Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TOYOTA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spannend nieuws bij Toyota: naar verluidt komen volgend jaar een serieus snelle Corolla en MR2. Ook met de Avensis V6 Bi-turbo 4x4 zijn plannen.

De komende tijd heeft Toyota veel snel nieuws. In het voorjaar van 2005 staat naar verluidt een Toyota Corolla T-Sport met een compressor op het programma. De auto zou 235 pk leveren – de normale T-Sport levert er 192 – en een topsnelheid hebben van 235 km/u. Reken op een prijs van rond de 32.000 euro.

Voor de Toyota MR2 komt een turboset beschikbaar waarmee het aantal pk´s kan groeien van 140 naar 184. Daarmee haalt de 2-zitter een topsnelheid van 232 km/u. Tot slot overweegt het merk bij voldoende belangstelling de Avensis Wagon V6 Bi-Turbo 4x4, die 304 pk tot zijn beschikking heeft, in een beperkte oplage in productie te nemen. De bijzondere Avensis is door Toyota Motorsport GmbH op de Motorshow in Essen gepresenteerd.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Wow!

Comment

• die achterkant heeft van ver een beetje mee van de 7 reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S

Wow!
          Amerikaanse Avensis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cleppeuh
            Amerikaanse Avensis?
            Zou 't niet weten...

Was de POTD bij supercarsite.net

Comment

• Absoluut niet de Amerikaanse Avensis. Deze wordt zelfs niet verkocht in de US. Je kan het zelfs zien aan de foto waar het stuur staat.

Dit is de Mark X; een auto in de klasse van de A6, 5 en E; een grote Toyota dus voor de Japanse markt.

Comment

• Hij is ook leuk als hij een beetje aangekleed is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                  Absoluut niet de Amerikaanse Avensis. Deze wordt zelfs niet verkocht in de US. Je kan het zelfs zien aan de foto waar het stuur staat.

Dit is de Mark X; een auto in de klasse van de A6, 5 en E; een grote Toyota dus voor de Japanse markt.
                  spijtig da die niet naar europa komt

Comment

• Hééééééél voorzichtig :o
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• hallo toyotafreakjes,
                      alles kits onder de motorkap? tuurlijk t'is een toyota!

Comment

• diegene van jullie die veel op het duitse avensis forum zitten zullen mij waarschijnlijk wel al ne keer tegengekomen zijn.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                    beter dan de gewone want die gewone lijkt me een beetje te johnny, en dan komt er nog bij dat er heel veel marginalen mee rond rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                      beter dan de gewone want die gewone lijkt me een beetje te johnny, en dan komt er nog bij dat er heel veel marginalen mee rond rijden

Nee, zo'n Celica cabrio kun je alles behalve marginaal noemen. Ze zijn dan ook zeer zeldzaam, want het waren alles behalve koopjes - prijs in juli '93 was 1.278.000 fr. tegenover 900.000 fr. voor dezelfde wagen in coupé-vorm (2-liter)
                                      Maar die van hierboven vind ik ronduit prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Nee, zo'n Celica cabrio kun je alles behalve marginaal noemen. Ze zijn dan ook zeer zeldzaam, want het waren alles behalve koopjes - prijs in juli '93 was 1.278.000 fr. tegenover 900.000 fr. voor dezelfde wagen in coupé-vorm (2-liter)
                                        dat is juist wat ik zeg, de coupe is marginaal. de cabrio niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

dat is juist wat ik zeg, de coupe is marginaal. de cabrio niet.
                                          Dat was ook niet om jou de mond te snoeren. Ik wou de zeldzaamheid van het model ermee aantonen

Comment

Working...
                                          X