Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TOYOTA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser ChiefNee, ik zou hem samen met een kameraad speciaal kopen als wagen die enkel en alleen gebruikt wordt als ringbak.
We zouden alles in tweeën delen, aankoop inschrijving, verzekering, taks en andere kosten.
Van dit model met deze techniek rijden er nog maar zeer weinig van rond daarmee zou ik hem koesteren
Comment
-
Vraagje.
Heeft er soms iemand foto's van de achterlichten van de avensis break?
Normaal gezien zijn deze met ronde standlichten. maar hie rin mere bolt e rééntje rond met heel speciale. zijn standlichten zijn immers vertikale rode ledstrepen. Heel knap, en speciaal daar de blokken gewoon rood en donkergrijs zijn ipv alle kleuren (rood, wit, orange,..)
De binnenkant (aan de koferklep) is dus donkergrijs en de buitenkant zijn rode led-strepen.
Ik vind er echter niets van terug.
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
DACIA-concurent bij TOYOTA
Toyota werkt druk aan een supergoedkoop model. Die moet de concurrentie van bijvoorbeeld de Dacia Logan en de opkomende Chinese merken pareren.
Toyota is bezig met het ontwikkelen van een goedkoop model. Dat heeft directeur Katsuaki Watanabe bevestigd tegenover de Britse krant Financial Times. “Alles aan dat model wordt anders. Van het ontwerp tot de productiemethode.” Elk onderdeel en de gehele productiegang wordt aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen om te kijken waar kan worden bespaard.
Een prijs voor het nieuwe model heeft Watanabe nog niet in zijn hoofd. “Hij wordt in elk geval goedkoper dan een Dacia Logan.” In ons land is die auto te koop voor een prijs vanaf 8.495 euro. Wanneer de supergoedkope Toyota komt, en welke vorm die dan heeft, is nog niet bekend.
autoweek.nl
De Dacia kan het wel schudden. 'Ie verkoopt nu voor geen meter (ttz hij behaald zeker en vast niet de verwachtte quota). Als Toyota z'n naam koppelt aan 'n model dat goedkoper zal zijn & er hopelijk wat beter uitziet dan 'n oostblokgevalletje kan die succes hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDACIA-concurent bij TOYOTA
Comment
Comment