Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TOYOTA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben vandaag gewoonweg een zwarte Supra tegen gekomen, die zie je ook niet elke dag

Comment

• ik wist niet eens dat er zo'n topic bestond
      ik heb zaterdag nog een supra gezien op de parking van Flanders Collection Cars, voor de rest zegt het merk me eigenlijk niet zo erg veel...

Comment

• ik heb onlangs een toyota mr2 gezien, is ook maar een raar dingske

Comment

• Is het al geweten wanneer die nieuwe dieselmotor komt voor de Avensis (een 2.7liter als ik het goed heb, met ongeveer 180pk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
            ik heb onlangs een toyota mr2 gezien, is ook maar een raar dingske
            Het huidige model allicht? Ik vond de oude van einde jaren '80 wel mooi in die tijd. Nu ziet dat wagentje er wel een beetje onnozel uit, want was nog kleiner dan de huidige hoor.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              Het huidige model allicht? Ik vond de oude van einde jaren '80 wel mooi in die tijd. Nu ziet dat wagentje er wel een beetje onnozel uit, want was nog kleiner dan de huidige hoor.
              Heeft een stom design, het heeft percies rap moeten gaan het is zo een van die platte dingen, en wanneer je er met een grote auto achter zit dan heb je zin om eens goed op uw gas te duwen en geloof me uw stuur niet om te draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                Is het al geweten wanneer die nieuwe dieselmotor komt voor de Avensis (een 2.7liter als ik het goed heb, met ongeveer 180pk)
                georgie, tis een 2.2 liter hoor een 2.7 was ver van overdonderend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                  Is het al geweten wanneer die nieuwe dieselmotor komt voor de Avensis (een 2.7liter als ik het goed heb, met ongeveer 180pk)
                  Het is een 2.2 van 130 en 1 van 150 PK die volgende maand in Geneve word voorgestelt.

De nieuwe Lexus IS 220 D krijg de motor met 177pk en +400NM koppel.
                  Datum weet ik nog niet, ik denk volgend jaar;

Comment

• Weet iemand wat dit is ?

Deze foto's zijn verschenen in het 'afgrijselijke tuning-topic' maar ik vermoed dat het een proto is van Toyota zelf. Meen hier es iets van gelezen te hebben maar de zoekfunktie levert niets op.

Comment

• Een avensis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        Een avensis

Braaf, hier: een lekstok!

Comment

• Dit is volgens mij geen speciale versie van de avensis, maar een persoon die gewoon zijn avensis verschrikkelijk lelijk getuned heeft.
                          Veranderingen:
                          andere velgen (19"?)
                          bovenkant+dakrails zwart geschilderd
                          rood lijntje tussen zwart enz ilver
                          onderkant van de bumper is standaard zwart, maar hier mee in koetswerkkleur (of men heeft toch geprobeerd om deze te benaderen want je ziet het verschil) geschilderd.

Het is inderdaad zo dat TTE (toyota's huistuner) een speciale versie vna de avensis heeft gemaakt, maar die draagt niet deze lelijke kleuren, en die heeft rechte uitlaten achteraan.

Comment

• De Avensis krijgt een 2.2 D-4D van 150pk en 310 Nm en een 2.2 D-4D met 177 pk en 400 NM die dezelfde motor is als de nieuwe Lexus IS

Bron

Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal
                            Het is een 2.2 van 130 en 1 van 150 PK die volgende maand in Geneve word voorgestelt.

De nieuwe Lexus IS 220 D krijg de motor met 177pk en +400NM koppel.
                            Datum weet ik nog niet, ik denk volgend jaar;
                            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Die 2.2 komt niks te vroeg vind ik. Met 116 pk'tjes is mijn leaseltje (avensis wagon) IMO een beetje underpowered...
                              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
                                Dit is volgens mij geen speciale versie van de avensis, maar een persoon die gewoon zijn avensis verschrikkelijk lelijk getuned heeft.
                                Veranderingen:
                                andere velgen (19"?)
                                bovenkant+dakrails zwart geschilderd
                                rood lijntje tussen zwart enz ilver
                                onderkant van de bumper is standaard zwart, maar hier mee in koetswerkkleur (of men heeft toch geprobeerd om deze te benaderen want je ziet het verschil) geschilderd.

Het is inderdaad zo dat TTE (toyota's huistuner) een speciale versie vna de avensis heeft gemaakt, maar die draagt niet deze lelijke kleuren, en die heeft rechte uitlaten achteraan.
                                Dat was deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
                                  Het is inderdaad zo dat TTE (toyota's huistuner)
                                  Ah ik dacht dat het TRD was, blijkbaar niet dus
                                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Last edited by Dane; 03/05/2005, 13:04.
                                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Een zwart kleurtje erop en hij is af.

Comment

• Even een vraag: ik ken iemand die verzot is op de toyota celica. Hoe is het mogelijk om daar een testrit mee te doen voor een uur (paar uur) of heeft iemand een suggestie? Ik ben al is bij toyota Zaventem de Prius gaan testen en dat was op afspraak, ging de verkoper mee, en was maar voor een half uurtje.

Misschien best bij een tweedehandsverkoper? Alhoewel ik absoluut niet de bedoeling heb om er één te kopen. Dus dat zou misschien verkeerd kunnen uitvallen. (Ikzelf heb meer interesse in de avensis en de prius van toyota)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                                          Ah ik dacht dat het TRD was, blijkbaar niet dus
                                          TRD doet Japan en Amerika.

TTE is enkel Europees. (gevestigd in Keulen)
                                          dat kon je ook uit de naam afleiden trouwens (Toyota Team Europe)

Comment

Working...
                                          X