Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien, maar erger dan het nu is kan nog moeilijk...
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
      Pfft wat gaat daar van worden. VAG kannibaliseert nu al in dat segment onder de eigen merken. (Seat, VW, Audi, Skoda, ... )
      Alfa onder Audi vlag wordt wel gaaf.

Er leggen plannen in de la voor een grote Alfa Romeo op Porsche Panamera onderstel.
      Verder zullen de meeste Alfa's waarschijnlijk achterwiel aandrijving krijgen om met BMW de strijd aan te gaan.
      Ook is het niet ondenkbaar dat Alfa Romeo in de DTM terugkeert en de plaats van Audi overneemt en daar de strijd met BMW en Mercedes aan gaat.

Comment

Als groot voorstander van RWD miste ik het niet echt in de GT 3.2V6. Het blok, de stijl, de materialen, comfort, onderstel van de 156, ... ze maken alles goed. Het is verre van een perfecte wagen maar hij steelt je hart in minder dan 5 minuten.
        De GT heeft geen 156 onderstel maar die van de 147 GTA

Véél denken dat de GT een 156 Coupé is maar dat is absoluut niet waar.
        Ik heb de 156 en de GT gehad, de wagen hebben niets in gemeen wat baanligging betreft.
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Wist ik niet
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Pfft wat gaat daar van worden. VAG kannibaliseert nu al in dat segment onder de eigen merken. (Seat, VW, Audi, Skoda, ... )
            Dat maakt toch niet uit, het komt uiteindelijk allemaal in het zelfde potje terecht.
            Zo kan één ieder kiezen voor de zelfde techniek maar met een ander uiterlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Alfa onder Audi vlag wordt wel gaaf.

Er leggen plannen in de la voor een grote Alfa Romeo op Porsche Panamera onderstel.
              Verder zullen de meeste Alfa's waarschijnlijk achterwiel aandrijving krijgen om met BMW de strijd aan te gaan.
              Ook is het niet ondenkbaar dat Alfa Romeo in de DTM terugkeert en de plaats van Audi overneemt en daar de strijd met BMW en Mercedes aan gaat.
              Deze zaken kan ik alleen maar toejuichen!!
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Frozen...

Comment

• Is dat van vandaag. ?

Comment

Is dat van vandaag. ?
                      12 maart 2013... 't was toen ook redelijk frisjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alx Bekijk Berichten
                        12 maart 2013... 't was toen ook redelijk frisjes...
                        OK, ik dacht al.

Comment

• Comment

Breaking: Audi onderhandelt over aankoop Alfa Romeo.
                            Nou, alles beter dan een Chrysler met een Alfa-badge. Als je ziet wat de Italianen met Lancia uitgespookt hebben….

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                Die 3.2 is toch maar gewoon een opel blok?
                                Ik heb vroeger met een paar modellen gereden met de echt alfa 3.0 24 klepper in(gtv,164fl),mooie sound maar voor de rest echt brakke bakken,zuipen tegen de sterren op,chassis' die de pk's van geen kanten aankonden enz...
                                Misschien dat de GT wat beter is maar dan nog brrr.
                                Met alle respect maar elke keer je iets post over alfa begin je over jouw 164 ervaring. IK meen me te herinneren met de 4 trap automaat?(vandaar dat verbruik)

Mijn vader heeft zelf de eerste generatie 164 3.0 8v gehad na zijn 75 rwd 3.0.

En dat viel tegen men vader vond het niks en idd de eerste generatie had moeite met de power van het 3.0 blok (vandaar ook de Q4 versies enz.)

toen is men vader maserati beginnen rijden.Maar vergelijk geen 164 met een 156/GT of zelfs de 155.Als jij vandaag spreekt over een BMW 3 serie moet ik toch ook niet beginnen over een E36

Nu zijn de GT en 156 15jaar verder in de evolutie en valt dat allemaal zeer goed mee. Ik heb ervaring met de 156GTA en die rijdt toch wel goed voor een fwd met 250pk...ook omdat het vermogen niet brutaal zoals bij een turbo op de wielen terecht komt.

ik begrijp het wel, ik ben ook veel kritischer als ik bijv bmw rij omdat ik geen fan ben van het merk.
                                Last edited by ; 05/04/2013, 08:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                  De GT heeft geen 156 onderstel maar die van de 147 GTA

Véél denken dat de GT een 156 Coupé is maar dat is absoluut niet waar.
                                  Ik heb de 156 en de GT gehad, de wagen hebben niets in gemeen wat baanligging betreft.

hij deelt met beide onderdelen hoor...ik heb bijv Koni fsd schokdempers op men GT en die passen ook op 156 en 147.(zelfde serienummer)

de achter ophanging komt idd van de 147.De GT is wel stijver qua carrosserie als de 156/147.

maar vallen in het niets vergeleken met de brera/159.ik heb ze allemaal dus kan goed vergelijken

Comment

een ongetunede vind ik even prachtig als die van spiderveloce1750

tuurlijk is die van hen 'meer', maar visueel deze serie, mmmmm liefst in donkergroen uni

Comment

• Comment

• Comment

• Rood lederen interieur van een 1975 Alfa Romeo Spider 2000.

Comment

Working...
                                          X