Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn Alfa 159 1.9 JTD's eigenlijk betrouwbare tweedehandswagens?
    Wat zijn de meest voorkomende problemen en vervelende kantjes?
    Goeie balans tussen comfort en sportiviteit of is het toch wat sportief afgeveerde wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
      Zijn Alfa 159 1.9 JTD's eigenlijk betrouwbare tweedehandswagens?
      Wat zijn de meest voorkomende problemen en vervelende kantjes?
      Goeie balans tussen comfort en sportiviteit of is het toch wat sportief afgeveerde wagen?
      Ik heb gedurende 3 jaar en 150 000 km gereden met de 120 pk versie. En het enige "vervelende" was het te beperkte vermogen onder de 2000 toeren. Voor de rest was het een leuke ervaring.

Zie http://autoforum.be/showthread.php?t=19477

Comment

• tijd voor wat foto's, veel oud, weinig nieuw

Comment

• Last edited by frankzagato; 10/02/2012, 23:01. Reden: x

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    De Belgische website die zo mank loopt als wat, vaak outdated informatie bevat (zoals nu nog de annonce met de 15% overheidspremie op stockwagens als je ze inschrijft voor 31/12/2011), de (Europese) car configurator die al weken "onderhoudswerkzaamheden" ondergaat, ... 't maakt het er allemaal niet beter op. Wat mij betreft hebben de MiTo en de Giulletta samen nog niet een tiende van de charme en sex appeal van de (voor mij onbegrijpeiljkerwijs) uit productie genomen 159.

Echt pijnlijk om m'n meest favoriete merk zo te zien afglijden. Het merk voelt bij mij zo stuurloos aan als wat. And I blame that bloated dork of a CEO.

De 4C lijkt wel terug iets te worden. 't Is hoognodig...
                    Ook jammer voor de goeie, maar kleinere concessiehouders, die stilaan uit het landschap verdwijnen.
                    Hier in het landje waar ik woon althans.
                    De 159 was een pracht van een wagen, quasi tijdloos als je't mij vraagt.
                    Ze gaan de VW-toer op, en da's een intrieste zaak.
                    Eenheidsworst is geen smakelijke salami.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankzagato Bekijk Berichten

Bruut

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Laat over één ding geen twijfel bestaan: Alfa Romeo heeft in het (recente) verleden verschillende fantàstische wagens losgelaten.
                                          In tegenstelling tot veel andere 'lovers' threads zie ik hier erg vaak foto's van een geweldig en verleden, maar bitter weinig beelden voor de toekomst. Iets wat ik erg jammer vind, want de huidige toestand met slechts twee modellen in de showroom stemt mij behoorlijk 'ongerust' eigenlijk.
                                          Zitten er eigenlijk nog concrete modellen in de pipeline ?
                                          Opvolgers voor de 159, 166, Brera/Spider ? Die SUV waar ze al zo lang over bezig zijn ?

Comment

Working...
                                          X