Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fak Vicious, je bent goed bezig!

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Weg stijl.

Comment

• Meh...

Zoals voorspeld & verwacht komt carrosserie-kunstenaar Zagato met een straatversie van de vorig jaar onthulde TZ3, op basis van de Dodge Viper… Jup, dat lees je goed: D.O.D.G.E V.I.P.E.R. De TZ3 Zagato werd vorig jaar geschonken aan Alfa Romeo vanwege de honderdste verjaardag van het merk. En omdat ze binnenkort 101 kaarsjes mogen uitblazen doet […]

Ik herken er toch wat teveel Viper in

Als je dat dan vergelijkt met dit, vorig jaar in Milaan...

Last edited by zwoemba; 28/04/2011, 13:32.

Comment

• Vooral jammer dat ze speciaal een nieuw chassis ontwikkeld hebben voor de tz3 corsa, en er dan niets mee doen.
            Last edited by ; 28/04/2011, 14:16.

Comment

• 2014 Porsche Boxster 981
              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Mij is het om het even welke ze voor mijn deur komen zetten.
                Marchionne gaat toch wel ver om Chryslers te rebadgen.

.

Comment

• Ooit ben ik eens tot aan dat raam geraakt dat je kan zien op het eind van de showroom op sec 45.
                  Toch ooit eens herdoen.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Allemaal wel zeer tof en goed allemaal ...

Maar wat met de gewone man? Ik wil betaalbare, coole, goeie, snelle Alfa's zien. Of moet ik het doen met de Mito en de Guiletta

Geneve verleden jaar was ook treffend. Die spreker begon zijn speech met " this year we sold already ... Alfa Romeo 8c spiders in Switzeland ". Ja allemaal wel wreed interessant, maar boeit toch wel bijster weinig.

Ze zouden beter eens normaal beginnen doen en weer wat auto's maken die ik kan kopen

Dat VW maar snel zijn werk doet ... Ben het eigenlijk een beetje beu aan het worden.

Comment

• Alfa zelf zal hier niet veel mee te maken hebben.
                      Maar imo zijn zelfs de MiTo en de Guilietta te duur om echt van de grond te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Allemaal wel zeer tof en goed allemaal ...

Maar wat met de gewone man? Ik wil betaalbare, coole, goeie, snelle Alfa's zien. Of moet ik het doen met de Mito en de Guiletta

Geneve verleden jaar was ook treffend. Die spreker begon zijn speech met " this year we sold already ... Alfa Romeo 8c spiders in Switzeland ". Ja allemaal wel wreed interessant, maar boeit toch wel bijster weinig.

Ze zouden beter eens normaal beginnen doen en weer wat auto's maken die ik kan kopen

Dat VW maar snel zijn werk doet ... Ben het eigenlijk een beetje beu aan het worden.
                        Ik kan niet anders dan je mening delen.

Comment

Ik wil betaalbare, coole, goeie, snelle Alfa's zien. Of moet ik het doen met de Mito en de Guiletta

Dat VW maar snel zijn werk doet ...
                          MMmm, weer zo negatief.
                          Giulietta, zowel QV als 1.4MA zijn eigenlijk best wel snel en betaalbaar vind ik. Check Youtube, zelfs 'n 1.4 gaat in 7s naar de 100... dat is niet slecht, met ook nog eens een interessant fiscaal karakter.

Een 4C gaat ook cool zijn joh, alleen moet je realistisch blijven, VW kan dat niet aan een beter prijskaartje produceren.

Comment

• Tuner Novitec hat den Alfa Romeo 8C zum stärksten und schnellsten Modell seiner Marke gemacht. Das Know-how für das 8C-Update übernahm der Tuner aus seiner Maserati-Erfahrung.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Meesterlijk.

Comment

Dus een Alfa Romeo is niet cool,niet goed en ook niet snel??? en betaalbaar ook al niet huh ben niet meer mee,je hebt toch enorm veel auto voor je geld in vergelijking met een golfke of ander duits vervoersmiddel
                                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Dus een Alfa Romeo is niet cool,niet goed en ook niet snel??? en betaalbaar ook al niet huh ben niet meer mee,je hebt toch enorm veel auto voor je geld in vergelijking met een golfke of ander duits vervoersmiddel
                                  ja & nee, deels kan ik Rabbit nog wel begrijpen

ik rijd 147, net zoals konijn ooit deed, en mis toch wel een deel van het "alfa-gevoel" in de nieuwe generatie. Een veredelde Grande Punto (zeker geen slechte wagen) doet me jammer genoeg niets meer als ik overstap uit mijn 147, en van zo'n Giulietta, heb ik nog niet veel goeds gehoord. toegegeven ik heb er nog niet mee gereden, maar ook deze doet me bijzonder weinig. De hoge heren van Alfa hadden eens te meer moeten nadenken over hun strategieen in plaats van voor de zoveelste keer voornamelijk te focussen op die grote amerikaanse markt.

de 8C had gerust een seriemodel mogen worden, er waren genoeg gegadigden, en toch had het een exclusieve wagen gebleven, in plaats van slechts 1000 stuks op de markt te brengen

niemand zit te wachten op een SUV met alfa badge, waar we wel op zitten te wachten zijn wagens in het verlengde van de Giulia, de Montreal en nog veel meer legendes. pfff, ik kan me daar zo kwaad in maken...

Comment

Ik heb nog steeds een Alfa hart maar niet voor de huidige range.
                                    Die betaalbarheid telde nog voor de vorige generatie,maar intussen hebben ze bij Alfa een enorme inhaalbeweging gemaakt op dat gebied.

Bij een offerte die ik uit nieuwsgierigheid heb laten maken kwamen we op een verschi uit van meer dan 10000€,tov de aankoopprijs van mijn 147 5 jaar geleden.Terwijl nog niet al dezelfde opties opzaten.
                                    Sorry maar dat vind ik niet meer normaal.

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                    ja & nee, deels kan ik Rabbit nog wel begrijpen

ik rijd 147, net zoals konijn ooit deed, en mis toch wel een deel van het "alfa-gevoel" in de nieuwe generatie. Een veredelde Grande Punto (zeker geen slechte wagen) doet me jammer genoeg niets meer als ik overstap uit mijn 147, en van zo'n Giulietta, heb ik nog niet veel goeds gehoord. toegegeven ik heb er nog niet mee gereden, maar ook deze doet me bijzonder weinig. De hoge heren van Alfa hadden eens te meer moeten nadenken over hun strategieen in plaats van voor de zoveelste keer voornamelijk te focussen op die grote amerikaanse markt.

de 8C had gerust een seriemodel mogen worden, er waren genoeg gegadigden, en toch had het een exclusieve wagen gebleven, in plaats van slechts 1000 stuks op de markt te brengen

niemand zit te wachten op een SUV met alfa badge, waar we wel op zitten te wachten zijn wagens in het verlengde van de Giulia, de Montreal en nog veel meer legendes. pfff, ik kan me daar zo kwaad in maken...
                                    Als vervolg op het voorgaande geef ik Stephane volledig gelijk,het Alfa gevoel verdwijnt uit hun auto´s
                                    Ze richten zich zo op de totale markt dat ze hun trouw publiek vergeten zijn.
                                    Ze willen mensen uit hun Golfs trekken en in Alfa´s steken,maar zelfs dat lukt niet,en tegelijkertijd spelen ze zelfs vaste klanten kwijt.
                                    Toen ik voor het eerst in de Guilietta stapte viel mij ook vooral de vele Punto bedieningen en schakelaars op.
                                    Niets tegen een Punta maar in een produckt dat zichzelf hoger in de markt en op de prijslijsten zet verwacht je toch iets anders.

Mij maakt het inderdaad ook kwaad,dat ze hun klanten wegjagen en het dan zelf nog niet wilen zien.
                                    Last edited by ; 11/12/2011, 15:21.

Comment

• Dat dacht ik ook van de Giulietta, maar na wat gewenning (die koplampen)... en door wat rond te kijken naar de concurrentie, ben ik al van gedacht veranderd. Ik wil momenteel geen Golf, geen 1-serie, geen A3, geen weet ik veel wat nog allemaal binnen die klasse. Een Giulietta is voor mij de meest aantrekkelijke van allemaal. Ik vermoed dat ie vlot gaat verkopen, al heb ik er geen cijfers van. De nieuwe 1.4MA en 2.0JTDM zijn concurrentiele motoren. Het platform is nieuw. De auto is een beetje ruimer maar vooral veel veiliger geworden tov de 147. Comfortabeler ook, zonder dat het gewicht er onder geleden heeft. Alles bij mekaar genomen, kan ik enkel maar wat klagen over de knopjes en materiaalkeuzes hier en daar... meer negatieve punten kan ik niet vinden. Ligt dat nu aan mij?

En waarom een 147 ophemelen als een echte Alfa? Hij was bloedmooi, maar het was ook niet die ultieme drivers car. De Giulietta is het vervolg op hetzelfde thema, imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        MMmm, weer zo negatief.
                                        Giulietta, zowel QV als 1.4MA zijn eigenlijk best wel snel en betaalbaar vind ik. Check Youtube, zelfs 'n 1.4 gaat in 7s naar de 100... dat is niet slecht, met ook nog eens een interessant fiscaal karakter.

Een 4C gaat ook cool zijn joh, alleen moet je realistisch blijven, VW kan dat niet aan een beter prijskaartje produceren.
                                        Ik vind gewoon mijn dada niet meer.

Binnen 2 jaar mag ik opnieuw een nieuwe auto kiezen en dan had ik graag iets groter gezien dan mijn BMW E87.

Een opvolger van de159 ofzoiets ware dus ideaal... Maar die komt waarschijnlijk in 2065.

Ik ware momenteel de ideale koper voor een Mito GTA. Foto's worden uitgebracht en wordt opnieuw in de frigo gestoken.

Ja serieus, ik ben erg pessimistisch wat de toekomst betreft... Zoals ijsboer zegt gaan ze een te mainstream koers varen.

En een 4C ... eerst zien dan geloven.
                                        Last edited by ; 04/05/2011, 21:50.

Comment

Dan moet je toch eens dringend naar een garage gaan en wat offertes naast mekaar leggen, iets wat ik recentelijk wel al gedaan heb En jij?

Comment

Working...
                                          X