Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ge hebt speciaal zo'n haakje om u parkeerschijf achter te steken en ge gebruikt ze niet.

Comment

• Kletst er altijd van tussen
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Zeldzame spot
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vandaag ook een of andere oldtimer Alfa gespot die ik nog nooit eerder gezien heb. Maar geen model kunnen lezen dus zal eens op zoek moeten gaan.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• 1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Gisteren een identieke als deze gespot in Sint-Martens-Latem.
                  Nog nooit eerder gezien.

Comment

• Knap hoor!
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• alfa romeo Matta - tijdens Raid della Fratellanza e della Pace Roma-Pechino

Last edited by ; 20/08/2016, 16:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        Gisteren een identieke als deze gespot in Sint-Martens-Latem.
                        Nog nooit eerder gezien.

Ercole Spada ontwerp

Comment

• Klassieke Alfa Romeo Junior Zagato (1967-1975).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            Ercole Spada ontwerp

Prachtige wagen
                            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Comment

• drie weken geleden voor de zevende keer op rij naar de spa six hours geweest. pokkedruk op zaterdag, maar zoals gewoonlijk schoon materiaal tegengekomen.
                                http://www.spasixhours.com/nl/index.html

Comment

• Alfa Romeo Giulia Veloce Could Be The Perfect Shooting Brake.

With the Giulia, Alfa Romeo wants to rival the likes of the BMW 3-Series and Mercedes-Benz C-Class, but compared to them, it comes with limited powertrain

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Had eind van de middag er één (rood) voor mijn staan op weg naar huis, blijft een mooie Alfa Romeo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Dit zou prima als nieuwe Giulietta door het leven kunnen gaan.

Comment

• Comment

Working...
                                          X