En de 1999 Toyota GT-1 racer,...vele rally-successen met oa Loix.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TOYOTA Lovers
Collapse
X
-
Enkele mooie Toyota filmkes:
Toyota Rav-4
Toyota Avensis Verso
Toyota Corolla 2004
Toyota Corolla Verso 2004
Reclamespot van de Toyota Avensis Wagon
Comment
-
Dane: Hoe bevalt je Avensis ?
Ga mij ook ene bestellen. Terug na 4 jaar een Toyota
Eerst 2 firmawagens gehad, Volvo V40 1.9D 102pk en een Peugeot 406 SW HDI 2.0 110 pk. Mocht niet kiezen
Dus nu een Avensis Wagon D4D Linea Luna.
Ik twijfel nog over de kleur.
Thundra Grey of dat blauw gelijk hier op de vorige pagina.
Beige interieur en met de speciale aanbieding, navigatiestysteem + parkeersensors achteraan voor 1000 €.
MOOI
Comment
-
Heb eigelijk geen problemen , enkel wat condens gehad in een van mijn voorlichten maar ze hebben direct een andere gestoken .
Ik vindt de blauwe ook wel heel mooi maar het voordeel van Thundra Grey is dat het kleur zeker niet zindelijk is wat je met het blauw waarschijnlijk wel zal hebben . Oppassen met een beige interieur als het geen leder is , ze zal rap vuil zijn en krijg ze nog eens proper .
Het navigatiesysteem ( tns 300 ) in het business-line stelt eigelijk niet veel voor , als je kan zou je beter opteren voor de full map navigatiesysteem .
Hier vind je een duitse forum van de Avensis T25:
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneHeb eigelijk geen problemen , enkel wat condens gehad in een van mijn voorlichten maar ze hebben direct een andere gestoken .
Ik vindt de blauwe ook wel heel mooi maar het voordeel van Thundra Grey is dat het kleur zeker niet zindelijk is wat je met het blauw waarschijnlijk wel zal hebben . Oppassen met een beige interieur als het geen leder is , ze zal rap vuil zijn en krijg ze nog eens proper .
Het navigatiesysteem ( tns 300 ) in het business-line stelt eigelijk niet veel voor , als je kan zou je beter opteren voor de full map navigatiesysteem .
Hier vind je een duitse forum van de Avensis T25:
http://14259.rapidforum.com/
Nu wachten hé, levering voor eind oktober.
Comment
-
Als je de wagen hebt , post wat foto's
Hier nog enkele foto's van een beige lederen interieur zodat je nog wat kan kwijlen
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneAls je de wagen hebt , post wat foto's
Hier nog enkele foto's van een beige lederen interieur zodat je nog wat kan kwijlen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneNeen dit zijn geen foto's van de mijne , ik heb een luna versie met een zwart interieur : nl deze
Ik vind donkerblauw eigenlijk het mooiste bij beige interieur, maar heb platina gekozen omdat je hier minder krassen en vuil ziet.
Comment
Comment