die met koffer waren ook zeldzaam. vond ik soms nog mooier dan de coupe wegens andere lichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TOYOTA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanidie met koffer waren ook zeldzaam. vond ik soms nog mooier dan de coupe wegens andere lichten
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar je zegt het verkeerd. Model met de koffer noemde Coupé. De gewone, de 3-deurs dus - die je meest tegenkomt - noemde Liftback
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Oorspronkelijk geplaatst door tuscanidie met koffer waren ook zeldzaam. vond ik soms nog mooier dan de coupe wegens andere lichten
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar je zegt het verkeerd. Model met de koffer noemde Coupé. De gewone, de 3-deurs dus - die je meest tegenkomt - noemde Liftback
Hier een 2-deurs coupé (let niet op de uitbouw )
En de 3-deurs liftback
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitis mooi! maar euhm welke motor ligt daarin? een v6, want anders mag hij die 2 "potten" er weer van halen de rest is mooi gedaan!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Rabbitis mooi! maar euhm welke motor ligt daarin? een v6, want anders mag hij die 2 "potten" er weer van halen de rest is mooi gedaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Rabbitis mooi! maar euhm welke motor ligt daarin? een v6, want anders mag hij die 2 "potten" er weer van halen de rest is mooi gedaan!
Comment
-
Die 2 uitlaten dat is een pakket dat te koop wordt aangeboden door TTE (Toyota Team Europe). Ik zou ze persoonlijk nooit nemen omdat ze er zo onder geplakt zijn. Moesten ze nu deftig in de bumper zijn ingewerkt, of moesten er tenminste uitsparingen in de bumper zitten, dan zou het nog doenbaar zijn vind ik.
@TDI130: Toyota komt trouwens deze zomer in de Avensis met een 2.2 4 cilinder diesel met 180 paardjes. Een 3.0 V6 biturbo is een showmodel van, maar de productie ging afhangen van de vraag. Ik dacht dat hier trouwens eens een topic over is geweest.
Comment
-
De Corolla kan nu uitgerust worden met vooruitkijk camera !!
zie http://www.auto55.be/content/pagetest.php?id=3857&p=3
@ Dane: zijn er geen grotere foto's van die Deense zwarte Avensis ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abusimbalDe Corolla kan nu uitgerust worden met vooruitkijk camera !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abusimbalDe Corolla kan nu uitgerust worden met vooruitkijk camera !!
@ Dane: zijn er geen grotere foto's van die Deense zwarte Avensis ?
Maar er zijn wel nog meer foto's er van :
Comment
Comment