wat ik ni snap is dat jij, na la je reclame een ford diesel zou kopen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TOYOTA Lovers
Collapse
X
-
Kwartaalwinst Toyota 39,2 procent omhoog
vr 04/08/06 - De Japanse autoconstructeur Toyota heeft in het eerste kwartaal van het boekjaar 2006-2007, dat start in april, een recordwinst geboekt.
Van april tot juni steeg de winst met 39,2 procent tegenover vorig jaar, tot 371 miljard yen (2,54 miljard euro). Dat is een absoluut record voor de groep.
Het bedrijf kon vooral profiteren van de gestegen verkoop in de VS en van de zwakke yen. Toyota is ook goed op weg om wereldwijd de nummer één te worden.
In de VS zag Toyota zijn omzet stijgen met 13,2 procent tot 5.640 miljard yen (38,63 miljard euro). De Yaris, FJ Cruiser en Camry Sedan werden er geïntroduceerd. Tegen eind dit jaar plant Toyota nog zes nieuwe modellen.
De Japanse wagens zijn populair omdat ze minder brandstof verbruiken.
Wereldwijd verkocht Toyota 2,09 miljoen wagens in de het eerste kwartaal. Dat zijn er ruim 7 procent meer dan dezelfde periode vorig jaar.
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusWelke garage ga je?
Volgende vrijdag vertrekken we naar de Provence ermee, eerst toch nog es zien of alle vijzen vast zitten... Paar probleempjes heb 'k ondertussen zelf opgelost... Soit, we gaan 'm waarschijnlijk terug verkopen voor de 5j om zijn, misschien zelfs voor de 3j gepasseerd zijn, we zullen nog zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbeJa zelf een gezien vandaag.Oorspronkelijk geplaatst door jurbeAlleen de prijs was wat aan de hoge kant vond ik.
ik dacht iets van een 63.ooo€
je hebt gelijk
www.autozone.be/auto/tweedehands-auto/tweedehands-toyota_mr.html
hoe kan zoiets nu zoveel kosten
een full-option FJ cruiser kost in Amerika 30 986,00 dollar omgerekend zo'n 24494,86 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboja jij
Comment
Comment