Inderdaad mooi beestje wel jammer dat hij zo vuil is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TOYOTA Lovers
Collapse
X
-
Minstens even memorabel als de Hilux-story van Top Gear, en ditmaal afkomstig van enkele Belgen:
In 2008, a Belgian couple traversed the Congo in a Toyota Land Cruiser, a drive few have attempted in decades. This is their story of adventure, corruption, and crumbling infrastructure in the world's second poorest country. — Ed.
Het volledige verhaal werd een kleine internethype in de VS.
Kleine opmerking: het duurt een dag tegen dat je't allemaal gelezen hebt, maar het is zeker de moeite waard. Respect voor deze Belgjes!
Comment
-
Ik ben de trotse bezitter van een Camry 2.0 benzine aut. bouwjaar 1988
Echt een zalige wagen.
Bij de autocontrole nog nooit een opmerking gekregen.
KM: + 270.000
Ik heb nu een MPV in bestelling.
Dacht er aan om de Camry te houden als oldtimer; met spijt in het hart uiteindelijk toch beslist hem van de hand te doen.
Iemand interesse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greetje Bekijk BerichtenIk ben de trotse bezitter van een Camry 2.0 benzine aut. bouwjaar 1988
Echt een zalige wagen.
Bij de autocontrole nog nooit een opmerking gekregen.
KM: + 270.000
Ik heb nu een MPV in bestelling.
Dacht er aan om de Camry te houden als oldtimer; met spijt in het hart uiteindelijk toch beslist hem van de hand te doen.
Iemand interesse?
Wat vraag je?
Comment
-
Geen idee of deze hier al gepost is: leuke advertentie uit Israël
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Klapsleutel
Hey Toyotalovers,
Weet iemand van jullie of ik van mijn grote autosleutel een klapsleutel kan laten maken?
Het gaat over een Avensis Bwj2010,dus de laatste versie. Ik hoop dat er mij iemand kan verder helpen want ik loop bijna met een schroevendraaier in mijn zak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartjes Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenDe enige ongemodde AE86 in de wereld.
Comment
-
Momenteel hier thuis:
- RAV4 2.0d '04
- MR2 AW11 1.6 '86
- MR2 SW22 2.0 Turbo '91
- Celica TA22 GT '73
Vroeger: corolla's, starlets, camry, carina, cressida, ...
70's - 80's - 90's Toyota's
Laatste 10 jaar is er wel niks deftig meer uitgebracht. Ik kijk wel uit naar de FT-86 ...
Comment
-
Comment