Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In 2008, a Belgian couple traversed the Congo in a Toyota Land Cruiser, a drive few have attempted in decades. This is their story of adventure, corruption, and crumbling infrastructure in the world's second poorest country. — Ed.
Ik ben de trotse bezitter van een Camry 2.0 benzine aut. bouwjaar 1988
Echt een zalige wagen.
Bij de autocontrole nog nooit een opmerking gekregen.
KM: + 270.000
Ik heb nu een MPV in bestelling.
Dacht er aan om de Camry te houden als oldtimer; met spijt in het hart uiteindelijk toch beslist hem van de hand te doen.
Iemand interesse?
Ik ben de trotse bezitter van een Camry 2.0 benzine aut. bouwjaar 1988
Echt een zalige wagen.
Bij de autocontrole nog nooit een opmerking gekregen.
KM: + 270.000
Ik heb nu een MPV in bestelling.
Dacht er aan om de Camry te houden als oldtimer; met spijt in het hart uiteindelijk toch beslist hem van de hand te doen.
Iemand interesse?
beestige wagen, ooit zelf nog zo een gereden!
Wat vraag je?
Hey Toyotalovers,
Weet iemand van jullie of ik van mijn grote autosleutel een klapsleutel kan laten maken?
Het gaat over een Avensis Bwj2010,dus de laatste versie. Ik hoop dat er mij iemand kan verder helpen want ik loop bijna met een schroevendraaier in mijn zak.
Speedhunters is an international collective of photographers, writers & drivers with a shared passion for uncovering the world's most exciting car culture stories.
Comment