Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die ST170 was wel een chique wagen. Daar zal de huidige Focus qua looks nooit aan kunnen tippen. Het interieur van de vorige Focus had ook wel iets. Weg originaliteit, tegenwoordig bij Ford.
Ik vind dat ook. Als je kijkt naar de nieuwe focus, man man wat hebben ze daar mee uitgespookt, percies een uitgerokken versie van de vorige focus. Interieur inspiratieloos tot en met. Zolang de focus maar de een mondeo-look-a-like is zeker
Toch bliven de mensen zo een wagens kopen, waarom weet ik niet, ze mogen zo lelijk zijn als iets toch blijven de mensen die wagens kopen.
Toch bliven de mensen zo een wagens kopen, waarom weet ik niet, ze mogen zo lelijk zijn als iets toch blijven de mensen die wagens kopen.
Ga ergens anders zeveren wil je... "ze mogen zo lelijk zijn als iets toch blijven de mensen die wagens kopen" Kan ik ook van BMW of iets dergelijks zeggen. Manneke: ga ergens anders je praatjes verkopen en als je niets nuttigs kan posten zwijg dan ok? Je begint afgezaagd te worden...
Ik heb nog (zelfgemaakte) foto's op m'n oude PC staan van een Ford Focus ST170. Auto was van ne collega van mij en de foto's dienden om op internet te zetten bij de verkoop.
Ga ergens anders zeveren wil je... "ze mogen zo lelijk zijn als iets toch blijven de mensen die wagens kopen" Kan ik ook van BMW of iets dergelijks zeggen. Manneke: ga ergens anders je praatjes verkopen en als je niets nuttigs kan posten zwijg dan ok? Je begint afgezaagd te worden...
Zeer tervreden van alle wagens! Ben dus niet contra Ford, maar vind het spijtig van het traditionele design... Maar een bangelijk goede wegligging! Zeker de nieuwe generatie.
En om het hele off-topic gedoe te vergeten:
Hey AX, is deze van jou ? Knap machientje in elk geval. Daar valt nu eens niets meer aan te verbeteren, vind ik.
Als het de jouwe is, welke velgen/banden-maat is dit, en hoeveel is hij lager gelegd is ?
Hey AX, is deze van jou ? Knap machientje in elk geval. Daar valt nu eens niets meer aan te verbeteren, vind ik.
Als het de jouwe is, welke velgen/banden-maat is dit, en hoeveel is hij lager gelegd is ?
Was dat de mijne maar Ik rij met een focusje rond Moest je willen weten welke velgen dat zijn kan je altijd eens kijken op http://www.eurobandpatrick.be en het navragen.
Comment