Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TOYOTA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer
    design vind ik nu niet echt zo mis hoor ok het mist mss dat tikkeltje en wordt vaak saai genoemd. maar als ik onze avensis zie staan vind ik het toch een mooie wagen, vooral de break dan. ook de nieuwe rav4 heeft een mooi design vind ik, en zo zijn er nog enkele modellen.
    en idd de service daar zijn we ontzettend tevreden over, we hebben ook mooie voorwaarden gekregen voor de nieuwe wagen die opkomst is (goeie inruilwaarde van de huidige avensis en mooie prijs voor de nieuwe )
    Komt binnen paar maanden facelift van de Avensis uit, las ik dit weekend. Kmoet al hard gaan nadenken om te weten waar ik dat net gelezen heb...

Jep, lelijk zijn ze niet maar ze missen soms dat tikkeltje. Zo vind ik de Corolla in't geheel een leuk wagen maar z'n kont lijkt zo 'plets', er mankeert iets. Maar dat heb ik dan ook weer bij de Golf, die ik te vrouwelijk, te rond vind.

Comment

• een ideetje voor op m'n cruiser 100 (droom-droom)

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
      nu kan ik er mezelf ook eens tussen zetten se

met dank aan wannes
      wel toy-100 dan

Comment

• Heeft iemand hier eingelijk al gehoord wanneer de nieuwe Hilux (die pas verschenen is) zou gemaakt worden met de nieuwere 3.0D4d (landcruiser) in plaats van de huidige erg zwakke 2.5D4D. Ik dacht dat er sprake was van eind 2006 begin 2007, maar kan iemand dit bevestigen?

Comment

• Oh een Toyota Lovers topic, leuk

Met deze Toyota ga ik af en toe eens rijden. Ons werkpaard, een schitterende kar, onverslijtbaar.

Comment

• die bj ziet er nog schitterend uit
            en mooi origineel...van wat jaar is hij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              die bj ziet er nog schitterend uit
              en mooi origineel...van wat jaar is hij ?
              Evenoud als mij, van '83. Het is 4 cylinder, naar het schijnt zijn er daarvan niet zo veel verkocht, de meeste waren 6 cylinders.

Beestje heeft al veel meegemaakt, heeft al door de sahara gereden ed. Onlangs hebben we hem een beetje opgeknapt, daarmee dat ie zo knap staat.

Heeft nu 128.000 km op de teller, dus er kunnen er nog wel wat bij..

Comment

• Nog een foto:

Comment

• Oersterke wagens. In Topgear hebben ze hem ooit in brand gestoken, beetje ondergedompeld en wat naar beneden geduwd, nadien kreeg een mecanicien 1sleutel en wat tijd om te sleutelen, beestje werkte na luttele ogenblikken. Doe het hem maar es na...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                    Oersterke wagens. In Topgear hebben ze hem ooit in brand gestoken, beetje ondergedompeld en wat naar beneden geduwd, nadien kreeg een mecanicien 1sleutel en wat tijd om te sleutelen, beestje werkte na luttele ogenblikken. Doe het hem maar es na...

was dat geen hilux? zo'n pick up ding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                      was dat geen hilux? zo'n pick up ding?
                      Ahja nu je 't zegt, inderdaad!

Comment

Oersterke wagens. In Topgear hebben ze hem ooit in brand gestoken, beetje ondergedompeld en wat naar beneden geduwd, nadien kreeg een mecanicien 1sleutel en wat tijd om te sleutelen, beestje werkte na luttele ogenblikken. Doe het hem maar es na...
                        Het hele filmpje stond ooit op video.google.com
                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
                          Oh een Toyota Lovers topic, leuk

Met deze Toyota ga ik af en toe eens rijden. Ons werkpaard, een schitterende kar, onverslijtbaar.

In Brugge rijdt een gelijkaardige rond ... maar een nog ouder model, wel exact dezelfde kleurencombo
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• de cockpit

Comment

• jeezus man !
                              wat een wagen, en getinte ruiten en de nieuwe 4-cylinder

in sommige kringen plegen ze daar een moord voor, congrats bruno !!!

Comment

Komt binnen paar maanden facelift van de Avensis uit, las ik dit weekend. Kmoet al hard gaan nadenken om te weten waar ik dat net gelezen heb...
                                Hier stond dat, in juli op de Londen Motor Show.
                                De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
                                  Heeft iemand hier eingelijk al gehoord wanneer de nieuwe Hilux (die pas verschenen is) zou gemaakt worden met de nieuwere 3.0D4d (landcruiser) in plaats van de huidige erg zwakke 2.5D4D. Ik dacht dat er sprake was van eind 2006 begin 2007, maar kan iemand dit bevestigen?
                                  Er zou gewerkt worden aan een krachtigere 2.5 D4D.
                                  Een 3.0 of iets dergelijk komt er niet.

Comment

• Dat zou ook mooi zijn.
                                    Het is zo dat de huidige 2.5 in vergelijking met de concurrentie tamelijk zwak is. Ik ergens op een site gelezen dat de 3.0 zou komen, vermoedelijk omdat de Hilux in Azië reeds met deze combinatie verkocht wordt onder de naam Vigo.
                                    Een nieuwe krachtigere 2.5 zopu natuurlijk ook mooi zijn.

Comment

• General Motors en Toyota zijn overeengekomen om hun samenwerking op gebied van geavanceerde technologieën met twee jaar te verlengen. De nadruk komt daarbij zowel te liggen op technologieën die oplossingen bieden rond verkeersveiligheid en het vastlopen van het verkeer als op industrierichtlijnen en -normen.

De overeenkomst heeft betrekking op de uitwisseling van informatie en het gemeenschappelijk onderzoek op diverse gebieden, zoals energieverbruik en emissies tijdens de hele ontwikkelingscyclus (“well-to-wheels”), intelligente transportsystemen, integratie van voertuigen in de erkeersinfrastructuur en de communicatie tussen voertuigen onderling. De overeenkomst biedt ook ruimte voor onderzoeksprojecten op andere gebieden die beide fabrikanten als nuttig beschouwen.

De samenwerking tussen GM en Toyota, die in 1999 werd opgestart en aan het einde van deze maand zou aflopen, wordt daarmee verlengd tot 31 maart 2008.

bron: autoscoops.be

Comment

• Toyota heeft aangekondigd een nieuw onderdelencentrum te openen in Tsjechië. Op die manier wil het merk inspelen op de marktevoluties en zijn dealers sneller kunnen voorzien van allerlei onderdelen. Het onderdelencentrum krijgt de naam TPCCZ, Toyota Parts Centre Czech Republic.

Het nieuwe complex wordt gevestigd in het Noord-Tsjechische Krupka en heeft een oppervlakte van 12.000 vierkante meter. Naar verwachting is het centrum operationeel in mei 2007. Toyota investeert ongeveer 10 miljoen euro in TPCCZ.

Bij de opening biedt de faciliteit werk aan 75 mensen. TPCCZ wordt verantwoordelijk voor de distributie van onderdelen en accessoires naar 250 Toyota-dealers in Tsjechië en het oostelijke deel van Duitsland.

Het onderdelencentrum is niet de eerste vestiging van de Japanners in Tsjechië. In Kolin bevindt zich namelijk Toyota Peugeot Citroën Automobile, de fabriek waar de Toyota Aygo, Peugeot 107 en Citroën C1 gebouwd worden.

bron: autoscoops.be

Comment

• Waar wordt een toyota rav4 2006 gebouwd

Ik vroeg mij af waar de nieuwe rav4 2006 gebouwd wordt, is iemand hier die dit weet?

Comment

Working...
                                          X