Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit grotendeels in het derde, met nog enkele vakken in het tweede. Als de verdeling hetzelfde is als bij ons, dan is het tweede jaar inderdaad niet erg tof(inbound/outbound, productie-organisatie?). Het derde jaar daarentegen is wel fijn, vind ik. Alles wordt toegepast verwerkt. I like.

Comment

• Nee bij ons is het dit jaar grotendeels over transport (transportmodi, transportgeografie en transportmanagement zijn de belangrijkste vakken dit jaar). Op zich cva, maar ik ben meer geïnteresseerd in de dingen die jij opnoemt, en dan nog specifiek de productie of magazijnbeheer, vind ik veel interessanter. Nog een groot nadeel is dat de docenten van de belangrijkste vakken het minst goed les kunnen geven (lees: saai + slecht cursusmateriaal + middelbare schoolmentaliteit). Maarja doorbijten, nu stoppen zou vrij dom zijn . Deels in het derde? Dan kan je nu je stage nog niet doen, klopt dat? Wanneer kan je die dan doen? En ik hoop dat het in het derde inderdaad terug wat leuker wordt .
      Last edited by Inferno51; 11/03/2011, 12:02.

Comment

• Die 155, die in knokke te koop is, staat volgens mij nu al bijna 2 jaar achteraan in het gras.

Op zich is hij wel netjes, maar hij vraagt belachelijk veel vind ik. Gaat als ik het goed heb om een 8 klepper.

Voor zen vraagprijs zou ik toch op zoek gaan naar een nette 156.

Comment

• bedankt voor de info , ik ben ondertussen ook al verder aan't kijken. Er is contact met de eigenaar van de 75 met minder dan 100.000km, wie weet!

Comment

• Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Deze hierboven is niet mijn ding, maar zo'n giulietta is wel een knappe kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                Deze hierboven is niet mijn ding, maar zo'n giulietta is wel een knappe kar
                2nd that! liever de originele qv dan

Comment

• Op het autosalon dit jaar stond een prachtige 159TI, toevallig niemand foto's van genomen?

Comment

• nope, dit jaar het autosalon gemist spijtig genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      De meeste aandachtspunten zijn hier al netjes opgesomd , maar ik zou ook eens mijn licht gaan opsteken bij Jef75 op het SCARBforum . Echt DE 75 goeroe in België .

Want het lijkt mij inderdaad ook het eenvoudigste om een Belgisch exemplaar aan te schaffen .
                      Ah bedankt eej moeke en wie is de 75 goeroe van t meest bourgondische deel van zeeland dan?

Heb een behoorlijk knappe 75 TS staan, waar ik middels pb meneer dante op geattendeerd heb...

Zie u zondag Kristal, grtz,fRank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankalfa Bekijk Berichten
                        Ah bedankt eej moeke en wie is de 75 goeroe van t meest bourgondische deel van zeeland dan?

Heb een behoorlijk knappe 75 TS staan, waar ik middels pb meneer dante op geattendeerd heb...

Zie u zondag Kristal, grtz,fRank
                        Nonkel Frank .

Er stond La Belgique hé . Ik kan er ook niet aan doen dat jullie huis aan de verkeerde kant van de grens is gebouwd .

BTW : Gelieve U ook naar dit topic te reppen en te melden dat ge met een curryworst EsSpécial aanwezig zult zijn :

@Inferno : Deze man is niet enkel de grootste schat van Zeeuws Vlaanderen , maar hij is inderdaad ook een kenner van jewelste .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Gisteren gezien op de site van Alfa dat een 159 niet te verkrijgen is in diesel icm automaat? Waarschijnlijk omdat die op z'n einde loopt of...?

Comment

• 159 is niet meer nieuw te krijgen

Comment

• Serieus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                159 is niet meer nieuw te krijgen
                                Waarom staan er op de website dan speciale aanbiedingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Serieus?
                                  Is mij vorige week bij een Alfa Romeoconcessie bevestigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Waarom staan er op de website dan speciale aanbiedingen?
                                    Stockwagens.

Net hetzelfde als bij de 147 het geval was.

Comment

• Ik zou dit graag gaan ophalen http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=1

Comment

• Maar enfin, wat steken die gasten nu weer uit?

Een opvolger zie ik ook nog niet meteen in de showroom verschijnen...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                          @Inferno : Deze man is niet enkel de grootste schat van Zeeuws Vlaanderen , maar hij is inderdaad ook een kenner van jewelste .
                                          Ik heb hem ondertussen een pm teruggestuurd . Weinig tijd gehad de laatste dagen, die kwaadaardige examens dwarsbomen mijn plannen, en mijn plannen dwarsbomen die examens ochja, nog 1 week afzien!

Comment

Working...
                                          X