had verstaan dat het regelen van het transport sowieso vol-automatisch was. Maar zo te zien kunnen ze niet 2 weken op voorhand plannen. Ze zullen waarschijnlijk nog met krijt en steen de parking van Alfa in Antwerpen moeten rondwandelen en chasis nummers opschrijven ofzo, pfff
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

11 DEC besteld maar wat ALFA problemen gehad bij de bestelling. Ik had teveel opties aangetikt en moest er verwijderen .

Ik vraag mij af of ik hem zelf zou moeten rijden met garage platen van Antwerpen naar Brugge. Ik had verstaan dat het regelen van het transport sowieso vol-automatisch was. Maar zo te zien kunnen ze niet 2 weken op voorhand plannen. Ze zullen waarschijnlijk nog met krijt en steen de parking van Alfa in Antwerpen moeten rondwandelen en chasis nummers opschrijven ofzo, pfff
        Ja het 'te veel opties'-probleem had ik gelezen in je topic, schandalig dat dat in deze tijd nog kan gebeuren.

Waarschijnlijk is er weer iets fout gelopen bij de planning ofzo, het loopt blijkbaar niet van een leien dakje bij jouw bestelling. Dat je zelf zou moeten rijden lijkt me gek, tenzij je de auto in Antwerpen bestelt hebt. Al heb ik geen ervaring met dit soort zaken.

Comment

• Nog snel eentje nu we nog op de juiste pagina zitten!

Comment

Ffkes frustratie uitwerken:

Mijne Giulietta is nog steeds niet geleverd, PFFFFFFFFFFFFFF

sinds zondag in de haven van Antwerpen en nog steeds niet in Brugge geraakt. Hoe moeilijk kan dat zijn, das ocharme 1 uur rijden van elkaar verwijderd :'(

pffffffffffff
            Het is niet omdat de wagen in Belgie is dat die daarvoor klaar is voor levering

Eerst moet de invoerder de papieren (homologatie, enz) van de wagen nog krijgen, dat duurt ongeveer 1 week.
            En hij kan deze maar verkrijgen als de wagen in belgie zich bevind, dat is altijd zo.
            Dan moet er dispatching zijn van de ingevoerde voertuigen naar de verdeelcentrum en dan naar de garages.

11/12 besteld en nu al binnen, dat is vrij snel !
            Probeert eens bij audi 11/12 bestellen en je mag content zijn als je de wagen tegen 11/06 krijgt.

Mijn Mazda was ook 6 maanden in bestelling...

Niet zo ongeldudigd zijn
            2014 Porsche Boxster 981
            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Over het roestprobleem: ik heb de 155-topics inderdaad gelezen en het is duidelijk dat ik goed moet uitkijken. Klopt het ook dat 1996 geen goed bouwjaar is voor de 155, ivm cheap plaatwerk dat sneller roest dan oudere 155's?
              De 1996 is voor de widebodys het enige bouwjaar waarvan ik tot nu toe weinig tot geen roestproblemen heb gezien. Het is vanaf de 97'er dat het goedkoper plaatstaal is gebruikt. Mijne was ook een 97'er, steeds deftig onderhouden, en toch zo rot als moes aan de achterkant. Dit probleem zou zich bij de eerste 156'jes ook hebben voorgedaan, daar heb ik ook al foto's van gezien waar je niet vrolijk van wordt.

Als je naar een 155 wilt gaan kijken wil ik gerust eens mee gaan als het niet te ver rijden is en het in mijn agenda past. Gezien ik er intussen eentje compleet uit elkaar heb gevezen denk ik wel dat ik weet waar ik voortaan op moet letten.

Comment

• En ik ga ook mee gertjan
                1993 E34 520i

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49516

Comment

Nog snel eentje nu we nog op de juiste pagina zitten!

Dat was één van mijn favorieten in de AutoTest '89 jaarboek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                    De 1996 is voor de widebodys het enige bouwjaar waarvan ik tot nu toe weinig tot geen roestproblemen heb gezien. Het is vanaf de 97'er dat het goedkoper plaatstaal is gebruikt. Mijne was ook een 97'er, steeds deftig onderhouden, en toch zo rot als moes aan de achterkant. Dit probleem zou zich bij de eerste 156'jes ook hebben voorgedaan, daar heb ik ook al foto's van gezien waar je niet vrolijk van wordt.

Als je naar een 155 wilt gaan kijken wil ik gerust eens mee gaan als het niet te ver rijden is en het in mijn agenda past. Gezien ik er intussen eentje compleet uit elkaar heb gevezen denk ik wel dat ik weet waar ik voortaan op moet letten.
                    Nogmaals bedankt voor deze info!
                    Da's dus eigenlijk positief nieuws! Ik heb gisteren nog eens gebeld maar nog steeds geen antwoord, ik denk echter wel dat hij nog steeds te koop staat. Vanmiddag nog eens proberen.

Verder ook zeer vriendelijk dat je mee zou willen gaan indien het past! Dan is er toch iemand bij die vertrouwd is met het model, da's altijd positiever!

Indien deze nog te koop staat, zou je het dan zien zitten om mee naar die goudkleurige 155 te gaan kijken? Ik weet niet hoe ver het van jouw woonplaats is, hij staat in Aalst. Uiteraard pas ik dan alles aan aan jouw agenda, dat lijkt me logisch

En Friction89: jij gaat natuurlijk ook mee, vanavond op syntra bespreken we het wel!

Comment

• Wat Alfa's van tijdens de Boucles de Spa (Classic)

Boucles de Spa 2011 RT2 Creppe

Comment

• nog altijd geen antwoord teruggehad... ondertussen wel een andere van hetzelfde bouwjaar gevonden, met een leukere kleur, en ook nog niet belachelijk veel km's: 110.000 km

Alfa 155

En het voordeel: 1 jaar garantie!

Comment

nog altijd geen antwoord teruggehad... ondertussen wel een andere van hetzelfde bouwjaar gevonden, met een leukere kleur, en ook nog niet belachelijk veel km's: 110.000 km

Alfa 155

En het voordeel: 1 jaar garantie!
                          Die staat ook al effe te koop. Volgens mij was Scoobysteve hier eens naar gaan zien toen hij op zoek was naar zijn koerstomat, en zag hij er in het echt veel minder goed uit dan op foto. De garantie is wel een voordeel, als hij technisch helemaal in orde is, kan je de schoonheidsfoutjes er zelf uithalen (linkerspiegel in kleur, logo's er weer op, ...). Als het een 1.8 is, is het wel een 16v met 140 pk en distributieriem (want widebody).
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                            Die staat ook al effe te koop. Volgens mij was Scoobysteve hier eens naar gaan zien toen hij op zoek was naar zijn koerstomat, en zag hij er in het echt veel minder goed uit dan op foto. De garantie is wel een voordeel, als hij technisch helemaal in orde is, kan je de schoonheidsfoutjes er zelf uithalen (linkerspiegel in kleur, logo's er weer op, ...). Als het een 1.8 is, is het wel een 16v met 140 pk en distributieriem (want widebody).
                            Ja das altijd wel riskant dan.. maar heel soms kom ik wel in Knokke, dus dan kan ik misschien eens gaan kijken.. spijtig dat de eigenaars van die goudkleurige niet te bereiken zijn..

Comment

• @Inferno51: op het scarbforum staat een 75 te koop met nog geen 100000 km, voor 750 euro. Wel nog te importeren uit NL: http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?t=53147
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Inferno,wat ik weet van de zwarte 75,is dat deze hagelschade heeft,wat niet vermeld word.
                                De eigenaar zou sinds 2006 in bezit van de wagen zijn,wat hij achteraf aangepast heeft in de advertentie nadat ik hem verteld heb dat dat niet klopt,tot voor kort +- 1 jaar geleden stond deze 75 te koop voor 750 euro met versnellingsbakproblemen,ik ken de eigenaar voorheen deze en de eigenaar daarvoor.
                                Ik vind het teveel geld,voor 2500 euro mogen de remmen in orde zijn,en keuring voor verkoop ook eventueel.
                                Wss zijn de remklauwen aan revisie toe,evenals nieuwe schijven en of blokken of andersom,niet overdreven duur,redelijk veel werkuren.
                                Edit,ik wil best een keer mee gaan kijken naar die 75,advertentie klopt niet.
                                Last edited by ; 05/03/2011, 11:36.

Comment

Sorry voor de offtopic, maar waar volg je dat? Ook in Limburg? PHL/KHLim?

Comment

• GTV6 en Giulia op de parking van het Antwerp Classic Salon afgelopen weekend

Bijgevoegde Bestanden
                                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Alvast aan iedereen sorry voor mijn late antwoord, ik zit namelijk in de examens

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                      @Inferno51: op het scarbforum staat een 75 te koop met nog geen 100000 km, voor 750 euro. Wel nog te importeren uit NL: http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?t=53147
                                      Knappe aanbieding! Die ga ik eens nader bekijken, maar ik vrees dat alle aandacht de volgende twee weken naar school moet, het is zwaarder/meer dan verwacht. Ik kan natuurlijk wel eens contact leggen met de verkoper. Zal ze meteen eens doorlezen.

Oorspronkelijk geplaatst door jeff75 Bekijk Berichten
                                      Inferno,wat ik weet van de zwarte 75,is dat deze hagelschade heeft,wat niet vermeld word.
                                      De eigenaar zou sinds 2006 in bezit van de wagen zijn,wat hij achteraf aangepast heeft in de advertentie nadat ik hem verteld heb dat dat niet klopt,tot voor kort +- 1 jaar geleden stond deze 75 te koop voor 750 euro met versnellingsbakproblemen,ik ken de eigenaar voorheen deze en de eigenaar daarvoor.
                                      Ik vind het teveel geld,voor 2500 euro mogen de remmen in orde zijn,en keuring voor verkoop ook eventueel.
                                      Wss zijn de remklauwen aan revisie toe,evenals nieuwe schijven en of blokken of andersom,niet overdreven duur,redelijk veel werkuren.
                                      Edit,ik wil best een keer mee gaan kijken naar die 75,advertentie klopt niet.
                                      Een dikke merci voor deze reactie, ik dacht al dat er een luchtje aan hing, want over sommige details bleef de verkoper nogal vaag. Hij had idd 'geen tijd' om de keuring te doen en de remmen te vervangen. Ik heb hem dan eergisteren ook bedankt voor de aanbieding. Blijkbaar was dat geen slechte keuze als ik jouw info lees .

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Sorry voor de offtopic, maar waar volg je dat? Ook in Limburg? PHL/KHLim?
                                      Inderdaad, ik volg het in PHL te Hasselt, 2e bachelor momenteel . Ook student daar?

Comment

• Nee, ik volg logistiek op de KHLim. In sé zijn wij dus concurrenten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                          Nee, ik volg logistiek op de KHLim. In sé zijn wij dus concurrenten
                                          Aj aj da's minder Dat wil wel zeggen dat je nu geen examens hebt? Welk jaar zit je momenteel? Ik kan zeggen dat ik logistiek al redelijk beu ben na bijna 2 academiejaren. Tweede jaar is echt ****saai bij ons! Ben dus al automechanica aan't bijvolgen op Syntra dat ik mechanicien kan worden als ik de logistieke jobkes beu ben .

Comment

Working...
                                          X