Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TOYOTA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Wat denken jullie van deze als ringbak?
    Veel te knap als ring bak, koesteren dat wagentje

Comment

• Nee, ik zou hem samen met een kameraad speciaal kopen als wagen die enkel en alleen gebruikt wordt als ringbak.

We zouden alles in tweeën delen, aankoop inschrijving, verzekering, taks en andere kosten.

Comment

Nee, ik zou hem samen met een kameraad speciaal kopen als wagen die enkel en alleen gebruikt wordt als ringbak.

We zouden alles in tweeën delen, aankoop inschrijving, verzekering, taks en andere kosten.
        Zou ik hem kopen, dan zou ik hem niet gaan gebruiken als ring bak, is er wel geschikt voor maar toch zou ik het niet doen.
        Van dit model met deze techniek rijden er nog maar zeer weinig van rond daarmee zou ik hem koesteren

Comment

• Het is gewoon dat wij geen auto nodig hebben. Ik heb het idee al eens laten vallen van een auto te kopen om te gebruiken als ringbak en hij zag deze auto gewoon heel erg zitten maar hij wil zijn BMW 320 er niet voor weg doen.

Comment

• koop een oude 320 & deze Celica, gebruik de eerste om af te raggen, de tweede om te houden.

Comment

• Aan zo'n Celica komt toch niks aan dus die mag een beetje aktie hebben. Daar is hij tenslotte voor gemaakt. Het is niet dat ik er mee ga driften of donuts mee ga trekken.

Comment

• al vind ik ringen een gevaarlijke bezigheid

Comment

Aan zo'n Celica komt toch niks aan dus die mag een beetje aktie hebben.
                  Dan is't ok.

Alhoewel, dat dacht Jupke ook ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    al vind ik ringen een gevaarlijke bezigheid
                    vooral voor de duif in kwestie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      al vind ik rimmen een gevaarlijke bezigheid

Dat had ik eerst in de rapte gelezen.

Comment

• dat kan ook gevaarlijk zijn bij darmklachten

Comment

• Vraagje.
                          Heeft er soms iemand foto's van de achterlichten van de avensis break?
                          Normaal gezien zijn deze met ronde standlichten. maar hie rin mere bolt e rééntje rond met heel speciale. zijn standlichten zijn immers vertikale rode ledstrepen. Heel knap, en speciaal daar de blokken gewoon rood en donkergrijs zijn ipv alle kleuren (rood, wit, orange,..)
                          De binnenkant (aan de koferklep) is dus donkergrijs en de buitenkant zijn rode led-strepen.
                          Ik vind er echter niets van terug.

Comment

• foto van de facelift

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• nog eens dane

dit is een rood kruis

Comment

• das raar bij werkt die perfect .

hier de link

Comment

• de facelift ken ik, en de lichten ook. Maar ik doel op degene die ik omschrijf.

Comment

• nergens iets van te vinden , als je die kerel ziet eens vragen en een foto maken als je kan , ben ook wel benieuwd .

Comment

• DACIA-concurent bij TOYOTA

Toyota werkt druk aan een supergoedkoop model. Die moet de concurrentie van bijvoorbeeld de Dacia Logan en de opkomende Chinese merken pareren.

Toyota is bezig met het ontwikkelen van een goedkoop model. Dat heeft directeur Katsuaki Watanabe bevestigd tegenover de Britse krant Financial Times. “Alles aan dat model wordt anders. Van het ontwerp tot de productiemethode.” Elk onderdeel en de gehele productiegang wordt aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen om te kijken waar kan worden bespaard.
                                      Een prijs voor het nieuwe model heeft Watanabe nog niet in zijn hoofd. “Hij wordt in elk geval goedkoper dan een Dacia Logan.” In ons land is die auto te koop voor een prijs vanaf 8.495 euro. Wanneer de supergoedkope Toyota komt, en welke vorm die dan heeft, is nog niet bekend.

autoweek.nl

De Dacia kan het wel schudden. 'Ie verkoopt nu voor geen meter (ttz hij behaald zeker en vast niet de verwachtte quota). Als Toyota z'n naam koppelt aan 'n model dat goedkoper zal zijn & er hopelijk wat beter uitziet dan 'n oostblokgevalletje kan die succes hebben.

Comment

• de ouders van mijn vriendin hebben een nieuwe Toyota Rav4 gekocht (diesel). Voor 1 maart zullen ze hem hebben, ik ben eens benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          DACIA-concurent bij TOYOTA
                                          Enorm slimme zet van Toyota, ze hebben een ijzersterk betrouwbaarheidsimago waar ze zo handig gebruik van nemen. Niemand zal zo denken dat dat nieuwe model bij het minste uit elkaar zal vallen, als een Dacia of Lada of China ().

Comment

Working...
                                          X