Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I LOL'ed

Ge hebt gelijk. Ik brei er hier ook een eind aan en zet 't weekend thuis in de zetel in met non wodka bien soigné.

Misschien moeten die apen bij AR en L ook gewoon 'es wa meer zuipen tijdens 't werk, ge ziet -> der komen ideeën uit.

Comment

• Kijk wat Audi doet met Lamborghini, in het begin gewoon zorgen dat het failliete Lamborghini weer geld gaat op brengen en nu gewoon weer meer eigen identitet met high tech oplossingen.
      Met Alfa Romeo zou het zelfde kunnen, eerst zorgen dat er weer een leuk gamma is en dat er weer klanten/kopers komen en als er weer geld verdient wordt steeds meer een eigen identiteit geven.

Comment

• Comment

• "Alfa Romeo Giulietta Zagato Coda Tronca"

Comment

• Comment

• Last edited by ; 24/12/2011, 12:45.

Comment

• Comment

• Alfa Romeo zou zich maar beter wat gaan toeleggen op het maken van emotionele auto's en het in leven houden van de (ei zo na uitgedoofde) passie in hun producten, in plaats van zich bezig te houden met belachelijke dingen zoals die "crash proof computermap".

Comment

• Ik sluit me dus volledig aan hij gTa. Ik had ook al zoiets zitten denken. Alfa Romeo kan imo perfect naast Audi bestaan als hun volgende premiummerk. Wat een echt sportief betaalbaar merk heeft die groep nog niet. (Ja, ik weet dat Seat dat zou moeten zijn, maar daar slaan ze de bal imo toch wat mis)

Dat VW een topper is in het behouden (of is het in het geval van seat en skoda creëren?) van een merkimago is al lang bekend. VW slokte de laatste jaren zowat elk slabakkend merk op en wist er een een succesverhaal van te maken, MET behoud van het oude clienteel.

Lamborghini is toch ook Italiaans design? Mij lijkt dat merk nog geen enkel van zijn designpracht te hebben verloren, in tegendeel zelfs.

Eerlijk? Voor mij is dat het droomscenario. Italiaans design gecombineerd aan duitse techniek. Hallo volgende bedrijfswagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                      Dat zou een schande zijn voor Alfa Romeo
                      VAG is wereldkampioen in saaie, gevoelloze auto’s bouwen. En dan zijn ze nog lelijk ook! Alfa moet lekker Italiaans blijven en niet bij die waardeloze VAG maffia gaan....
                      Ik ga niet zeggen dat VW de meest emotievolle auto's bouwt, maar jij moet dringend eens wat andere merken gaan rijden Je gaat je blik wat verruimen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Eerlijk? Voor mij is dat het droomscenario. Italiaans design gecombineerd aan duitse techniek
                        Wat is er mis met Italiaanse techniek ? Wat diesels betreft heeft FGA weinig meer te leren van VAG denk ik, en wat het gezeik betreft bij sommige versies van de 1.4 TSI, dat heb ik ook nog niet gehoord van de Multijets/MultiAir ?
                        Het grootste verschil zit hem denk ik in hoe de boel in elkaar geduwd is en VAG is constanter in de geleverde kwaliteit.
                        Maar het 'voelt' gewoon fout. Ik ga per slot van rekening ook gene pizza halen bij de shoarmatent om de hoek, of fritten bij nen Hollander

Comment

• Da's niet meer van deze tijd...

Je gaat toch ook niet enkel pizza eten in Italië

Comment

• Nee, maar wel bij een Italiaan

Comment

• Racewagentechniek in een betaalbare sedan. Kleine en grote motoren maar allemaal snel. Helemaal Alfa Romeo en tot nog toe de laatste achterwiel aangedreven sedan van het merk. Een bijzonder ding, die 75. De laatste echte Alfa? Dat niet zo zeer. Hoewel het merk in de jaren daarna haar ‘normen en waarden’ ernstig bijstelde gingen ze […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                                Nee, maar wel bij een Italiaan
                                Die van de pizza-hut is anders ook niet slecht om af en toe eens iets anders te eten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  in plaats van zich bezig te houden met belachelijke dingen zoals die "crash proof computermap".
                                  Ja wat was me dat zeg... Die mail was nog net op tijd voor een nominatie in de categorie "zieligste marketingcampagne 2011"

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                                      Ja wat was me dat zeg... Die mail was nog net op tijd voor een nominatie in de categorie "zieligste marketingcampagne 2011"
                                      De Belgische website die zo mank loopt als wat, vaak outdated informatie bevat (zoals nu nog de annonce met de 15% overheidspremie op stockwagens als je ze inschrijft voor 31/12/2011), de (Europese) car configurator die al weken "onderhoudswerkzaamheden" ondergaat, ... 't maakt het er allemaal niet beter op. Wat mij betreft hebben de MiTo en de Giulletta samen nog niet een tiende van de charme en sex appeal van de (voor mij onbegrijpeiljkerwijs) uit productie genomen 159.

Echt pijnlijk om m'n meest favoriete merk zo te zien afglijden. Het merk voelt bij mij zo stuurloos aan als wat. And I blame that bloated dork of a CEO.

De 4C lijkt wel terug iets te worden. 't Is hoognodig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Ik sluit me dus volledig aan hij gTa. Ik had ook al zoiets zitten denken. Alfa Romeo kan imo perfect naast Audi bestaan als hun volgende premiummerk. Wat een echt sportief betaalbaar merk heeft die groep nog niet. (Ja, ik weet dat Seat dat zou moeten zijn, maar daar slaan ze de bal imo toch wat mis)

Dat VW een topper is in het behouden (of is het in het geval van seat en skoda creëren?) van een merkimago is al lang bekend. VW slokte de laatste jaren zowat elk slabakkend merk op en wist er een een succesverhaal van te maken, MET behoud van het oude clienteel.

Lamborghini is toch ook Italiaans design? Mij lijkt dat merk nog geen enkel van zijn designpracht te hebben verloren, in tegendeel zelfs.

Eerlijk? Voor mij is dat het droomscenario. Italiaans design gecombineerd aan duitse techniek. Hallo volgende bedrijfswagen
                                        Op den duur lijkt dit meer en meer de enigste oplossing aan het worden.
                                        Intussen verliezen de dealers bij manier van spreken dagelijks leaseklanten.Gewoon omdat Alfa niets in de paats van de 159 kan aanbieden.
                                        Haal later nog maar eens je klanten terug.

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Die van de pizza-hut is anders ook niet slecht om af en toe eens iets anders te eten
                                        Ik heb er liever van hier, http://www.dominospizza.be/nl/

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Wat mij betreft hebben de MiTo en de Giulletta samen nog niet een tiende van de charme en sex appeal van de (voor mij onbegrijpeiljkerwijs) uit productie genomen 159.

Echt pijnlijk om m'n meest favoriete merk zo te zien afglijden. Het merk voelt bij mij zo stuurloos aan als wat. And I blame that bloated dork of a CEO.

De 4C lijkt wel terug iets te worden. 't Is hoognodig...
                                        Volledig gelijk,de materialen en afwerking die gebruikt worden in de MiTo en de Giulletta heb ik onmiddelijk een stap achteruit gevonden tov. mijn 147.
                                        De 159 was de laatste echte troef van Alfa en die gooien ze idd overboord zonder een degelijke vervager.

Voor mij was op het eind de enige Alfa die nog kans maakte om in mijn garage te komen ,een Brera.

Sergio Marchionne is to blame,maar ondanks het verkwansellen van de Europese merken,slaagt hij er in om alles possitief te trekken met de Amerikaanse merken en de Zuid-Amerikaanse Fiat tak.

2 jaar geleden heb ik naast niet man gestaan op het salon van Geneve,op de stand van Touring.Ik stond met iemand te spreken op die stand,hij kwam erbij en feliciteerde die mannen met hun Bentley Touring Superleggera Flying Star.
                                        Hij stond intussen te stoefen met zijn Giulletta,waarop ik repliceerde dat het voor mij een van de teleurstelingen van het salon was.....
                                        Kort na dit moment realiseerde ik me dat hij die persoon was.

En een goede chauffeur is het ook al niet. http://carscoop.blogspot.com/2007/11...archionne.html

Ik vrees dat de 4C ook geen oplossing brengt.
                                        Als hij op de markt komt zoals hij nu word omschreven gaan ze hem nooit aan een goede prijs kunnen aanbieden.
                                        Wanneer ze zich wel aan de prijs houden zullen er enkele onderdelen serieuze wijzigingen ondergaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Yeah right

Waarschijnlijk komt hier nu een ellenlange repliek over hoe de voorkeur voor BMW de combinatie is van een samenwerking tussen het verstand en het hart EN dat je zeker en vast met een Alfa zou rijden als ze terug een rijdersauto in het gamma zouden hebben met achterwielaandrijving en weet ik veel wat allemaal...

Comment

Working...
                                          X