Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, een 159 begint echt al vrij goedkoop te raken. En ik denk dat de 159 mss wel de meest degelijke Alfa van de afgelopen jaren is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Ja, een 159 begint echt al vrij goedkoop te raken. En ik denk dat de 159 mss wel de meest degelijke Alfa van de afgelopen jaren is

heb er wel al een paar tegengekomen waar ze een nieuw stuurhuis moeten steken...

Comment

• De motor op zich is zeker goed, enkel opletten met de EGR klep.

Spijtig dat er zo weinig benzina's te krijgen zijn, anders had dat zeker een optie geweest voor mij
        Giulietta

Comment

• Wat is jullie ervaring/mening over een 147? Vooral kwalitatief dan, goed rijden zal dat wel doen. Je hoort er die veel miserie hebben, maar je hoort er precies ook veel die zo goed als probleemloos km's vreten
          En waar op letten bij aankoop, vooral draagarmen en roest zeker?

Comment

• ik heb 80000 relatief probleemloze km's gereden. Enkel het reguliere onderhoud. Bij 180d overgelaten aan de garage
            Giulietta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Wat is jullie ervaring/mening over een 147? Vooral kwalitatief dan, goed rijden zal dat wel doen. Je hoort er die veel miserie hebben, maar je hoort er precies ook veel die zo goed als probleemloos km's vreten
              Silent-blocks zijn een teer punt. AMVDVD heeft ze verschillende keren moeten laten vervangen dacht ik.

Comment

Wat is jullie ervaring/mening over een 147? Vooral kwalitatief dan, goed rijden zal dat wel doen. Je hoort er die veel miserie hebben, maar je hoort er precies ook veel die zo goed als probleemloos km's vreten
                De benzines zijn ook gevoelig aan het tijdig vervangen van de distributieriem (3 jaar of 60000 km), en aan gereden hebben met te weinig olie (lagerschade). De Selespeed-versnellingsbakken zou ik links laten liggen (niet geweldig betrouwbaar). Check anders ook even dit topic: http://www.alfa147club.nl/forum/view...php?f=1&t=3063
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Bedankt voor de tips, de wagen in kwestie is een 2007 JTD, hebben die ook zoveel gezever met EGR als bij Opel en Saab?

Comment

• het is dezelfde motor...

Comment

• Comment

Bedankt voor de tips, de wagen in kwestie is een 2007 JTD, hebben die ook zoveel gezever met EGR als bij Opel en Saab?
                        Waarom zou het anders zijn? 't Is in principe hetzelfde blokontwerp.

Comment

rijdt fantastisch maar doet soms de alfa-'vloek' alle eer aan

motorisch eigenlijk nog nooit een probleem gehad buiten de egr-klep die vast was gelopen. maar dat was nog tijdens de garantieperiode...

meer probleem al gehad met de mechaniek rond de motor

voor een groot deel van de problemen: check mijn topic

Comment

• Zagato???

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Dan zou het er volgens mij wel bijstaan.

Zagato-wannabee replica?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Hij is opgenomen in de catalogus van een veiling op 14 februari 2010 door Artcurial.
                                This domain name has been registered with Gandi.net. It is currently parked by the owner.

Daarin wordt hij aangekondigd als 'ALFA ROMEO Tipo : Giulietta Sprint Veloce Zagato'
                                Blijkbaar, te zien aan de resultaten van die veiling (te vinden op http://www.artcurial.com/en/asp/results.asp ), is lot 64 nooit verkocht geweest, en is er zelfs geen resultaat van. Grote kans dus dat dat lot teruggetrokken is wegens niet authentiek ofzo, en dus niet Zagato?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Hij is opgenomen in de catalogus van een veiling op 14 februari 2010 door Artcurial.
                                  This domain name has been registered with Gandi.net. It is currently parked by the owner.

Daarin wordt hij aangekondigd als 'ALFA ROMEO Tipo : Giulietta Sprint Veloce Zagato'
                                  Blijkbaar, te zien aan de resultaten van die veiling (te vinden op http://www.artcurial.com/en/asp/results.asp ), is lot 64 nooit verkocht geweest, en is er zelfs geen resultaat van. Grote kans dus dat dat lot teruggetrokken is wegens niet authentiek ofzo, en dus niet Zagato?
                                  Nee dat zal geen echte zijn, de prijzen voor een echte zijn toch 4 keer hoger. Die verkoper heeft nog wagens waar ik mijn twijfels over heb, zoals zijn alfa romeo 1900 barchetta.

Comment

• maar de verkoper beweert ook niet dat het een zagato is, en vraagt er ook nie de prijs van een zagato voor dus kan ik alleen maar zeggen dat het een prachtige wagen is, helaas niet the real deal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten

Heel gaaf in combinatie met die Gt wheels
                                      blijft een hele mooie verschijning de alfa 156, Gta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

zeg maar gerust FAKE
                                        kijk naar dat ding en dat zegt eigelijk al genoeg
                                        en dan kijk naar de vraagprijs
                                        enough said!

Comment

• Echt zo subliem

Comment

Working...
                                          X