Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TOYOTA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pinkers zullen het wel niet zijn. Het lijken eerder electronische ogen. Rest dan de vraag waarvoor die zouden kunnen dienen. Heeft die wagen bepaalde high-tech-mogelijkheden? Mss iets om te gebruiken in het terrein?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Pinkers zullen het wel niet zijn. Het lijken eerder electronische ogen. Rest dan de vraag waarvoor die zouden kunnen dienen. Heeft die wagen bepaalde high-tech-mogelijkheden? Mss iets om te gebruiken in het terrein?
      Camera's voor bij 't parkeren misschien? 't Is een breed gevaarte en 't zou een hulp kunnen zijn om je voorflanken wat in de gaten te houden.

De corolla verso heeft dit ook als optie, zij het wel achteraan op het kofferdeksel.

Comment

• ik weet het ook niet maar meschien zijn het gewone stadslichten ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
          Pinkers zullen het wel niet zijn. Het lijken eerder electronische ogen. Rest dan de vraag waarvoor die zouden kunnen dienen. Heeft die wagen bepaalde high-tech-mogelijkheden? Mss iets om te gebruiken in het terrein?
          Als het iets speciaals was zou het toch op de site vermeld staan...

Comment

• NIEUWE COROLLA WORDT AURIS
            Toyota presenteert aan het einde van de maand de nieuwe Corolla. Zoals bekend gaat die auto geen Corolla meer heten. Over de nieuwe naam wordt druk gespeculeerd.

Volgens de Europese autovakpers gaat de nieuwe Corolla als Auris door het leven. De auto wordt op de Autosalon van Parijs gepresenteerd. De woordvoerster van Toyota Nederland is niet bekend met de nieuwe naam. “Die wordt pas tijdens de presentatie in Parijs bekendgemaakt.� Auris betekent in Latijns-Amerkia ‘goede smaak’ en verder kan het woord ook ‘oor’ betekenen.
            Naar verwachting is de nieuwe Corolla een stuk radicaler vormgegeven dan zijn voorloper. De hatchback-versie van de nieuweling wordt in Groot-Brittannië gebouwd. De sedanvariant komt opnieuw uit Turkije. Sinds 1966 zijn van de Corolla in al zijn verschijningvormen 30 miljoen stuks verkocht.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• zolang het icoon maar betrouwbaar blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                zolang het icoon maar betrouwbaar blijft

url met scoop: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5234&cache=no
                Last edited by ; 04/09/2006, 13:44.

Comment

• 'k Ga mezelf niet meer quoten ivm de perikelen rond m'n Yaris, gewoon ff aanvullen: de 8e sept heb 'k 'n danig gepeperd faxje naar Toy België gestuurd met hoofding van m'n werkgever (om wat extra push te zetten), na 7 dagen gevolgd door 'n mailtje en nu krijg 'k respons met de vraag om geduld uit te oefenen, men onderzoekt het dossier. De factuur ga 'k wel moeten betalen vrees 'k, algemene voorwaarden onderhoudscontract heb 'k begin deze week ontvangen en is vrij specifiek. Onderhoud op 7500 is niet verplicht (in tegenstelling tot wat men mij meldde) en is niet opgenomen in 't contract. Pech...

'k Heb mezelf al beloofd me niet meer druk te maken, de huidige garage is toppie (volgende dinsdag wordt 't raamrubbertje vervangen, men kende m'n naam daar nog hoewel 'k er maar 1x was binnengeweest en de baas gaat zelf contact opnemen met Toyota om te weten hoe 't zit) en we zullen dan verder wel zien...

On topic:
                  Als die merde er niet was, I love the car! 'k Ben benieuwd hoe de Auris/Corolla eruit gaat zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gef
                    'k Ga mezelf niet meer quoten ivm de perikelen rond m'n Yaris, gewoon ff aanvullen: de 8e sept heb 'k 'n danig gepeperd faxje naar Toy België gestuurd met hoofding van m'n werkgever (om wat extra push te zetten), na 7 dagen gevolgd door 'n mailtje en nu krijg 'k respons met de vraag om geduld uit te oefenen, men onderzoekt het dossier. De factuur ga 'k wel moeten betalen vrees 'k, algemene voorwaarden onderhoudscontract heb 'k begin deze week ontvangen en is vrij specifiek. Onderhoud op 7500 is niet verplicht (in tegenstelling tot wat men mij meldde) en is niet opgenomen in 't contract. Pech...

'k Heb mezelf al beloofd me niet meer druk te maken, de huidige garage is toppie (volgende dinsdag wordt 't raamrubbertje vervangen, men kende m'n naam daar nog hoewel 'k er maar 1x was binnengeweest en de baas gaat zelf contact opnemen met Toyota om te weten hoe 't zit) en we zullen dan verder wel zien...

On topic:
                    Als die merde er niet was, I love the car! 'k Ben benieuwd hoe de Auris/Corolla eruit gaat zien...
                    Hoe komt het dat je nu pas je voorwaarden van 't onderhoudscontract ontvangt en niet bij ondertekening voor akkoord ervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                      Hoe komt het dat je nu pas je voorwaarden van 't onderhoudscontract ontvangt en niet bij ondertekening voor akkoord ervan?
                      Heb 'k mezelf ook al afgevraagd, staat ook in de fax... Om maar te zeggen dat 'k tot nu toe 'n geduldige (lompe?) mens ben geweest... In de algemene Toyota-info stond "alle onderhoud door Toyota verplicht" that's it, dus ik luister braaf naar de garage en laat onderhoud doen. In de algemene voorwaarden is 't helemaal gespecifieerd. En dus uitgesloten omdat die pippo's mij wat voorgeluld hebben... Soit, voor m'n werk ben 'k heel sterk afhankelijk van wederzijds vertrouwen... En tot nu toe ging dat met garages ook...

Maar bon, als ze niet deftig antwoorden kunnen ze hun merk-klantrelatie ergens stoppen waar de zon niet schijnt en dan ga 'k wel wat lezersbrieven neerpennen als nuancering bij hun kwaliteitsservice, punt.

Verdorie, 'k ben me weer aan 't ergeren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gef
                        Heb 'k mezelf ook al afgevraagd, staat ook in de fax... Om maar te zeggen dat 'k tot nu toe 'n geduldige (lompe?) mens ben geweest... In de algemene Toyota-info stond "alle onderhoud door Toyota verplicht" that's it, dus ik luister braaf naar de garage en laat onderhoud doen. In de algemene voorwaarden is 't helemaal gespecifieerd. En dus uitgesloten omdat die pippo's mij wat voorgeluld hebben... Soit, voor m'n werk ben 'k heel sterk afhankelijk van wederzijds vertrouwen... En tot nu toe ging dat met garages ook...

Maar bon, als ze niet deftig antwoorden kunnen ze hun merk-klantrelatie ergens stoppen waar de zon niet schijnt en dan ga 'k wel wat lezersbrieven neerpennen als nuancering bij hun kwaliteitsservice, punt.

Verdorie, 'k ben me weer aan 't ergeren!
                        Dat ergeren is voor niets nodig. Als je kan bewijzen dat je die specifieke voorwaarden pas nu gehad hebt (datering brief, datering zegel?) en bijgevolg niet kon weten dat tussenonderhoudsbeurten zélf te betalen zijn heb je volgens mij een punt en krijg je die kosten weerbetaald. Vermeld dat nog eens extra bij Toy Belgium & vermeld ook nog es extra dat desbetreffende dealer je weldegelijk voorgelogen heeft mbt dat extra -betaalde- onderhoud. Doorgaans zijn ze vrij streng -intern dan- met hun dealernetwerk. Doorgaans zou 'ie dus een ferme oplawaai moeten krijgen.

Comment

• Wij zijn vandaag naar de open bedrijvendag in zeebrugge geweest,meerbepaald naar toyota,echt prachtig om te zien,duizenden auto's staan er geparkeerd,toyota's en lexus'sen.
                          We zijn ook in het autoschip geweest die van japan naar zeebrugge per keer 6153 auto's vervoert,verschillende lagen die in elkaar vloeien en elke auto is vast geschjord en aan elkaar vastgemaakt.
                          Er zijn denk ik 7 lagen met auto's,echt prachtig om te zien.

Comment

• YARIS WINT GLANSRIJK

Op de portaalsite van autowereld.be is iedere 14-dagen de minipoll te vinden, waar iedere bezoeker van autowereld.be (lid of geen lid van 't forum) z'n stem kan uitbrengen.

Naar aanleiding van de introductie van de nieuwe Corsa was er een minibattle op touw gezet. Fiesta, Clio, 207, Polo, Punto, Corsa en Yaris waren de deelnemers.

Het AW-publiek dat doorgaans overwegend erg european-car-minded is stemde erg verrassend: De Toyota Yaris werd de grote winnaar met maar liefst 58 % van alle stemmen!
                            Op de tweede plaats staat de Corsa met 11% en de Punto staat derde's met 10%.

De Polo, één van de Europese favorieten zeker hier op 't forum, staat op een 4e plaats met 9,3%. Dit voor de 207, Clio en Fiesta die eindigt met 3%.

Een serieuse opsteker voor de Yaris. Z'n design wordt dus duidelijk gesmaakt, ze'n kwaliteit des te meer.

bron:www.autowereld.be

Comment

• stefanus, stop met foefelen met uw ip-adressen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo

stefanus, stop met foefelen met uw ip-adressen
                                'k heb er deze keer niks mee te maken. 'k Wist zelfs niet dat de poll bestond tot daarnet. Spijtig, 'ie had nog wat % meer kunnen krijgen had ik ook gestemd

Comment

• Toyota komt in Japan met een twee nieuwe uitvoeringen van de Corolla op de proppen. Het is niet waarschijnlijk dat ze ook hier verschijnen. Of toch?

Op de Autosalon in Parijs toont Toyota de Auris, die volgens de Aziaten niet de opvolger is van de Corolla. Maar toch, de Auris is er alleen als hatchback. En de vernieuwde Corolla’s komen in Japan als sedan en stationwagon uit. Mochten ze toch naar hier gehaald worden, dan zouden ze dus mooi het gat kunnen opvullen wat de Auris open laat. Maar goed, genoeg gespeculeerd. De jongste loten aan de stam heten de Corolla Axio (sedan) en Fielder (stationwagon). Axio komt overigens van het Griekse woord axia, wat ‘dingen met waarde’ betekent. Speciaal voor de nieuwelingen ontwikkelde Toyota een 1,8-liter motor met 136 pk. Daarbuiten krijgt de Corolla ook een 1,5-liter onder de kap met een vermogen van 110 pk. Zowel de Fielder als de Axio zijn normaalgesproken voorwiel aangedreven, maar wie wil kan ze als 4x4 bestellen. Voor Toyota is de Axio alweer de tiende sedangeneratie van de oorspronkelijke Corolla.
                                  Volgens de Nederlandse importeur van Toyota is er bij hen niets bekend over de komst van de Axio en de Fielder naar ons land. Maar er gaan geruchten dat de sedan wel in Nederland verschijnt. Uitsluitsel kunnen we voorlopig nog niet geven.

Is 'n mogelijkheid. Andere optie is dat deze Auris een nieuw tussenmodel wordt, tussen de huidige Corolla & de Avensis. De Avensis is namelijk sinds het huidige model serieus gegroeid. De Auris zou zo het gat dat heerst tussen de Corolla & de huidige Avensis kunnen opvullen. Wat zelfde principe als de VW Jetta bij Volkswagen die eigenlijk een golf met koffer is maar toch als apart model fungeert. De Corolla sedan moet momenteel die functie invullen maar verkoopt ivm de Hatchbak & de wagon amper.

Comment

• Was wel nodig niet?

De huidige oogde nog saaier dan mijne Golf...hier in Mechelse bollen er alleen hoogbejaarden mee rond..en daar zal nu wel iets aan veranderden als ik de fotoos bekijk...

Comment

• Wat denken jullie van deze als ringbak?

Comment

• ik denk van ja

Comment

Working...
                                        X