Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als er iemand een GT Q2/Blackline weet te koop staan, graag een linkje of pm...

Bij voorkeur provincie West of Oost-Vlaanderen.
    Last edited by zwoemba; 25/05/2011, 18:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Als er iemand een GT Q2/Blackline weet te koop staan, graag een linkje of pm...

Bij voorkeur provincie West of Oost-Vlaanderen.
      Zal er eens op letten. Prijs van belang?

Comment

• Ja

... maar dat zien we dan wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Ja

... maar dat zien we dan wel
          Ben je de Seat al beu

Comment

• Dromen mag

Comment

• Absoluut

Comment

• Ben effe niet goed, wat wil ik dit.

Comment

• Schitterend ding hé.
                  Dat front is ongelooflijk imposant:

Ik ben al 'n tijdje fan van de 6c SS'en, erg knappe dingen waar héél wat interessante variaties van bestaan.
                  Die 1900 CSS die er dit jaar was mag er anderzijds ook wel zijn.

Comment

• Prachtige wagen inderdaad.
                    Die groene 2000 vind ik ook fantastisch.
                    Recenter maar ook héél mooi.

Comment

• Ongeloofelijk hoe zoiets simpel zo mooi kan zijn
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Na er dit weekend een aantal gezien te hebben is mijn appreciatie er ook weer fors voor gestegen.

Comment

• Datums Spa 6 hours 2011 zijn ook bekend gemaakt, 23 tem 25 september.
                          Dat wordt weer een volledig weekendje

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De data staan genoteerd

Comment

• Ik ben helemaal weg van alfa's en vooral modellen
                              die door madeno racing onder handen zijn genomen. Zelf staat hier voor de deur een 156 2,5 v6 madeno racing, 220 pk. precies als foto 5 alleen dan in het zwart.
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 10/06/2011, 23:25.

Comment

• Madeno doet precies inderdaad wel leuk werk.

Alle 5 spreken ze mij wel aan op een paar details na (vleugel op de voorlaatste)

Comment

• Hey, da's wel OEM he.

Het ziet er alleen maar uit alsof het rechtstreeks uit The fast and the furious komt
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Madeno doet precies inderdaad wel leuk werk.

Alle 5 spreken ze mij wel aan op een paar details na (vleugel op de voorlaatste)

Nee die vleugel vind zelf ook helemaal niet mooi,
                                    Maar het is wel origineel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nef Bekijk Berichten
                                      Nee die vleugel vind zelf ook helemaal niet mooi,
                                      Maar het is wel origineel.
                                      Weet ik wel. Toen de 156 nog niet zo lang uit was zag je regelmatig eentje rondrijden met zo'n strijkplank. Meestal hadden ze dan nog telefoonschijven als velgen of zelfs wieldoppen. Zo'n spoiler zou nog gaan als je ook schorten rondom hebt en een sportieve velg steken hebt, anders vind ik het helemaal niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Weet ik wel. Toen de 156 nog niet zo lang uit was zag je regelmatig eentje rondrijden met zo'n strijkplank. Meestal hadden ze dan nog telefoonschijven als velgen of zelfs wieldoppen. Zo'n spoiler zou nog gaan als je ook schorten rondom hebt en een sportieve velg steken hebt, anders vind ik het helemaal niks.

Dan weet je helemaal niet wat je ziet,
                                        Als je zo'n strijkplank erop monteer,Doe dan mooie originele velgen eronder.
                                        een strijkplank in combinatie met wieldoppen Maar ik zou zo'n strijkplank niet zo snel op een mooie 156 monteren.

Comment

Working...
                                        X