een klein vraagje hier. Heb gisteren vernomen dat ik een bedrijfswagen krijg. Het gaat om een ford focus 1.6 Tdci Trend in light grey borealis. Wou gaan kijken naar de kleur, maar vind deze niet terug op de ford site! En met google vind ik ook niet dadelijk die kleur. Heeft er iemand een foto van deze kleur of is dit gewoon dat saaie standaard grijs? Ik vermoed dat het om een nieuwe focus gaat aangezien de 1.6Tdci niet verkrijgbaar was in de vorige generatie van de focus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mitChilleen klein vraagje hier. Heb gisteren vernomen dat ik een bedrijfswagen krijg. Het gaat om een ford focus 1.6 Tdci Trend in light grey borealis. Wou gaan kijken naar de kleur, maar vind deze niet terug op de ford site! En met google vind ik ook niet dadelijk die kleur. Heeft er iemand een foto van deze kleur of is dit gewoon dat saaie standaard grijs? Ik vermoed dat het om een nieuwe focus gaat aangezien de 1.6Tdci niet verkrijgbaar was in de vorige generatie van de focus.
Comment
-
Van die kleur heb ik ook nog nooit gehoord. Ik hoop voor u dat het Machine Grey wordt ipv gewoon zilvergrijs want dat vind ik maar niks (maarja, smaken verschillen).
Misschien is die kleur een speciale kleur die gespoten wordt voor het bedrijf waarvoor je werkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Van die kleur heb ik ook nog nooit gehoord. Ik hoop voor u dat het Machine Grey wordt ipv gewoon zilvergrijs want dat vind ik maar niks (maarja, smaken verschillen).
Misschien is die kleur een speciale kleur die gespoten wordt voor het bedrijf waarvoor je werkt?
Hoe rijden trouwens die (nieuwe) focussen? En die motor, aangenaam of niet? Momenteel rijd ik nog met de 1.9TDI (VW Bora 90Pk) van thuis. Vergelijkbaar of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mitChillHoe rijden trouwens die (nieuwe) focussen? En die motor, aangenaam of niet? Momenteel rijd ik nog met de 1.9TDI (VW Bora 90Pk) van thuis. Vergelijkbaar of niet?
Zelf zou ik in elk geval met deze overstap toch wel heel tevreden zijn. De Focus rijdt fantastisch goed; en of hij in jouw smaak valt, dat moet je zelf maar uitmaken nietwaar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2Ne keer een proefrit mee doen bij een dealer zou ik zeggen; dat zegt veel meer dan 100 reacties hier...
Zelf zou ik in elk geval met deze overstap toch wel heel tevreden zijn. De Focus rijdt fantastisch goed; en of hij in jouw smaak valt, dat moet je zelf maar uitmaken nietwaar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mitChill
Hoe rijden trouwens die (nieuwe) focussen? En die motor, aangenaam of niet? Momenteel rijd ik nog met de 1.9TDI (VW Bora 90Pk) van thuis. Vergelijkbaar of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeOw... Mja, ik zeg t je nu al dat het een wereld van verschil gaat zijn You're gonna love that focus Ik verklap nog niks (het enige wat ik zeg is dat ik het verschil tussen de focus I en II merkte dus wat moet dat dan wel niet zijn als je van een bora komt )
Comment
-
Opnieuw XR2?
http://www.autoexpress.co.uk/news/59350/this_week.html
Dit ben ik ergens tegengekomen. Staat een klein artikel op de site en een foto op de cover van het magazine. De nieuwe XR2 zou nog straffer moeten zijn dan de ST. 180 bhp zou hij hebben, maar ik weet niet of dat overeenkomt met onze pk's.
Ziet er alleszins nie slecht uit.
Iemand van de ford lovers die er iets meer over weet?
Comment
-
Klopt blijkbaar toch wel.
Nog een Engelse site waarop hierover nieuws te vinden is :
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/N...759597,00.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2Ja, dacht ik ook al aan...
of iemand die de luxe heeft elk jaar zo'n nieuwe te kunnen kopen met een fikse korting als werknemer van Ford .
Op een mondeo hebben we 22% korting ja maarja... Probeer die maar eens kwijt te raken zonder verlies Zoveel fordarbeiders doen dat nu ook weer niet
Comment
Comment